Menossa Barcelonaan ja Camp Nou nähtävä.Millainen kokemus se on,kun haluamme kokea kaiken siellä mikä mahdollista?
Camp Nou
3
911
Vastaukset
- Ronaldinho #10
Hieno mesta, sisään pääsee 10-17 jos ei ole pelipäivä. Maksullinen opastettu kiertue, jossa näkee aika hyvin mestat. Iso kauppa, varaa rahaa paljon. Pelipäivänä joudut ostamaan lipun matsiin, jotta pääset sisään.
Lähin metroasema vihree linja (no. 3) asema Maria Cristina tai Palau Reial. Ota hotelli Princess Sofia Gran Hotel, niin saatat törmätä pelaajiin. Ainakin parkkipaikalla on niitten autoja.- messin juoksut
Olin viime lauantaina Camp Noulla katsomassa
Barcan matsia. Hieno stadion. Liput 50 eurosta 120 euroon. Liput tilasin nätisti netistä.
Seuraava matsi muistaakseni paikallispeli Espanyoulia vastaan (viimeinen kotipeli)
Lippuja ois saanut kyllä luukultakin ja jobbareilta stadionin edeltä. Metrolla L3 Les Corts asemalle ja suoraa kävelyä loppumatka n. 8-10 min. Vähän järkkäreitä; katsojat juotuivat taltuttamaan yhden pahoinpitelyn katsomossa... - ArjaRajeh
Kiitos viestistä! 16.6-21.6 ei taida olla matseja,mutta ei se mitään,kun kahden futishullun pojan kans lähtee,niin onhan paikka näkemisen arvoinen. Oiskohan niitä pelaajia siellä hotellissa kuitenkaan,jos ei ole peliä,vaan missähän heitä kenties voisi nähdä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709