Elikkäs autoni on mazda 323 1.8 gti ja oisin kiinnostunut mokomaan hommaamaan turboa.Paljonko moinen projekti maksaa jos vie ammattilaisen laitettavaksi? jos jotain hinta arviota....
Ahtaminen
5
1769
Vastaukset
323 GTX mallin jaappanin tuontina, ja vaihat siitä, siinä kun menee ainakin jarrut uusiks.
enemmän vinkkejä tuolta. http://www.mazdago.net nimim THX on tehnyt vastaavanlaisen muutoksen omaansa, joten lue hänen projektikertomus. Ja jos ei selkene tarpeeksi, niin voit kysyä foorumin vieraskirjan kautta enemmän tietoa.- maxpower____
itse asiassa THX on vaihtanut bg mazdaan mallisarjan tehokkaimman myllyn eli gtr tekniikan... Alkuperäinen gtr mazda on nelikko mutta siihen käy gti:n vaihdelaatikko että saadaan etuvetoinen. Myös gtx on nelikko mutta mopompi malli gtr:stä...
maxpower____ kirjoitti:
itse asiassa THX on vaihtanut bg mazdaan mallisarjan tehokkaimman myllyn eli gtr tekniikan... Alkuperäinen gtr mazda on nelikko mutta siihen käy gti:n vaihdelaatikko että saadaan etuvetoinen. Myös gtx on nelikko mutta mopompi malli gtr:stä...
siitä on hiukka aikaa kun viimeks lukasin ni yhen kirjaimen väärin.
- romureiska
Ei tommost autoo kannata ahtaa ku paalikoneeseen...
- buahahahaa
mazdaan turbo ei jumalauta on tainnut isäs tiputtaa sut lattiaan pienenä ja kovaa kun edes kuvittelet tuollaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924