Kuntosalit?

???

Minkälaisia kuntosaleja Heinolassa on käytettävissä?
Treenitaustaa on viitisen vuotta takana?

18

4204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harjoittelee

Heinolan muskelit. Otahan jyrängössä asukastoiminta tupaan yhteyttä. He kertovat mielellään asiasta enemmän. :)

• sielä

missäs jyrängössä on kuntosali?siellä asukastuvallako?onko paljon laitteita,ja minkä hintainen paikka?kuukausi vai kertamaksu?

• seura on
        sielä kirjoitti:

missäs jyrängössä on kuntosali?siellä asukastuvallako?onko paljon laitteita,ja minkä hintainen paikka?kuukausi vai kertamaksu?

mikkelin kittaajien alaosasto. Meriitit puhuu puolestaan.

• kuntosalille

mutta en halua samalle salille, kuin heinolan poket, syystä että.. on syitä siihen.
        Kuntosalille haluamiseen ei tartte kai sanoo muuta syytä kuin että kunnon kohentaminen ja käsiin ja jalkoihin ois saatava lisää voimaa.
        Saisko niihin joillain kotikonstein?...

• sara

Kuntopantteri on veljeskylässä, ja on hyvä paikka!Muita kuntosaleja on myös uimahallissa ja jäähallissa(punttisali)..Ja tietysti urheiluopistolla:)Kuntopantteria suosittelen.

• en tiedä,

mutta kyllä minä suosittelen Jyrängön muskeleita. Siellä on todella hyvät vetäjät. Kuukausimaksutkin on paljon pienemmät kuin muilla ja vippiäkin saa, jos on fyffet loppu.

• ottanut

Uimahallissa loppuu painot heti kesken, eli ei sinne jos olet yhtään treenannut.

• vippejä?
        en tiedä, kirjoitti:

mutta kyllä minä suosittelen Jyrängön muskeleita. Siellä on todella hyvät vetäjät. Kuukausimaksutkin on paljon pienemmät kuin muilla ja vippiäkin saa, jos on fyffet loppu.

????

• V-Body

Trendi Fitness kuntosali löytyy ihan keskustasta S-marketin kellarista ja on paras.

• Anonyymi

Trendi on muuttanut Tommolaan Viilukatu 11. Sieltä löytyy Heinolan ylivoimaisesti paras, suurin ja monipuolisin kuntosali! Käyppä katsomassa ja yllätyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trendi on muuttanut Tommolaan Viilukatu 11. Sieltä löytyy Heinolan ylivoimaisesti paras, suurin ja monipuolisin kuntosali! Käyppä katsomassa ja yllätyt.

Niin sen nimi on Kuntokeskus CrossGym.

• Teräsmies1212

Osta kortti kaupungin kuntosaleille, jos painot loppuu uimahallilta niin sitten jäähallille.

• treenari2

Kuntokeskus Trendi Fitness on ehkä se paras ja aivan keskustassa.

• V-Body

Trendi Fitness on siitä hyvä että se sopii meille homoseksuaaleille! Kivasti tiukkaa miehekästä pakaraa...

• munaaeteen

Kuka ottas poskeen?

• Anonyymi

Kannattaa testata heti isoin ja paras www.kuntokeskuscrossgym.fi

• Anonyymi

CrossGymillä Viilukatu 11. on parhaat laitteet ja isoin sali Heinolassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53