VIRIDIAN ROOM?? - miten pääsee läpi?

heididi

helppikää nyt ihmiset. miten tän pääsee läpi?? :D crimson room oli helppo mut tää on jo hankala. asiasta tietävät auttakaa! :DD

oon löytäny tähän mennessä 6 lappua jossa joku kiinalainen japanilainen mikälie merkki, sytkärin, paperin jossa hiuksia, lääkepurkin, olut tölkin, jonku pikkupötkön (yrittäkää ymmärtää :P) ja cd-kotelon.

??

11

10380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Grey

En nyt itse enää muista miten siitä pääsee, mutta muista että google on ystäväsi, sieltä löytyy tarkat ohjeet.

• samppe

ku siin on se punanen pikku hylly nii siin niitten kenkien alapuolel on jotku ihmeen kuvan kehykset, ja muuten ku meet siinhen huoneeseen siihen mis se tyyppi puhuu nii siin pitää kuunnella se juttu se puhuu englantii ja se puhuu takaperin se pitää saada selville en oo kyl saanu.

• pippi--

ei sitä tarvi selvittää!.. oon pelannu viridian roomin , blue chamberin,white chamberin ja crimson roomin läpi yhes päiväs. onks niit muuten lisää noit roomei tai chambereit?? jos joku tietää ni laittaa linkki

• Nimetön

miten sielt roskiksen alta saa sne sinisen pötkön??

• -,.,.-

se on helppo saada selville sen ukon puhuminen. paina käynnistä sitten kaikki ohjelmat sit apuohjelmat sit viihde sit paina ääninauhuri (tietenkin tää toimii vaan jos teillä on mikki) sitte vaa oikeella kohdalla päälle ja nauhotat sen ihan loppuun asti ku se ukko lopettaa ja sitte sen jälkeen sieltä ylhäältä tehosteet ja sitte siellä alhaalla pitäisi olla käännä suunta. ja sitte vaa kuuntelemaan mitä se ukko puhuu.itse en ole kyllä kokeillut mutta tuli vain mieleen ^^ toivottavasti auttoi! :) kiitos

• pippi--

se sininen pötkö on sytkäri ja sen saa vast vähän ajan pääst, itellänikin oli pien ongelma sen kans mut ku menee eteen päin ja palaa myöhemmin ottamaan sen sytkärin ni sit se tulee helpost.

• jokuvaa

mistä löysit kaikki kiinalaiset merkit? oon löytänyt jääkaapista lihan alta, lampun vierestä( tai sieltä seinän vierestä ylhäältä),tyynyjen alta, tossujen alta ja harmaasta hyllystä. mistä vielä yksi?:D

• nimimerkki erkki

kattokaa täältä : viridian.thonky.com !!!!!!!!!!

• aag

polta ne hiukset

• voi v

auta mua crimis en oikee kässää si voidaa miettii yhes

• se joka auttaa

mee youtube.comiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56