Menossa Barcelonaan ja Camp Nou nähtävä.Millainen kokemus se on,kun haluamme kokea kaiken siellä mikä mahdollista?
Camp Nou
3
923
Vastaukset
- Ronaldinho #10
Hieno mesta, sisään pääsee 10-17 jos ei ole pelipäivä. Maksullinen opastettu kiertue, jossa näkee aika hyvin mestat. Iso kauppa, varaa rahaa paljon. Pelipäivänä joudut ostamaan lipun matsiin, jotta pääset sisään.
Lähin metroasema vihree linja (no. 3) asema Maria Cristina tai Palau Reial. Ota hotelli Princess Sofia Gran Hotel, niin saatat törmätä pelaajiin. Ainakin parkkipaikalla on niitten autoja.- messin juoksut
Olin viime lauantaina Camp Noulla katsomassa
Barcan matsia. Hieno stadion. Liput 50 eurosta 120 euroon. Liput tilasin nätisti netistä.
Seuraava matsi muistaakseni paikallispeli Espanyoulia vastaan (viimeinen kotipeli)
Lippuja ois saanut kyllä luukultakin ja jobbareilta stadionin edeltä. Metrolla L3 Les Corts asemalle ja suoraa kävelyä loppumatka n. 8-10 min. Vähän järkkäreitä; katsojat juotuivat taltuttamaan yhden pahoinpitelyn katsomossa... - ArjaRajeh
Kiitos viestistä! 16.6-21.6 ei taida olla matseja,mutta ei se mitään,kun kahden futishullun pojan kans lähtee,niin onhan paikka näkemisen arvoinen. Oiskohan niitä pelaajia siellä hotellissa kuitenkaan,jos ei ole peliä,vaan missähän heitä kenties voisi nähdä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161