Siis täytyy sanoa että kyllä oli filmissä menoa ja meininkiä!! Ihan mahtava!
(mutta ei silti vedä vertoja ykköselle, se tulee aina olemaan paras kaikista, ainakin mulle.. :) )
Kävi vaan sääliksi vähän Williä, se oli niin raukka ja Elisabeth.. argh! Noh, hyvä filmi..
Jack taas veti ihan parhaasti.. Yks parhaimmista kohdista oli: "Kaikki liikkumatta! Pudotin aivot..!" Hahahahhaa.. Koko leffa-teatteri nauro sille, oli niin hyvä.. :D
Mutta joo, en jaksa pälistä nyt enempää, ku oon sen lumoissa.. Kertokaapas mitä te tykkäsitte!! :)
MIKÄ FILMI!!!
3
1053
Vastaukset
- Morrisoni
Haluun päästä kattomaan :'D niin se aina menee yleensä että ykkös-osaan painostetaan ja siitä tulee se paras ja sitten joutuu pettymään jatko-osiin. On tuo tarinan laatu sinänsä ihan hyvänä pysynyt kun vertaa muihin trilogioihin...niin jua eihän alunperinkään pitänyt tulla kuin 1 osa :P hyvin keksineet lisää juttua.
- mustang67
olen samaa mieltä sinun kanssa että eka on paras
varsinkin kohtaus alussa kun jack saapuu "laivansa" kanssa rantaan. se jaksaa aina hymyilyttää mut ei tossa 3 leffassakaan vikaa ollut paitsi tyhmä loppu
jos ei enää 4 leffaa tule- Johnnysta_sekaisin
Nelosthan kai suunnitellaa. Joo siis kolmonen on super ja eka tietysti. Huonoimpana tulee kakkonen. Mutta kyllähän ne kaikki iha jyrää!! Johnny kyllä jaksaa naurattaa ja on vielä SUPER IHANA Sparrow:na.
=)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374