Pystyykö kuuro tanssimaan?

Utelias vaan

tanssimusiikin tahdissa?
Kerran olin tanssinut erään kuuron naisen kanssa, ja mielestäni hän osasi tanssia tahdissani. Jäin miettimään kuinka jatkossa kuuro pystyy tanssimaan erilaisia tanssimusiikin mukaan. Siis olen terve mies. Ihan uteliaisuuttani kysyn.

14

2449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lattialta

Kun musiikki on kovalla päällä.. ja tiedäthän kai sen,että musiikki väreilee myös lattiaa pitkin.Eli siis niin kuin bassoa lähtee, niin lattialta aina ylös pitkin kehoa tuntee sen väreilynä. Olen itse kuuro ja pystynyt tanssimaan sen tuntemuksen mukaan, joka tuli siis väreilynä pitkin kehoa.

• vielä yksi juttu edelliseen

Unohdin muuten mainita,että seuraan aina muita,miten muut tanssivat. Jos kun huomaan muiden tanssivan hitaasti tai hitaammin, niin tajuan,että on kyseessä hidas musiikki. Ja jos nopeaa tanssimista, niin lujempaa/vauhdikkaampaa musiikkia. Vaikken kuulekaan mitä biisiä/sanoituksia on, mutta seuraan aina miten muut tanssivat.

Toivottavasti edellä mainittu ja tämä vastaus antaa oivalluksen.:)

• nimetön_

Pakko kysyä missä tanssit? Voi olla, että tanssit MINUN kanssa... ;) Olen tanssinut kuulevien miesten kanssa.

• Anelma

Pieni lisäys: jotkut kuurot voivat myös kuulla musiikkia kuulolaitteella, yleensä eivät saa laulusanoista selvää.

• ja niin muutkin

Niinpä joo,mutta oletkohan tullut edes ajatelleeksi siitä,että muutkin jotkut kuurot naiset ovat tanssineet kuulevien miesten kanssa. ;)Kuten minä olen yksi heistä, joka on tanssinut..

Ja tiedän omastakin ystäväpiiristäni joitakin kuuroja miehiä sekä naisia,jotka ovat tanssineet muiden kanssa. Joten mistä sitä voisi tietää,että hän olisi tanssinut juuri sinun kanssasi. ;) :D

• nimetön_
        ja niin muutkin kirjoitti:

Niinpä joo,mutta oletkohan tullut edes ajatelleeksi siitä,että muutkin jotkut kuurot naiset ovat tanssineet kuulevien miesten kanssa. ;)Kuten minä olen yksi heistä, joka on tanssinut..

Ja tiedän omastakin ystäväpiiristäni joitakin kuuroja miehiä sekä naisia,jotka ovat tanssineet muiden kanssa. Joten mistä sitä voisi tietää,että hän olisi tanssinut juuri sinun kanssasi. ;) :D

:D tietenkin olen tullut ajatelleeks siitä, et muutkin kuurot naiset ovat tanssineet miesten kans.
        Mähän vaan vitsailin ;), mutta itseasiassa ei kuitenkaan voi tietää että ehkä ole juuri se, joka on tanssinut kanssani. :p

• nimetön_
        nimetön_ kirjoitti:

:D tietenkin olen tullut ajatelleeks siitä, et muutkin kuurot naiset ovat tanssineet miesten kans.
        Mähän vaan vitsailin ;), mutta itseasiassa ei kuitenkaan voi tietää että ehkä ole juuri se, joka on tanssinut kanssani. :p

mutta itseasiassa ei kuitenkaan voi tietää että ehkä oleT juuri se, joka on tanssinut kanssani. :p

• Hmmhh
        nimetön_ kirjoitti:

mutta itseasiassa ei kuitenkaan voi tietää että ehkä oleT juuri se, joka on tanssinut kanssani. :p

Totta, maailma voi olla yllättävän pieni :) Uteliaisuudesta kysyn,että milloin tanssit viimeksi ? =D

• nimetön_
        Hmmhh kirjoitti:

Totta, maailma voi olla yllättävän pieni :) Uteliaisuudesta kysyn,että milloin tanssit viimeksi ? =D

Hmm, 2-3 vuotta sitten.

• tai sitten huono tanssija
        nimetön_ kirjoitti:

Hmm, 2-3 vuotta sitten.

En pidä tansseista. Mutta satunnaisesti haen naisia iskemistarkoituksessa tanssin avulla. Kerran hain erään naisen joka ilmaisi eleellä ettei kuule korvallla( osoitti korvia molemmilla käsillä ja pudisti päätä). Ymmärsin eleestä, ettei nainen kuule. Silti hain hänet ja hän suostui tanssinkutsuuni. Yllätykseni oli melkoinen kun nainen osasi tanssia ämätööritanssini tahdissa!
        Kiitos sinulle, kuuro nainen! Vielä joskus käyn tanssikurssilla, lupaan sen!

• Ronja68
        tai sitten huono tanssija kirjoitti:

En pidä tansseista. Mutta satunnaisesti haen naisia iskemistarkoituksessa tanssin avulla. Kerran hain erään naisen joka ilmaisi eleellä ettei kuule korvallla( osoitti korvia molemmilla käsillä ja pudisti päätä). Ymmärsin eleestä, ettei nainen kuule. Silti hain hänet ja hän suostui tanssinkutsuuni. Yllätykseni oli melkoinen kun nainen osasi tanssia ämätööritanssini tahdissa!
        Kiitos sinulle, kuuro nainen! Vielä joskus käyn tanssikurssilla, lupaan sen!

Itsekin osaan tanssia kun olin 8-vuotias isäni opetti minua tanssimaan valssia ja tangoa. muita tansseja opin itse ja rakastan itse tanssimista.

Kuuroja naisia ja miehiä tanssitaitoisia on kyllä kuinka monta =)

• syntymäkuuro
        Ronja68 kirjoitti:

Itsekin osaan tanssia kun olin 8-vuotias isäni opetti minua tanssimaan valssia ja tangoa. muita tansseja opin itse ja rakastan itse tanssimista.

Kuuroja naisia ja miehiä tanssitaitoisia on kyllä kuinka monta =)

tansseissa. Se on vaan kiinni kahden ihmisen kehon yhteensopivuudesta! Ymmärtääkö ihmisen keho toisen ihmisen kehon liikettä ja seurata sen mukaan? Mene ja tiedä!

• googlen avulla
        syntymäkuuro kirjoitti:

tansseissa. Se on vaan kiinni kahden ihmisen kehon yhteensopivuudesta! Ymmärtääkö ihmisen keho toisen ihmisen kehon liikettä ja seurata sen mukaan? Mene ja tiedä!

löysin tämän. Olin ollut tänään tansseissa. Ajattelematta mitään hain naishenkilön tanssiin. Hän kyllä elehteli että ei osaa tanssia. Yllätyin erikoisesta elekielestä mutta tiesin että henkilö ei olekaan tyypillinen suomalainen. Tanssihan sujui hyvin! Valitettavasti jäin jumiutumaan erään tutun kanssa juttelemaan ja kadotin ko. ihmisen. Olisin halukas tutustumaan lähemmin. Valitettavasti ei ehditty vaihtamaa mitään yhteydenottoa. Onnistuuko jollakin tavalla saamaan yhteydenotto, kun tiedän tai minulla on semmoinen tuntuma että kuurojen maailma on pieni, niin että voisi tärpätä löytymään tai tavoittamaan ko. naishenkilö?

• maailma pieni
        googlen avulla kirjoitti:

löysin tämän. Olin ollut tänään tansseissa. Ajattelematta mitään hain naishenkilön tanssiin. Hän kyllä elehteli että ei osaa tanssia. Yllätyin erikoisesta elekielestä mutta tiesin että henkilö ei olekaan tyypillinen suomalainen. Tanssihan sujui hyvin! Valitettavasti jäin jumiutumaan erään tutun kanssa juttelemaan ja kadotin ko. ihmisen. Olisin halukas tutustumaan lähemmin. Valitettavasti ei ehditty vaihtamaa mitään yhteydenottoa. Onnistuuko jollakin tavalla saamaan yhteydenotto, kun tiedän tai minulla on semmoinen tuntuma että kuurojen maailma on pieni, niin että voisi tärpätä löytymään tai tavoittamaan ko. naishenkilö?

Juu, kuurojen maailma on pieni. Luulisin,että tämän keskustelupalstan kautta voi mennä asia etenemään niin, että saat yhteyden k.o. henkilöön. Sillä asia leviää eteenpäin, niin k.o. henkilö saattaa tunnistaa itsensä tältä palstalta. Esim. jos annat tunnistusmerkit yms.

Toivottavasti saat yhteyden pian tähän henkilöön!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe