..niin olikos se jatko ettei tippuria adventtina?
No, joka tapauksessa ei kannata ottaa stressiä koko asiasta ,koska onhan kesä edessä,eli se oikea saattaa hyvinkin löytyä..Helluntaihin ja niinkuin Juhannukseenkin tuntuu vaan liittyvän näitä odotuksia..Vai onko niin??
Jos ei heilaa helluntaina....
9
975
Vastaukset
- sandman
Minusta kannattaisi ELÄÄ niin ei tarvitsisi haaveilla koko ajan jostain tulevasta.
ainakin jossain versiossa, että sitten jono Juhannuksena :)
Joskus päässee paljon helpommalla, kun haaveilee
vain, tuolle edelliselle kirjoittajalle..- ...ngg
helluntaina, niin velattomana vielä ensi jouluna.
- ...ngg
Sanin kirjoitti:
sä oo sovinisti..ethän!? no, se kuulunee tuon jutun juoneen ;))
sovinistin vastakohta...tai suhteeseen kykenevän...tai...
Nooh... Olen vain empiirisen tiedon realistinen hyödyntäjä. - ...ngg
Minea44 kirjoitti:
uskosi vei?
Parisuhteeseen - siis...usko ole mennyt. Näinhän se yleensä menee. Poikamies -
selväjärkinen ja velvoitteeton - pärjää jotenkin , mutta, kun
kuvaan tulee nainen, niin fiskaalinen puoli kokee mullis-
tuksen. - mirham
...ngg kirjoitti:
usko ole mennyt. Näinhän se yleensä menee. Poikamies -
selväjärkinen ja velvoitteeton - pärjää jotenkin , mutta, kun
kuvaan tulee nainen, niin fiskaalinen puoli kokee mullis-
tuksen.taitaa olla parisuhde niinkuin ihmissuhteet taitavat olla..Ei olisi pahitteksi niitä opettaa jo koulunpenkillä ,eikä vain käydä läpi sitä seksivalistusta...Nuorena sitä kaikki oli niin simppeliä ja mutkatonta,vaan nyt ei mikään ole itsestään selvää..
- Pepe2
Nimimerkistä aattelin et oot nainen. Mut kyll se mies löytyy vaikk ei ois helluntaina, ei muuta kun rohkeutta niin kyll se löytyy ja jos ei niin meilaile niin saattaa ehkä olla tiedossa jotain hauskaa. T:Pepe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197