Onko kukaan lukenut Sophie Kinsellan kirjoittaman kirjan: Himoshoppaajan sisko?Mitä olette tykänneet?Itse olen kirjan puolivälissä,ja on muuten todella hyvä ja hauska kirja.Ei ole missään vaiheessa tylsäksi käynyt.Aina kun alan lukea,ei malta lopettaa ollenkaan,varmaan koko kirja menis kerralla:)
Himoshoppaajan sisko
5
845
Vastaukset
- irkku82
tykkäsin kovasti, luin yhdellä kertaa läpi. nyt sophie kinsellalta on tullt joku uus kirja, mut nimee en muista.....
- mutta...
... Kinsellan aiemmat himoshoppaajat (ilmestynyt varmaan 3 kirjaa aiemmin) ovat huomattavasti parempia. Etenkin eka ja toka olivat loistavia, kannattaa lukea!!! Tosiaan vielä tulossa ainakin himoshoppaaja ja vauva, mutta ei vielä löydy suomennettuna.
- edeltävät osat,
koska siskollani oli ne itselle ostettuna. kyllästyin kyllä niihin perinpohjaisesti kahden kirjan jälkeen, kun juoni on aina sama - tuhlailu yltyy -> romahdus -> ihmeen kaupalla selvityminen. ja uudessa kirjassa taas aivan sama juttu, aargh. alkoipa suorastaan suututtaa päähenkilön ainainen itsepetos ja idiotismi..
- Minä
Lukenut joo :)
On TOSI hyvä kirja, ja oli ihan omaksi ostettava kun näin kaupassa muiden jo luettujen himoshoppaaja kirjojen keskellä. :) - diemma
En nyt sanois loistavaksi mut ihan viihdyttävä hetkellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073