Saunominen.

Jeesus

Miks jotku pitää sitä outona, että saunoo siskon tai veljen kanssa samaan aikaan? Mitä outoa siinä on? Ihan luonnollista se on..
Oon lukenut noita vanhempia tekstejä ja siellä jengi sanoo, että ''alkaa haluttaa saunassa ku näkee siskon alasti yms'' Mitä vittua? Ite saunoessani ei tulis mieleekään mitään tollasta.. Hyi saatana. Ja se, että joillakin alkaa stondaa jossain uimahallin saunassa. Eikö ihmiset (lähinnä miehet ja pojat) osaa hillitä itseäänsä pätkän vertaa? Ja miten voi haluttaa 24/7?

10

10383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      mitä väliä sillä periaatteessa on? jos tykkää käydä sukulaistensa kanssa saunassa niin mitä outoa siinä sit on.

      • saunaan

        Minä ainakin käyn pikkusisarusteni kanssa saunassa. Oon 16 ja pikkusisko 13 ja pikkuveli täyttää 11. Ei siinä mitään outoa ole, ainakaan minusta. Eikä mulla nyt ainakaan tulis mieleen, edes ajatella mitään enempää sisarrusten kanssa...


    • ssssssssssssd

      pääsiski teidän siskojen hehkuvia pilluja näkemään suanassa ahh

    • chibiusa

      ihan hyvä se on että veljet ja siskot käy yhdessä saunassa. ei kulu turhanpäiten sähköä kun jokainen ei käy yksitellen ja kun vastakaisen sukupuolen vartalo tulee pienestä pitäen tutuksi, niin aikuisiällä osaa sitten paremmin suhtautua alastomiin vartaloihin eikä ole mitään turhia estoja.

      • Olga

        Niinpä, sitten voi käydä sujuvasti saunabileissä mm. opiskeluaikoina, kuten minä, ei haittaa ketä siellä saunassa on. Sama se onko tuttuja vai tuntemattomia.


      • Sussu14v
        Olga kirjoitti:

        Niinpä, sitten voi käydä sujuvasti saunabileissä mm. opiskeluaikoina, kuten minä, ei haittaa ketä siellä saunassa on. Sama se onko tuttuja vai tuntemattomia.

        Mulla on pikkuveli jo 12 vuotias.
        Oon ihan vauvasta asti nähny sen alastomana ja nähny kuinka se kasvaa. Me ollaan aina menty saunaan yhdessä ja leikitty vesileikkei :D siis otettu tyhjiä ketsuppi pulloja ja täytetty ne vedellä, sitten ..niinkuin vesisotaa : D se on kivaa.
        Välillä mietin, että koskahan sille tulee se siemensyöksy, mutta en ole kyllä huolissani.
        Hän on mulle maailman rakkain pikkuveli kuitenkin :)


      • jos
        Sussu14v kirjoitti:

        Mulla on pikkuveli jo 12 vuotias.
        Oon ihan vauvasta asti nähny sen alastomana ja nähny kuinka se kasvaa. Me ollaan aina menty saunaan yhdessä ja leikitty vesileikkei :D siis otettu tyhjiä ketsuppi pulloja ja täytetty ne vedellä, sitten ..niinkuin vesisotaa : D se on kivaa.
        Välillä mietin, että koskahan sille tulee se siemensyöksy, mutta en ole kyllä huolissani.
        Hän on mulle maailman rakkain pikkuveli kuitenkin :)

        se laukeis siellä saunassa :D ainaki tietäisit olevas kiihottava :'D


    • PåPåP

      Mä olin kans jossai vaiheessa sitä mieltä että jotenki kieroja täytyy olla, ku yhessä tutussa perheessä käy kaikki saunassa yhessä, 18-vuotias tyttö ja 17-vuotias poika ja isä ja äiti... Mutta sit ku ajatteli pidemmälle ni niille on varmaa ihan luontevaa jatkaa sitä mitä ne on tehny ihan alusta asti.

      Kukaan terve, vaikka olis jätkäkin, ei tuijottele omia vanhempiaan tai sisaruksiaan silleen. Itelle ei ainakaa tulis mieleenkään.

      • Lightis

        Onko muka sairasta kiihottua hyvän näköisestä vartalosta? Jokainen tietää vastauksen tuohon kysymykseen. Jos sisko/veli näyttää hyvältä ja se kiihottaa niin ei siinä mitään väärää ole.

        Kiihottaa ne muutkin alastomat kropat mitä näkee muualla.


    • Juuuuuuuliaaaah.16

      Se on normaalia niin kauan, kun kaikki samaan aikaan saunassa kävijät ovat sitä mieltä, että se on ok. Joillekin se on noloa, tai ahistavaa olla alasti jonkun perheenjäsen nähden ja siksi ehkä pitää sitä jotenkin outona. Itse käyn silti aina yksin saunassa, en itse voisi kuvitella käyväni 17 vuotiaan isoveljeni kanssa saunassa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe