Siis täytyy sanoa että kyllä oli filmissä menoa ja meininkiä!! Ihan mahtava!
(mutta ei silti vedä vertoja ykköselle, se tulee aina olemaan paras kaikista, ainakin mulle.. :) )
Kävi vaan sääliksi vähän Williä, se oli niin raukka ja Elisabeth.. argh! Noh, hyvä filmi..
Jack taas veti ihan parhaasti.. Yks parhaimmista kohdista oli: "Kaikki liikkumatta! Pudotin aivot..!" Hahahahhaa.. Koko leffa-teatteri nauro sille, oli niin hyvä.. :D
Mutta joo, en jaksa pälistä nyt enempää, ku oon sen lumoissa.. Kertokaapas mitä te tykkäsitte!! :)
MIKÄ FILMI!!!
3
1022
Vastaukset
- Morrisoni
Haluun päästä kattomaan :'D niin se aina menee yleensä että ykkös-osaan painostetaan ja siitä tulee se paras ja sitten joutuu pettymään jatko-osiin. On tuo tarinan laatu sinänsä ihan hyvänä pysynyt kun vertaa muihin trilogioihin...niin jua eihän alunperinkään pitänyt tulla kuin 1 osa :P hyvin keksineet lisää juttua.
- mustang67
olen samaa mieltä sinun kanssa että eka on paras
varsinkin kohtaus alussa kun jack saapuu "laivansa" kanssa rantaan. se jaksaa aina hymyilyttää mut ei tossa 3 leffassakaan vikaa ollut paitsi tyhmä loppu
jos ei enää 4 leffaa tule- Johnnysta_sekaisin
Nelosthan kai suunnitellaa. Joo siis kolmonen on super ja eka tietysti. Huonoimpana tulee kakkonen. Mutta kyllähän ne kaikki iha jyrää!! Johnny kyllä jaksaa naurattaa ja on vielä SUPER IHANA Sparrow:na.
=)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974