Minkälaisia kuntosaleja Heinolassa on käytettävissä?
Treenitaustaa on viitisen vuotta takana?
Kuntosalit?
18
4204
Vastaukset
- harjoittelee
Heinolan muskelit. Otahan jyrängössä asukastoiminta tupaan yhteyttä. He kertovat mielellään asiasta enemmän. :)
- sielä
missäs jyrängössä on kuntosali?siellä asukastuvallako?onko paljon laitteita,ja minkä hintainen paikka?kuukausi vai kertamaksu?
- seura on
sielä kirjoitti:
missäs jyrängössä on kuntosali?siellä asukastuvallako?onko paljon laitteita,ja minkä hintainen paikka?kuukausi vai kertamaksu?
mikkelin kittaajien alaosasto. Meriitit puhuu puolestaan.
- kuntosalille
mutta en halua samalle salille, kuin heinolan poket, syystä että.. on syitä siihen.
Kuntosalille haluamiseen ei tartte kai sanoo muuta syytä kuin että kunnon kohentaminen ja käsiin ja jalkoihin ois saatava lisää voimaa.
Saisko niihin joillain kotikonstein?...
- sara
Kuntopantteri on veljeskylässä, ja on hyvä paikka!Muita kuntosaleja on myös uimahallissa ja jäähallissa(punttisali)..Ja tietysti urheiluopistolla:)Kuntopantteria suosittelen.
- en tiedä,
mutta kyllä minä suosittelen Jyrängön muskeleita. Siellä on todella hyvät vetäjät. Kuukausimaksutkin on paljon pienemmät kuin muilla ja vippiäkin saa, jos on fyffet loppu.
- ottanut
Uimahallissa loppuu painot heti kesken, eli ei sinne jos olet yhtään treenannut.
- vippejä?
en tiedä, kirjoitti:
mutta kyllä minä suosittelen Jyrängön muskeleita. Siellä on todella hyvät vetäjät. Kuukausimaksutkin on paljon pienemmät kuin muilla ja vippiäkin saa, jos on fyffet loppu.
????
- V-Body
Trendi Fitness kuntosali löytyy ihan keskustasta S-marketin kellarista ja on paras.
- Anonyymi
Trendi on muuttanut Tommolaan Viilukatu 11. Sieltä löytyy Heinolan ylivoimaisesti paras, suurin ja monipuolisin kuntosali! Käyppä katsomassa ja yllätyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trendi on muuttanut Tommolaan Viilukatu 11. Sieltä löytyy Heinolan ylivoimaisesti paras, suurin ja monipuolisin kuntosali! Käyppä katsomassa ja yllätyt.
Niin sen nimi on Kuntokeskus CrossGym.
- Teräsmies1212
Osta kortti kaupungin kuntosaleille, jos painot loppuu uimahallilta niin sitten jäähallille.
- treenari2
Kuntokeskus Trendi Fitness on ehkä se paras ja aivan keskustassa.
- V-Body
Trendi Fitness on siitä hyvä että se sopii meille homoseksuaaleille! Kivasti tiukkaa miehekästä pakaraa...
- munaaeteen
Kuka ottas poskeen?
- Anonyymi
Kannattaa testata heti isoin ja paras www.kuntokeskuscrossgym.fi
- Anonyymi
CrossGymillä Viilukatu 11. on parhaat laitteet ja isoin sali Heinolassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789