Siis täytyy sanoa että kyllä oli filmissä menoa ja meininkiä!! Ihan mahtava!
(mutta ei silti vedä vertoja ykköselle, se tulee aina olemaan paras kaikista, ainakin mulle.. :) )
Kävi vaan sääliksi vähän Williä, se oli niin raukka ja Elisabeth.. argh! Noh, hyvä filmi..
Jack taas veti ihan parhaasti.. Yks parhaimmista kohdista oli: "Kaikki liikkumatta! Pudotin aivot..!" Hahahahhaa.. Koko leffa-teatteri nauro sille, oli niin hyvä.. :D
Mutta joo, en jaksa pälistä nyt enempää, ku oon sen lumoissa.. Kertokaapas mitä te tykkäsitte!! :)
MIKÄ FILMI!!!
3
1027
Vastaukset
- Morrisoni
Haluun päästä kattomaan :'D niin se aina menee yleensä että ykkös-osaan painostetaan ja siitä tulee se paras ja sitten joutuu pettymään jatko-osiin. On tuo tarinan laatu sinänsä ihan hyvänä pysynyt kun vertaa muihin trilogioihin...niin jua eihän alunperinkään pitänyt tulla kuin 1 osa :P hyvin keksineet lisää juttua.
- mustang67
olen samaa mieltä sinun kanssa että eka on paras
varsinkin kohtaus alussa kun jack saapuu "laivansa" kanssa rantaan. se jaksaa aina hymyilyttää mut ei tossa 3 leffassakaan vikaa ollut paitsi tyhmä loppu
jos ei enää 4 leffaa tule- Johnnysta_sekaisin
Nelosthan kai suunnitellaa. Joo siis kolmonen on super ja eka tietysti. Huonoimpana tulee kakkonen. Mutta kyllähän ne kaikki iha jyrää!! Johnny kyllä jaksaa naurattaa ja on vielä SUPER IHANA Sparrow:na.
=)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212