eli minkäs ikäisiä ristikoiden ratkojia täältä löytyy? itse olen 23-vuotias nainen ja ristikoihin hurahdin vasta kolme vuotta sitten :)
vähän galluppia :)
5
811
Vastaukset
- onpi
25-vuotias aktiivinen ristikoitsija :) isoäiti aikoinaan perehdytti ristikoiden maailmaan ja siitä se sitten alkoi. Noin 6 vuotta olen ratkonut enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Mutta laitanpa minäkin jatkoksi tälle gallupille kysymyksen....
Kuinka moni lähettää ratkomansa ristikot kilpailuun? ja kuinka moni on joskus saanut tällä tavoin rahasummia oikein ratkotuista ristikoista?- --n--
Olen 4kymppinen ratkoja ja olen aloittanut harrastukseni noin 10 vuotiaana. Olen toisinaan (harvoin)lähettänyt ratkottuja ristikoita kilpailuun ja kolme kertaa olen saanut rahapalkinnon :)
- nakkikastike
en ole kertaakaan lähettänyt ratkomisiani kilpailuihin. joka kerran kyllä mietin sitä kun saan kaikki sanat paikoilleen, mut aina se on jäänyt..
- kkv
nakkikastike kirjoitti:
en ole kertaakaan lähettänyt ratkomisiani kilpailuihin. joka kerran kyllä mietin sitä kun saan kaikki sanat paikoilleen, mut aina se on jäänyt..
Onhan niitä ristikoita,joihin voi lähettää ratkaisut tekstiviestillä,ainakin IS:ssa.
Se madaltaa lähettämiskynnystä jo huomattavasti ,ja niitä olen joskus singautellut.
Itse olen ratkonut ristikoita niinkauan kuin muistan eli yli 40 vuotta.
Tästä voi päätellä,että ristikoita ratkovat ihan kaiken ikäiset ,olin silloin noin 5-6 vuotta.
Nykyään ratkon vähemmän ,kun näitä muita ajankuluja on vaikka kuinka paljon.
- tyttönen86
Täällä ristikoita ratkoo 20v nainen. Mä hurahdin ristikoihin kans vasta kolmisen vuotta sitten. Eräs kaveri sai mut niihin koukkuun! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1701277
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472