Hei,
olisiko kellään tietoa miten voisi päästä lahdenjakajaksi? Tai ei varmasti mitään valmiita paikkoja ole, mutta jos olisi jotain "järjestöjä" yms. josta voisi tiedustella.
Omia kokemuksiakin saa kertoa :) Miten olette päätyneet työhön tai miten paikan saitte ja millaista on ollut...
Itse tekisin mielelläni hommia, sillä lukio-opinnot erillä paikkakunnalla maksavat ja säästän interrail -reissua varten... Urheilijana pyöräilymatkat ei ole mikään ongelma ja olen valmis tekemään töitä. Parempi lehdenjakajakin kuin ei mikään :)
Lehdenjaosta :)
5
2126
Vastaukset
- lehdenjakaja...
Etsi puhelinluettelosta/ netistä paikkakuntasi "jakelupalvelu" eli esim paikallislehti niillä on varmasti paikkoja tulossa...
- Pirkanmaan
Jakelupalveluun: ei ole töitä, ei ole rahaa.
Tampereen ykkösjakelut ja ykkösjakelut muutenkin: työtä joka viikko, rahaa noin 100 euroa kk. Pääjakelusta löytyy jaon yhteystiedot-eikun soittelemaan.
Rahallisesti parempi vaihtoehto on paikallinen aamujakelulehti, vaatimuksena 18 v ikä (yleensä).- jaa-a?
Sieltä katselin kesätöitä. Valitettavasti paikkakuntani mainosjakohommat olivat jo menneet :S mutta pääsinpähän mansikkamaalle. On muuten raskasta. :[
Onnea etsintään! - niinaaaaaaa
www.jakelujuniorit.fi kannattaa käydä tsekkaamassa toi sivu. mut ite jakelen mainoksia, ja on aika rankka työ kun vertaa palkkaan. tosi huono palkka. :S
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453