ANNETAAN gerbiili

Mamiii

Elikkäs antaisin ilmaiseksi jollekkin gerbiilin hyvään kotiin jossa olisi sille myös kamu. Gerbu on aikuinen, musta, naaras, käsikesy eli tulee kädelle siliteltääväksi aina sillontällön. Torniosta, kuljetus on mahdollista matkasta riippuen. Voi meilata --> julia_ramstedt@hotmail.com

16

579

Vastaukset

• miksi annat sen pois?

• Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
        EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

• AnimaalSsi kirjoitti:

Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

kylläpäs voi hyväksyä.useasti hyväksyy joskus taas ei

• AnimaalSsi kirjoitti:

Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

Naaras gerbiilikin hyväksyy poikas gerbiilin totutuksen avulla. Kokemusta on.

• Annan sen pois siksi koska se joutuu olemaan mielestäni liian pienessä tilassa, josta tunnen huonoa omatuntoa. Sekä juuri nämä sopeutumis ongelmat.. Mutta pienen pennun kanssa se voi sopeutua.

• AnimaalSsi kirjoitti:

Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

on aina aikuiset naaraat hyväksyneet ikätoverinsakkin seuraan. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmii, ettei naaraat tottuis toisiinsa.

• kyllä mulla kirjoitti:

on aina aikuiset naaraat hyväksyneet ikätoverinsakkin seuraan. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmii, ettei naaraat tottuis toisiinsa.

No haluaisitkos sinä lisää gerbiileitä kun sinulla ainakin kokemusta kuulostaa olevan?

• AnimaalSsi kirjoitti:

Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

Olen totuttanut aikuisia tyttöjäkin, ei pidä paikkaana

• AnimaalSsi kirjoitti:

Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

Hyväksyy kun osaa totuttaa oikein

• kyllä naaras gerbiilin pystyy totuttaa toisiin naaras gerbiileihin mutta kaikki eivät välttä mättä kyllä tule toimeen keskenään .... mutta suosiittelen ensin totuttamaan sillein että molempia pidetään kädessä (jos on käsikesy) ja näytetään toisilleen ja katsotaan miten reakoi toisiinsa ...... mutta ei kannata laittaa urosta ja naarasta samaan terraan ellei halua välttämättä poikasia! paitsi ehkä poikasen ja vanhemman naaraan ja uroksen voi ehkä totuttaa ... myös uros ja uros voivat tulla toimeen keskenään tai myös useamman gerbiilin kanssa(:

• naaraan pitää olla kiimassa että uros hyväksyysen

• Oon totuttanu paljon gerbiilejä yhteen

• Mä voin ottaa

• Mä otan.

• Gerbiilini löysi kodin jo kauan sitten olet 13 vuotta myöhässä

• Mä haen heti

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Tuija Pehkonen rehellisenä raskautensa kääntöpuolista - totuuden paljastava somepäivitys: "Vaappumista, ähinää, lihomista, oksentelua..."
    • Korona pakotti uran toiselle keikkatauolle! Laulaja Eini: Olen ollut todella peloissani!
    • Poliisit paikalle! Näyttelijä Ari-Kyösti Seppo riehui yöllä – seurauksena putkareissu ja rikostutkinta pahoinpitelystä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      204
      2975
    2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      28
      1374
    3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      17
      1296