VIRIDIAN ROOM?? - miten pääsee läpi?

heididi

helppikää nyt ihmiset. miten tän pääsee läpi?? :D crimson room oli helppo mut tää on jo hankala. asiasta tietävät auttakaa! :DD

oon löytäny tähän mennessä 6 lappua jossa joku kiinalainen japanilainen mikälie merkki, sytkärin, paperin jossa hiuksia, lääkepurkin, olut tölkin, jonku pikkupötkön (yrittäkää ymmärtää :P) ja cd-kotelon.

??

11

10305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Grey

      En nyt itse enää muista miten siitä pääsee, mutta muista että google on ystäväsi, sieltä löytyy tarkat ohjeet.

    • samppe

      ku siin on se punanen pikku hylly nii siin niitten kenkien alapuolel on jotku ihmeen kuvan kehykset, ja muuten ku meet siinhen huoneeseen siihen mis se tyyppi puhuu nii siin pitää kuunnella se juttu se puhuu englantii ja se puhuu takaperin se pitää saada selville en oo kyl saanu.

      • pippi--

        ei sitä tarvi selvittää!.. oon pelannu viridian roomin , blue chamberin,white chamberin ja crimson roomin läpi yhes päiväs. onks niit muuten lisää noit roomei tai chambereit?? jos joku tietää ni laittaa linkki


    • Nimetön

      miten sielt roskiksen alta saa sne sinisen pötkön??

      • -,.,.-

        se on helppo saada selville sen ukon puhuminen. paina käynnistä sitten kaikki ohjelmat sit apuohjelmat sit viihde sit paina ääninauhuri (tietenkin tää toimii vaan jos teillä on mikki) sitte vaa oikeella kohdalla päälle ja nauhotat sen ihan loppuun asti ku se ukko lopettaa ja sitte sen jälkeen sieltä ylhäältä tehosteet ja sitte siellä alhaalla pitäisi olla käännä suunta. ja sitte vaa kuuntelemaan mitä se ukko puhuu.itse en ole kyllä kokeillut mutta tuli vain mieleen ^^ toivottavasti auttoi! :) kiitos


      • pippi--

        se sininen pötkö on sytkäri ja sen saa vast vähän ajan pääst, itellänikin oli pien ongelma sen kans mut ku menee eteen päin ja palaa myöhemmin ottamaan sen sytkärin ni sit se tulee helpost.


    • jokuvaa

      mistä löysit kaikki kiinalaiset merkit? oon löytänyt jääkaapista lihan alta, lampun vierestä( tai sieltä seinän vierestä ylhäältä),tyynyjen alta, tossujen alta ja harmaasta hyllystä. mistä vielä yksi?:D

    • nimimerkki erkki

      kattokaa täältä : viridian.thonky.com !!!!!!!!!!

    • aag

      polta ne hiukset

    • voi v

      auta mua crimis en oikee kässää si voidaa miettii yhes

    • se joka auttaa

      mee youtube.comiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe