helppikää nyt ihmiset. miten tän pääsee läpi?? :D crimson room oli helppo mut tää on jo hankala. asiasta tietävät auttakaa! :DD
oon löytäny tähän mennessä 6 lappua jossa joku kiinalainen japanilainen mikälie merkki, sytkärin, paperin jossa hiuksia, lääkepurkin, olut tölkin, jonku pikkupötkön (yrittäkää ymmärtää :P) ja cd-kotelon.
??
VIRIDIAN ROOM?? - miten pääsee läpi?
11
10314
Vastaukset
- Lady Grey
En nyt itse enää muista miten siitä pääsee, mutta muista että google on ystäväsi, sieltä löytyy tarkat ohjeet.
- samppe
ku siin on se punanen pikku hylly nii siin niitten kenkien alapuolel on jotku ihmeen kuvan kehykset, ja muuten ku meet siinhen huoneeseen siihen mis se tyyppi puhuu nii siin pitää kuunnella se juttu se puhuu englantii ja se puhuu takaperin se pitää saada selville en oo kyl saanu.
- pippi--
ei sitä tarvi selvittää!.. oon pelannu viridian roomin , blue chamberin,white chamberin ja crimson roomin läpi yhes päiväs. onks niit muuten lisää noit roomei tai chambereit?? jos joku tietää ni laittaa linkki
- Nimetön
miten sielt roskiksen alta saa sne sinisen pötkön??
- -,.,.-
se on helppo saada selville sen ukon puhuminen. paina käynnistä sitten kaikki ohjelmat sit apuohjelmat sit viihde sit paina ääninauhuri (tietenkin tää toimii vaan jos teillä on mikki) sitte vaa oikeella kohdalla päälle ja nauhotat sen ihan loppuun asti ku se ukko lopettaa ja sitte sen jälkeen sieltä ylhäältä tehosteet ja sitte siellä alhaalla pitäisi olla käännä suunta. ja sitte vaa kuuntelemaan mitä se ukko puhuu.itse en ole kyllä kokeillut mutta tuli vain mieleen ^^ toivottavasti auttoi! :) kiitos
- pippi--
se sininen pötkö on sytkäri ja sen saa vast vähän ajan pääst, itellänikin oli pien ongelma sen kans mut ku menee eteen päin ja palaa myöhemmin ottamaan sen sytkärin ni sit se tulee helpost.
- jokuvaa
mistä löysit kaikki kiinalaiset merkit? oon löytänyt jääkaapista lihan alta, lampun vierestä( tai sieltä seinän vierestä ylhäältä),tyynyjen alta, tossujen alta ja harmaasta hyllystä. mistä vielä yksi?:D
- nimimerkki erkki
kattokaa täältä : viridian.thonky.com !!!!!!!!!!
- aag
polta ne hiukset
- voi v
auta mua crimis en oikee kässää si voidaa miettii yhes
- se joka auttaa
mee youtube.comiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086