Elikkäs antaisin ilmaiseksi jollekkin gerbiilin hyvään kotiin jossa olisi sille myös kamu. Gerbu on aikuinen, musta, naaras, käsikesy eli tulee kädelle siliteltääväksi aina sillontällön. Torniosta, kuljetus on mahdollista matkasta riippuen. Voi meilata --> [email protected]
ANNETAAN gerbiili
21
1054
Vastaukset
- ghgfhjgfyhg
miksi annat sen pois?
- AnimaalSsi
Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
Tuskin sitäkää...
Mieti viel! - sho
AnimaalSsi kirjoitti:
Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
Tuskin sitäkää...
Mieti viel!kylläpäs voi hyväksyä.useasti hyväksyy joskus taas ei
- Mamiii
AnimaalSsi kirjoitti:
Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
Tuskin sitäkää...
Mieti viel!Naaras gerbiilikin hyväksyy poikas gerbiilin totutuksen avulla. Kokemusta on.
- Mamiii
Annan sen pois siksi koska se joutuu olemaan mielestäni liian pienessä tilassa, josta tunnen huonoa omatuntoa. Sekä juuri nämä sopeutumis ongelmat.. Mutta pienen pennun kanssa se voi sopeutua.
- kyllä mulla
AnimaalSsi kirjoitti:
Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
Tuskin sitäkää...
Mieti viel!on aina aikuiset naaraat hyväksyneet ikätoverinsakkin seuraan. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmii, ettei naaraat tottuis toisiinsa.
- Mamiii
kyllä mulla kirjoitti:
on aina aikuiset naaraat hyväksyneet ikätoverinsakkin seuraan. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmii, ettei naaraat tottuis toisiinsa.
No haluaisitkos sinä lisää gerbiileitä kun sinulla ainakin kokemusta kuulostaa olevan?
- Anonyymi
AnimaalSsi kirjoitti:
Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
Tuskin sitäkää...
Mieti viel!Olen totuttanut aikuisia tyttöjäkin, ei pidä paikkaana
- Anonyymi
AnimaalSsi kirjoitti:
Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
Tuskin sitäkää...
Mieti viel!Hyväksyy kun osaa totuttaa oikein
- eläin fani
kyllä naaras gerbiilin pystyy totuttaa toisiin naaras gerbiileihin mutta kaikki eivät välttä mättä kyllä tule toimeen keskenään .... mutta suosiittelen ensin totuttamaan sillein että molempia pidetään kädessä (jos on käsikesy) ja näytetään toisilleen ja katsotaan miten reakoi toisiinsa ...... mutta ei kannata laittaa urosta ja naarasta samaan terraan ellei halua välttämättä poikasia! paitsi ehkä poikasen ja vanhemman naaraan ja uroksen voi ehkä totuttaa ... myös uros ja uros voivat tulla toimeen keskenään tai myös useamman gerbiilin kanssa(:
- tietäväinen(kö?)
naaraan pitää olla kiimassa että uros hyväksyysen
- Anonyymi
Oon totuttanu paljon gerbiilejä yhteen
- Anonyymi
Mä voin ottaa
- Anonyymi
Mä otan.
- Anonyymi
Gerbiilini löysi kodin jo kauan sitten olet 13 vuotta myöhässä
- Anonyymi
Mä haen heti
- Anonyymi
Mä tuun heti hakemaan.
- Anonyymi
Minulla on gerbiilejä ja voin ottaa
- Anonyymi
Yksi ja sama va jaa postailee samaa mä voin ottaa-viestiä yli 10 vuotta vanhaan aloitukseen. Edes gerbu palstat eivät ole turvassa trolleilta, hienoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ja sama va jaa postailee samaa mä voin ottaa-viestiä yli 10 vuotta vanhaan aloitukseen. Edes gerbu palstat eivät ole turvassa trolleilta, hienoa.
Trolli hiljaa
- Anonyymi00023
Miksette poista vanhoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504