Nappulana lähettiin seikkailemaan läheisen pöpilän pihoille ja juostiin hullun lailla karkuun kun joku ukko tuli liian lähelle.
Kaukaa saatettiin huudella jotain ja jos ukko otti askeleen suuntaamme, jalat alle!
Seikkailin pöpilässä!
skidinä!
2
364
Vastaukset
- öhh
tuskin ne muuta halus ku ulos sieltä, sinne kun joutuu kun joku juorua levittää.
(kokemus puhuu) eikä siellä missä mä olin edes ulos päässyt. lopulta pääsin kun tuurilla selvitti se, joka valehteli, kannaltaan väärälle henkilölle, valehdelleensa. tosin ei hän siitä mihinkään vastuuseen joutunut mutta mä pääsin ulos huolimatta selkeistä merkeistä ja hullun papereista. eiköhän muillakin ole sama tarina.
se on sellanen nykyajan noitavaino, pseudotiede. - ehhöhööhöö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882