Minkälainen peli tää on? Kokemuksia kenelläkää? Ja mahtuuko n. 188 senttinen kaveri kuinka hyvi ajamaan? Tehoja sanotaan olevan 3.4 kW eli aika paljon, mutta kuristusten takia varmaan huiput 50? Näkyykö tehot kiihtyvyydessä?
Kaikkea mitä vaan tiedätte tästä laittakaa tulemaan, tai suositelkaa jotain muuta n. 1500 e skootteria.
Keeway Matrix
17
10476
Vastaukset
- Ajaja
Nii tosiaan onko tää hyvä skootteri tai onko myös keeway f-act hyvä siis kumpi on parempi ku ajattelin laittaa jooman kumman ku ei kehtaa mitään pösöö ku kallis. onko noissa ollut kellään paljo vikoja?
- keeway
Keewayn paras skooteri on ehdottomasti matrix. Minulla on sellainen ja se on kohta ajettu 8000km eikä sillä ole ollut yhtään vikaa vielä ainakaan. Varaosia saa nopeasti kuitekin jos jotain menisi rikki. Sillä pystyy myöskin ajamaan metsässä hyvin. Eikä tankata usein tarvii koska 5:llä litralla ajaa noin 220km
- Kiiwiboy
keeway kirjoitti:
Keewayn paras skooteri on ehdottomasti matrix. Minulla on sellainen ja se on kohta ajettu 8000km eikä sillä ole ollut yhtään vikaa vielä ainakaan. Varaosia saa nopeasti kuitekin jos jotain menisi rikki. Sillä pystyy myöskin ajamaan metsässä hyvin. Eikä tankata usein tarvii koska 5:llä litralla ajaa noin 220km
nii kulutus riippuu siitä miten ajaa
- OSTINKO TURHAAN
keeway kirjoitti:
ostin 2vko vanhan k33w4yn ja nyt se ei käynnisty, kaikki rikki, kulkee 12km/h maximissaa! KERTOKAA NEUWOJA ET MITEE TÄN SAIN TOIMIIINN?? :(
- eekiel
keeway kirjoitti:
mikä on keewayn kokonais korkeus ja istuinkorkeus
- Anonyymi
keeway kirjoitti:
15-16 vuorta myöhässä voi kysyä mikä on vuosimalli.
- Kyllä
Keeway mallit Matrix ja F-Act sopivat todella hyvin isolle pojalle koska niissä on jalkatilaa kunnolla n.58cm astinlaudan leveys.
Tehoja löytyy samoin tomintavarma kunnon peli kannattaa ostaa.
Varaosatkin toimii todella hyvin - kalle101
Mopo on kunnon vika pesä. Ei kannata ostaa.
- näitä pellejä
Nasevasti haukutaan, vaikka asiasta ei ole mitään todellista tietoa. Yleensä nää menee sillai, että siskon veljen kummin kaiman isän serkun miniän tyttären skodeen tullut joku mitätön vika. Jolloin kaikki saman merkkiset on täyttä paskaa..
Keeway on on ihan kelpo mopo. Broidin koulussa on toista kymmentä Keewayta, yhdessä oli kuulemma uutena käyntivikaa, toisessa etujarruissa jotain. Molemmat laitettiin takuun puitteissa kuntoon ja sen jälkeen pelannut.
- aqa
Mahtuuko matriksiin tai f-actiin kypärä satulan alle
- poiopmlög
ei mahdu kypärää satulan alle... Mun oma matrixi ei nyt suostu käynnistyy ja eilen ostettii...
- tiukkaa tekee
Kyl mul ainakin mahtuu matrixiin just ja just kypärä
- pitkänpuoleinen
ihan hyvin mahtuu istumaan 2 metrinenkin ukko.:)
- jannu 96
käynnistyspoljin jumittui alas !!!??? mikä meni vikaan ... itselläni keeway f-act toimii loistavasti mutta tuo kikker hieman huolestuttaa..
- keeway123
keeway matriksiin kannataa vaihtaa isompi suutin siten ainakin mun lähtee helpostikki käyntii vaikka ennen ei meinannut millään
No mun keeway matrix ei kyl päätä huimaa ainakaan jos sitä kulkeen haluu
oon ostanu siihen teharin, otin prikan pois , malossi multivari, 19mm kaasari, 70cc pytty , 9g rullat ja huippunopeus alhaiset 80-85kmh- Tietämätön
keeway matrix 50 vm 2009 onko tossa vaihteet?? Entä kannattaako ostaa?? Jaa, millaset jarrut siinä on??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384