Hei!
Espanjan tuntijat, olemme menossa kesällä heinäkuuksi Tarragonaan ja varmasti muutaman päivän vietämme Barcelonassa.
Millaisia nähtävyyksiä siellä on, mitkä kannattaa ehdottomasti käydä katsastamassa ja muitakin vinkkejä otetaan vastaan..
Kiitos : )
Tarragona
3
822
Vastaukset
- Matkaaja - -
Aah .. Tarragona minakin pistaydyn siella uudelleen (ja BCNssa ja Valenciassa ja Gironassa), ihan kohta kesakuussa.
Tarragona, vanhat roomalaiset ja sita seuranneet rakennukset. Satama-alue. La Rambla. Kalaillalliset. Kauppahalli. Ulkoravintolat ja kahvilat. Netista lisaa.
Tarragona on itse asiasa aika pieni kaupunnki mutta tavattoman viihtyisa. Siksi menen talla kertaa myos Valenciaan tutustumaan. BCNssahan riittaa myos tekemista ja katsomista. - ex-työleiriläinen
Espanjassa pidetään joka kesä jossain vaiheessa suuret kyläkarnevaalit lähes joka kylässä- en muista milloin ne olivat Tarragonassa, mutta kannattaa selvittää!
Itse olin siellä -95 KVT työleirillä, tehtävämme oli kuskata liikuntavammaisia kyläkarnevaaleihin. - .............
Tarragonan lähistöllä on sellainen erittäin vanha "vesijohtoverkoston" kivinen silta - hieno rakennelma, kannattaa poiketa katsomassa. Port Aventura on tietysti kokemisen arvoinen paikka - huvipuisto siis.. http://www.portaventura.es/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591