Vartijani

Queen

Ajelin väsyneenä kotiani kohti. Olin tulossa työmatkalta ja niskojani kiristi monen sadan kilometrin ajo pimeässä ja liukkaassa kelissä. Unelmoin jo kuumasta suihkusta ja löylyjen rentouttavasta lämmöstä. Ja vaikka olin armottoman paljon myöhässä tavanomaisesta saunavuorostani, olin sopinut huoltofirman poikien kanssa, että saunaa pidetään kuumana minulle tavallista pidempään.

Kurvasin autoni pihalle, nappasin laukkuni mukaani ja kipitin pikaisesti kotiin, heitin kassit lattialle, hain saunatarvikkeeni ja yhden oluen ja kipaisin saunaan. Ja kuten oli sovittu, sauna oli vielä kuumana! Oi onnea! Riisuin vaatteeni ja löntystelin suihkuun. Kuuma suihku huuhteli ihanasti iholtani matkan väsymystä. Napsautin suihkusta hieronnan päälle. Uuuuh, tuntuipa hyvälle kireissä harteissani! Suljin silmäni ja nautin. Sitten annoin suihkun kastella hiukseni. Ja kun taivutin itseäni hieman taaksepäin, voimakas suihku osui rintoihini. Värähdin. Kiima alkoi heräillä minussa. Nojasin selkääni seinään ja annoin hierovan suihkun rummuttaa nännejäni, kumpaakin vuoron perään. Ja nännini nousivat ja kovettuivat, kuin pieniksi kiviksi.

Käteni sivelivät vartaloani ja eksyivät kuin vahingossa pehmeiden reisieni väliin. Kosketin kiimanuppuani ja värähdin. Mmhhh, en ollutkaan moneen päivään saanut orkkua. Ja sen huomasi! Kiima nousi ja kiehui suonissani. Otin suihkun käteeni, säädin sen normaalille, sillä en todellakaan halunnut satuttaa herkkää klittaani, ja painoin suihkun jalkojeni väliin. Polveni nytkähtivät mielihyvästä. Nojasin uudelleen seinään ja avasin reiteni levälleen jotta saatoin hyväillä kunnolla suihkulla klittaani.

Olin jo todella lähellä orkkua. Ja silloin kuulin kolahduksen. Avasin silmäni. Kylpyhuoneen ovella seisoi vartiointipalvelun mies, komea kuin kreikkalainen jumala. Ilmeisesti huoltofirma ei ollut muistanut ilmoittaa vartijoille tätä öistä saunavuoroani! Häkellyin oikein kunnolla. Nuori, komea mies seisoi hymyillen katselemassa kun hyväilin itseäni suihkulla.

"Anna mennä vaan", vartija sanoi ja kääntyi kuin mennäkseen pois. Nostin suihkun telineeseen ja painoin kasvoni käsiini. Vaikka minua hävetti aivan mielettömästi, tilanne oli myös oudon kiihottava. Käännyin ottamaan vettä ämpäriin, kun kuulin jälleen oven käyvän.

Tuo nuori, komea vartija oli riisunut vaatteensa ja tuli nyt alasti luokseni. Hieman hymyillen hän avasi suihkun ja huuhteli itseään. Katselin lumoutuneena kun vesi valui pitkin tuota upeaa, kiinteää vartaloa. Ja katseeni siirtyi valuvan veden mukana hieman alemmas. Kiima kouraisi vatsaani, kun huomasin miehen kalun seisovan kovana. Mies ojensi kutsuvasti kättään ja astuin suihkun alle, aivan kiinni tuohon upeaan vartaloon.

Miehen kädet kulkivat pitkin vartaloani, hyväilivät rintojani, kulkivat lanteitani pitkin pepulleni ja siitä etupuolelle, avasivat reisiäni ja koskettivat kiiman turvottamaa klittaani. Värähdin tahtomattani. Herkät sormet tutkivat ja hivelivät ihanasti, tuottaen mieletöntä nautintoa. Työnsin käteni väliimme ja otin tuon upeana seisovat kalun käteeni ja runkkasin sitä hellästi.

Hyväilimme hetken toisiamme veden valuessa kiihkeitä vartaloitamme pitkin. Vartija painoi kuumat huulensa huulilleni ja sulimme pitkään suudelmaan. Kielet koskettelivat toisiaan, hampaat kalahtivat toisiinsa rajussa suudelmassa. Vartalot painautuivat tiukasti kiinni toisiinsa ja hengitykset kulkivat kiivaina.

Vartija irrottautui minusta ja sulki suihkun, tarttui käteeni ja vei minut pukuhuoneeseen, levitti pyyhkeen penkille ja painoi minut siihen selälleen. Kuumat, pehmeät huulet aloittivat tutkimusmatkan pitkin vartaloani. Kieli pyöri nännieni ympärillä ja lähetti miljoonia pieniä sähköiskuja ympäri kehoani. Sitten kieli siirtyi vatsalleni, piirsi ympyrän napani ympäri ja siirtyi alaspäin, kohti kiimasta sykkivää pilluani. Avasin reiteni ja päästin tuon uteliaan kielen tutustumaan hunajaiseen kukkaani.

Värisin ja vavahtelin kun tuo kieli löysi kiimanuppuni ja kosketteli sitä hellästi. Voihkin kiimaisena ja haroin tuota tummaa tukkaa. Kieli liikkui yhä nopeammin klittani päällä ja tunsin orgasmin lähestyvän. Vartaloni jännittyi vastaanottamaan orkun. Huuliltani purkautui kiimaista valitusta. Ja sitten orgasmi räjäytti tajuntani taivaisiin. Reiteni vapisivat ja pilluni sykähteli miehen suuta vasten.

Kun jälleen palasin järkiini, mies katseli hymyillen minua. Ojensin käteni ja vedin hänet päälleni. Kova kalu löysi kuin itsestään tiensä kosteaan pilluuni ja upposi hitaasti sisääni. Voihkin mielettömässä kiimassa kun tuo nuori, kiinteä vartalo aloitti rytmikkään liikkeen sylissäni. Tempauduin tuohon huumaavaan rytmiin mukaan. Kalu souti sisälläni, kosketellen joka työnnöllä g-pistettäni ja tuottaen mieletöntä nautintoa. Ja vartija nai yhä kovempaa ja kovempaa. Värisin ja valitin nautinnon kasvaessa ja räjähtäessä lopulta taas hurjaan orgasmiin. Pilluni sykki ja imi sisälleen tuota kovana sytkähtelevää kalua. Mies työnsi vielä muutaman rajun työnnön ja murahdellen laukesi sisälleni.

Makailimme hetken kovalla penkillä sylikkäin, hengitystämme tasaillen. Sitten mies suukotti minua ja nousi ja vetäytyi pois sisältäni. Pieni huokaus karkasi vielä huuliltani kun tuo upea kalu lopullisesti irtautui kuumasta pillustani.

Nousin ylös ja kävelin vartijan perässä notkuvin polvin suihkuun. Lämmin vesi huuhteli polttelevaa vartaloani pesten pois miehen tuoksun iholtani. Ja mies otti suihkun käteensä, kyykistyi viereeni ja painoi suihkun pilluani vasten, pesten sen puhtaaksi spermastaan. Aloin lämmetä uudelleen hänen huuhtoessa minua. Ja kun hän painoi huulensa puhtaaksi pestylle klittalleni voihkaisin kiiman jälleen lyödessä läpi vartaloni. Mutta mies nousi ylös ja meni pukuhuoneeseen. Nojailin suihkun seinään ja yritin selvitellä ajatuksiani.

Sitten mies ilmestyi jälleen ovenpieleen. "Haluatko lisää aamulla? Voisin tulla vuoroni jälkeen, tuossa viiden tietämillä? Saat sitten lisää..." Pystyin vain nyökkäämään ja mies lähti. Ja minä kompuroin lauteille ihmettelemään tapahtunutta ja haaveilemaan tulevasta.

7

8405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasmin

      OIkeasti, tosi hyvin kirjotettu ja aivan mahtava!!!!! LISÄÄ!!!

    • Gentle37

      hyvin kirjoitettu.
      queen.....wc rullat mukaan.

    • sex.rose!

      Erittäin kiihottava! Tuollaisia lisää!!!!

    • nautinto lukea :-)

      Harvemmin näin hyvin kirjoitettuja tarinoita täältä tapaa. Jatkathan!

      • Susa

        Tää on paras minkä mä oon tähän asti lukenu..jatka samaan malliin.:)


    • Heza

      Aivan uskomattoman hyvä!!!! Paras mitä täältä löytyy!! Sun kannattais harkita uraa seksinovellien kirjoittajana. Lisää sun kirjoituksia myös tänne!! Onnea!! :)

      • Queenie

        Olethan lukenut muitakin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe