ANNETAAN gerbiili

Mamiii

Elikkäs antaisin ilmaiseksi jollekkin gerbiilin hyvään kotiin jossa olisi sille myös kamu. Gerbu on aikuinen, musta, naaras, käsikesy eli tulee kädelle siliteltääväksi aina sillontällön. Torniosta, kuljetus on mahdollista matkasta riippuen. Voi meilata --> [email protected]

21

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghgfhjgfyhg

      miksi annat sen pois?

      • AnimaalSsi

        Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
        EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!


      • sho
        AnimaalSsi kirjoitti:

        Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
        EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

        kylläpäs voi hyväksyä.useasti hyväksyy joskus taas ei


      • Mamiii
        AnimaalSsi kirjoitti:

        Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
        EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

        Naaras gerbiilikin hyväksyy poikas gerbiilin totutuksen avulla. Kokemusta on.


      • Mamiii

        Annan sen pois siksi koska se joutuu olemaan mielestäni liian pienessä tilassa, josta tunnen huonoa omatuntoa. Sekä juuri nämä sopeutumis ongelmat.. Mutta pienen pennun kanssa se voi sopeutua.


      • kyllä mulla
        AnimaalSsi kirjoitti:

        Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
        EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

        on aina aikuiset naaraat hyväksyneet ikätoverinsakkin seuraan. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmii, ettei naaraat tottuis toisiinsa.


      • Mamiii
        kyllä mulla kirjoitti:

        on aina aikuiset naaraat hyväksyneet ikätoverinsakkin seuraan. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmii, ettei naaraat tottuis toisiinsa.

        No haluaisitkos sinä lisää gerbiileitä kun sinulla ainakin kokemusta kuulostaa olevan?


      • Anonyymi
        AnimaalSsi kirjoitti:

        Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
        EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

        Olen totuttanut aikuisia tyttöjäkin, ei pidä paikkaana


      • Anonyymi
        AnimaalSsi kirjoitti:

        Naaras gerbut ei hyväksy toista naarasta, ellei
        se oo sen sisarus, äiti, poikanen jne.
        Eli älä myy sitä! Sillä varmasti se tai toine gerbiili kuolee. Saat kyl, mut ei oo järkevää.
        Uros gerbut usein hyväksyy, mut naaraat......
        EI! Ne vois just,just hyväksyy ihan 5 viiikkosen.
        Tuskin sitäkää...
        Mieti viel!

        Hyväksyy kun osaa totuttaa oikein


    • eläin fani

      kyllä naaras gerbiilin pystyy totuttaa toisiin naaras gerbiileihin mutta kaikki eivät välttä mättä kyllä tule toimeen keskenään .... mutta suosiittelen ensin totuttamaan sillein että molempia pidetään kädessä (jos on käsikesy) ja näytetään toisilleen ja katsotaan miten reakoi toisiinsa ...... mutta ei kannata laittaa urosta ja naarasta samaan terraan ellei halua välttämättä poikasia! paitsi ehkä poikasen ja vanhemman naaraan ja uroksen voi ehkä totuttaa ... myös uros ja uros voivat tulla toimeen keskenään tai myös useamman gerbiilin kanssa(:

    • tietäväinen(kö?)

      naaraan pitää olla kiimassa että uros hyväksyysen

      • Anonyymi

        Oon totuttanu paljon gerbiilejä yhteen


    • Anonyymi

      Mä voin ottaa

    • Anonyymi

      Mä otan.

      • Anonyymi

        Gerbiilini löysi kodin jo kauan sitten olet 13 vuotta myöhässä


    • Anonyymi

      Mä haen heti

    • Anonyymi

      Mä tuun heti hakemaan.

    • Anonyymi

      Minulla on gerbiilejä ja voin ottaa

      • Anonyymi

        Yksi ja sama va jaa postailee samaa mä voin ottaa-viestiä yli 10 vuotta vanhaan aloitukseen. Edes gerbu palstat eivät ole turvassa trolleilta, hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ja sama va jaa postailee samaa mä voin ottaa-viestiä yli 10 vuotta vanhaan aloitukseen. Edes gerbu palstat eivät ole turvassa trolleilta, hienoa.

        Trolli hiljaa


    • Anonyymi00023

      Miksette poista vanhoja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe