Minkälaista on työ päiväkodissa ryhmäavustajana? Miten poikkeaa lastenhoitajan työstä?
Ryhmäavustajana päiväkodissa?
4
1851
Vastaukset
- kokenut
ei paljon poikkea lastenhoitajan työstä. paitsi että lasten kanssa ei saa jäädä yksin, esim. viimeiseksi työntekijäksi päiväkotiin.
samat hommat kuin lastenhoitajalla, plus= kaikki muut paska hommat mitä kukaan muu ei viitsi tehdä! itse olin olin 3kk kudesta, sitten meni hermot ja irtisanoin itseni. en lähtisi uudestaan, todella alentavaa hommaa.. työllistettynä oleminen!- eikä työllistettynä
olemisesta!
lähihoitaja voi olla ryhmäavustaja. Tekee samaa kuin muutkin,ohjaa ja neuvoo,pukee ja riisuu,auttaa ja hoitaa.
Kannattaa hakea lastenhoitajan paikkaa jos on lähihoitaja,saat parempaa palkkaa. - vituu
oletko koulutukseltasi lähihoitaja vai avustaja?
Kyllä ryhmäavustaja tekee päivähoitajan töitä muttei ole kasvatusvastuullinen toimiessaan pk;ssa ja ei voi olla yksin vuorossa. Tämmöiset tiedot päivähoitajalla. - kokenut
vituu kirjoitti:
oletko koulutukseltasi lähihoitaja vai avustaja?
Kyllä ryhmäavustaja tekee päivähoitajan töitä muttei ole kasvatusvastuullinen toimiessaan pk;ssa ja ei voi olla yksin vuorossa. Tämmöiset tiedot päivähoitajalla.itse toimin työllistettynä ryhmäavustajana vaikka olin lähihoitaja. minulle maksettiin n. 1200 e palkkaa/kk. joka kuitenkin osottautui vääräksi koska olen lh. joten se muuttui hieman yli 1400 e/kk.
paskaa hommaa silti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783