Minulla on tuollainen (ilmeisesti Jyskistä ostettu) Sensus -vaahtomuovityyny, eikä sitä itse tyynyä ole koskaan pesty. Tällä hetkellä se haju on aika sietämätön, ja vaikka olenkin pessyt päällisen mikä on muovin ympärillä ja kaiken muunkin, niin silti se haju sieltä läpi tulee. Nyt kysynkin, voiko tuota itse vaahtomuovia pestä koneessa? Onko kenelläkään tietoa tästä? Meneekö tyyny pilalle ja muodottomaksi jos sen pesee, vai palautuuko se sitten omaan muotoonsa pesun jälkeen? Pesu olisi täysin pakollista tällä hetkellä, enkä mistään löytänyt tietoa tästä nimenomaisesta tyynystä. Googlekaan ei mitään järkevää infoa antanut. Kiitos avusta jos sitä löytyy!
Pakko pestä
6
6362
Vastaukset
- OHH
...mutta periaatteessahan se tyyny on jo piloilla, jos sitä ei pese? Jos se haju on siis niin paha, että häiritsee?
Itse laittaisin tyynyn ihan testimielessä pyykkikoneeseen, jollain hienopesuohjelmalla. Sitten vaan toivon parasta, ja jos taas menee pilalle, niin ostaisin uuden vaahtomuovin täytteeksi. :)- ongelmatyyny
Joo, no siis ongelma on siinä että vieressä nukkuva puolisko herää välillä yöllä siihen että mun tyyny haisee... :D Eli ei hirveen vahvalla pohjalla tässä olla sen tyynyn suhteen. Ongelma noissa on aina vaan se, että ne maksaa niin paljon. Tuonkin sain joululahjaksi. Että en haluaisi että se menisi totaalisen käyttökelvottomaksi...
- ...
http://nlab.dk/stories/110_4_15_XHHQHIMg/imagepage57.htm
Älä pese koneessa! Sensus-materiaali on "vaahtomuovia"; Ei voi pestä koneessa, mutta esim. vadissa huuhtelu voi auttaa... Jos ei auta, käy kysymässä lähimmästä Jyskistä...- ongelmatyyny
Hienoa! Kiitos vastauksesta, täytyy kokeilla pestä vadissa... Toivotaan että auttaa!
- ongelmatyyny
Noniin, tuli pestyä vaahtomuovi vadissa, viileässä vedessä ja vähän pesuainetta perään. Toimii. Kuivumiseen meni vaan pari päivää aikaa, mutta kyllä nyt on hyvä nukkua puhtaan tyynyn kanssa. Eikä haise enää!
- Anonyymi
Hyvä. Samaa hommaa tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510