Mihin pitää ilmoittaa, jos törmää agressiiviseen varikseen?Tällainen hyökkäsi minun kimppuun ja näin kuinka se jotain naisparkaakin kiusasi. Mihin tällaisista "siivekkäistä terroristeista" voisi ilmoittaa näin viikonloppuaikaan? Katsoin birdlife suomen sivuilta yhteystietoja, mutta toimisto on auki vain arkisin.
Mihin ilmoitus
agressiivisesta variksesta
1
397
Vastaukset
- -M-
Pesimäaikaan kun poikaset ovat juuri lähteneet pesästä on linnuille ihan luonnollista käytöstä puolustaa jälkeläisiään (varmasti itsekin riehaantuisit jos joku susi tai karhu tai huumeveikko pyörisi oman tenavasi lähistöllä). Ei moisesta mitään syytä ole kenellekkään ilmoitella, kierrät vaan itse muutaman päivän toista reittiä ja ajan kanssa ongelma poistuu itsestään. Onkos tämä nyt hupimielessä kirjoitettu juttu vai ovatko ihmiset jo oikeasti niin luonnosta vieraantuneita etteivät moista tajua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954