VIRIDIAN ROOM?? - miten pääsee läpi?

heididi

helppikää nyt ihmiset. miten tän pääsee läpi?? :D crimson room oli helppo mut tää on jo hankala. asiasta tietävät auttakaa! :DD

oon löytäny tähän mennessä 6 lappua jossa joku kiinalainen japanilainen mikälie merkki, sytkärin, paperin jossa hiuksia, lääkepurkin, olut tölkin, jonku pikkupötkön (yrittäkää ymmärtää :P) ja cd-kotelon.

??

11

10366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Grey

En nyt itse enää muista miten siitä pääsee, mutta muista että google on ystäväsi, sieltä löytyy tarkat ohjeet.

• samppe

ku siin on se punanen pikku hylly nii siin niitten kenkien alapuolel on jotku ihmeen kuvan kehykset, ja muuten ku meet siinhen huoneeseen siihen mis se tyyppi puhuu nii siin pitää kuunnella se juttu se puhuu englantii ja se puhuu takaperin se pitää saada selville en oo kyl saanu.

• pippi--

ei sitä tarvi selvittää!.. oon pelannu viridian roomin , blue chamberin,white chamberin ja crimson roomin läpi yhes päiväs. onks niit muuten lisää noit roomei tai chambereit?? jos joku tietää ni laittaa linkki

• Nimetön

miten sielt roskiksen alta saa sne sinisen pötkön??

• -,.,.-

se on helppo saada selville sen ukon puhuminen. paina käynnistä sitten kaikki ohjelmat sit apuohjelmat sit viihde sit paina ääninauhuri (tietenkin tää toimii vaan jos teillä on mikki) sitte vaa oikeella kohdalla päälle ja nauhotat sen ihan loppuun asti ku se ukko lopettaa ja sitte sen jälkeen sieltä ylhäältä tehosteet ja sitte siellä alhaalla pitäisi olla käännä suunta. ja sitte vaa kuuntelemaan mitä se ukko puhuu.itse en ole kyllä kokeillut mutta tuli vain mieleen ^^ toivottavasti auttoi! :) kiitos

• pippi--

se sininen pötkö on sytkäri ja sen saa vast vähän ajan pääst, itellänikin oli pien ongelma sen kans mut ku menee eteen päin ja palaa myöhemmin ottamaan sen sytkärin ni sit se tulee helpost.

• jokuvaa

mistä löysit kaikki kiinalaiset merkit? oon löytänyt jääkaapista lihan alta, lampun vierestä( tai sieltä seinän vierestä ylhäältä),tyynyjen alta, tossujen alta ja harmaasta hyllystä. mistä vielä yksi?:D

• nimimerkki erkki

kattokaa täältä : viridian.thonky.com !!!!!!!!!!

• aag

polta ne hiukset

• voi v

auta mua crimis en oikee kässää si voidaa miettii yhes

• se joka auttaa

mee youtube.comiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2900
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2570
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2328
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2302
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1888
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1412
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1409
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1323
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1260
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      12
      1254
    Aihe