Onko kukaan lukenut Sophie Kinsellan kirjoittaman kirjan: Himoshoppaajan sisko?Mitä olette tykänneet?Itse olen kirjan puolivälissä,ja on muuten todella hyvä ja hauska kirja.Ei ole missään vaiheessa tylsäksi käynyt.Aina kun alan lukea,ei malta lopettaa ollenkaan,varmaan koko kirja menis kerralla:)
Himoshoppaajan sisko
5
868
Vastaukset
- irkku82
tykkäsin kovasti, luin yhdellä kertaa läpi. nyt sophie kinsellalta on tullt joku uus kirja, mut nimee en muista.....
- mutta...
... Kinsellan aiemmat himoshoppaajat (ilmestynyt varmaan 3 kirjaa aiemmin) ovat huomattavasti parempia. Etenkin eka ja toka olivat loistavia, kannattaa lukea!!! Tosiaan vielä tulossa ainakin himoshoppaaja ja vauva, mutta ei vielä löydy suomennettuna.
- edeltävät osat,
koska siskollani oli ne itselle ostettuna. kyllästyin kyllä niihin perinpohjaisesti kahden kirjan jälkeen, kun juoni on aina sama - tuhlailu yltyy -> romahdus -> ihmeen kaupalla selvityminen. ja uudessa kirjassa taas aivan sama juttu, aargh. alkoipa suorastaan suututtaa päähenkilön ainainen itsepetos ja idiotismi..
- Minä
Lukenut joo :)
On TOSI hyvä kirja, ja oli ihan omaksi ostettava kun näin kaupassa muiden jo luettujen himoshoppaaja kirjojen keskellä. :) - diemma
En nyt sanois loistavaksi mut ihan viihdyttävä hetkellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1302400Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from421980Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531919Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301907- 1031904
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581209- 1171105
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20963- 54910
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857