Hemmetti, olen tunnin etsinyt netistä tietoa, onko tänään Vantaanjoen Vanhankaupunginkosken kalastusalueella perho- vai uistinpäivä. En löydä. On tosiaan hyvin piilotettu.
Osaisiko joku auttaa tämän hyvin varjellun mysteerin selvittelyssä.
En viitsisi matkata paikan päälle asianlaitaa toteamaan.
Kohta muuten kiehuu muukin kuin kalakeitto.
Vanhankaupunginlahden kosken luvat
2
1635
Vastaukset 2
- Parittomina perholla
Esim.Googlelta löytyy :Helsinki,liikuntavirasto.
- muutaman
sadan metrin päässä koskesta.Eipä tuonne juuri kalaan huvita mennä.Vesi on todella savista koko lahdella.Särkikaloja olen muutamia nähnyt saatavanToutainkin on niin harvinainen ettet juuri mitään häviä vaikka et aikoja tietäisikään.Kumma kyllä perhostelijoitakin siellä muutamia silloin tällöin on.Ruokakala saalista en ole heidän nähnyt saavan.Asiantuntija en tosin ole kun olen asunut täällä vasta muutaman kuukauden.Usein kyllä käyn tarkistamassa tilanteen kun itsekin tekee mieli kalastaan vähitellen.Kuten mainitsin veden sameus ei kyllä kalastushaluja kiihota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551511- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 40478
- 18470
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i95460- 36423