Keeway Matrix

isompi poika

Minkälainen peli tää on? Kokemuksia kenelläkää? Ja mahtuuko n. 188 senttinen kaveri kuinka hyvi ajamaan? Tehoja sanotaan olevan 3.4 kW eli aika paljon, mutta kuristusten takia varmaan huiput 50? Näkyykö tehot kiihtyvyydessä?

Kaikkea mitä vaan tiedätte tästä laittakaa tulemaan, tai suositelkaa jotain muuta n. 1500 e skootteria.

17

10125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajaja

      Nii tosiaan onko tää hyvä skootteri tai onko myös keeway f-act hyvä siis kumpi on parempi ku ajattelin laittaa jooman kumman ku ei kehtaa mitään pösöö ku kallis. onko noissa ollut kellään paljo vikoja?

      • keeway

        Keewayn paras skooteri on ehdottomasti matrix. Minulla on sellainen ja se on kohta ajettu 8000km eikä sillä ole ollut yhtään vikaa vielä ainakaan. Varaosia saa nopeasti kuitekin jos jotain menisi rikki. Sillä pystyy myöskin ajamaan metsässä hyvin. Eikä tankata usein tarvii koska 5:llä litralla ajaa noin 220km


      • Kiiwiboy
        keeway kirjoitti:

        Keewayn paras skooteri on ehdottomasti matrix. Minulla on sellainen ja se on kohta ajettu 8000km eikä sillä ole ollut yhtään vikaa vielä ainakaan. Varaosia saa nopeasti kuitekin jos jotain menisi rikki. Sillä pystyy myöskin ajamaan metsässä hyvin. Eikä tankata usein tarvii koska 5:llä litralla ajaa noin 220km

        nii kulutus riippuu siitä miten ajaa


      • OSTINKO TURHAAN
        keeway kirjoitti:

        Keewayn paras skooteri on ehdottomasti matrix. Minulla on sellainen ja se on kohta ajettu 8000km eikä sillä ole ollut yhtään vikaa vielä ainakaan. Varaosia saa nopeasti kuitekin jos jotain menisi rikki. Sillä pystyy myöskin ajamaan metsässä hyvin. Eikä tankata usein tarvii koska 5:llä litralla ajaa noin 220km

        ostin 2vko vanhan k33w4yn ja nyt se ei käynnisty, kaikki rikki, kulkee 12km/h maximissaa! KERTOKAA NEUWOJA ET MITEE TÄN SAIN TOIMIIINN?? :(


      • eekiel
        keeway kirjoitti:

        Keewayn paras skooteri on ehdottomasti matrix. Minulla on sellainen ja se on kohta ajettu 8000km eikä sillä ole ollut yhtään vikaa vielä ainakaan. Varaosia saa nopeasti kuitekin jos jotain menisi rikki. Sillä pystyy myöskin ajamaan metsässä hyvin. Eikä tankata usein tarvii koska 5:llä litralla ajaa noin 220km

        mikä on keewayn kokonais korkeus ja istuinkorkeus


      • Anonyymi
        keeway kirjoitti:

        Keewayn paras skooteri on ehdottomasti matrix. Minulla on sellainen ja se on kohta ajettu 8000km eikä sillä ole ollut yhtään vikaa vielä ainakaan. Varaosia saa nopeasti kuitekin jos jotain menisi rikki. Sillä pystyy myöskin ajamaan metsässä hyvin. Eikä tankata usein tarvii koska 5:llä litralla ajaa noin 220km

        15-16 vuorta myöhässä voi kysyä mikä on vuosimalli.


    • Kyllä

      Keeway mallit Matrix ja F-Act sopivat todella hyvin isolle pojalle koska niissä on jalkatilaa kunnolla n.58cm astinlaudan leveys.
      Tehoja löytyy samoin tomintavarma kunnon peli kannattaa ostaa.
      Varaosatkin toimii todella hyvin

    • kalle101

      Mopo on kunnon vika pesä. Ei kannata ostaa.

      • näitä pellejä

        Nasevasti haukutaan, vaikka asiasta ei ole mitään todellista tietoa. Yleensä nää menee sillai, että siskon veljen kummin kaiman isän serkun miniän tyttären skodeen tullut joku mitätön vika. Jolloin kaikki saman merkkiset on täyttä paskaa..

        Keeway on on ihan kelpo mopo. Broidin koulussa on toista kymmentä Keewayta, yhdessä oli kuulemma uutena käyntivikaa, toisessa etujarruissa jotain. Molemmat laitettiin takuun puitteissa kuntoon ja sen jälkeen pelannut.


    • aqa

      Mahtuuko matriksiin tai f-actiin kypärä satulan alle

      • poiopmlög

        ei mahdu kypärää satulan alle... Mun oma matrixi ei nyt suostu käynnistyy ja eilen ostettii...


      • tiukkaa tekee

        Kyl mul ainakin mahtuu matrixiin just ja just kypärä


    • pitkänpuoleinen

      ihan hyvin mahtuu istumaan 2 metrinenkin ukko.:)

    • jannu 96

      käynnistyspoljin jumittui alas !!!??? mikä meni vikaan ... itselläni keeway f-act toimii loistavasti mutta tuo kikker hieman huolestuttaa..

    • keeway123

      keeway matriksiin kannataa vaihtaa isompi suutin siten ainakin mun lähtee helpostikki käyntii vaikka ennen ei meinannut millään

    • No mun keeway matrix ei kyl päätä huimaa ainakaan jos sitä kulkeen haluu
      oon ostanu siihen teharin, otin prikan pois , malossi multivari, 19mm kaasari, 70cc pytty , 9g rullat ja huippunopeus alhaiset 80-85kmh

    • Tietämätön

      keeway matrix 50 vm 2009 onko tossa vaihteet?? Entä kannattaako ostaa?? Jaa, millaset jarrut siinä on??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe