Ryhmäavustajana päiväkodissa?

Ruutu

Minkälaista on työ päiväkodissa ryhmäavustajana? Miten poikkeaa lastenhoitajan työstä?

4

1878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

ei paljon poikkea lastenhoitajan työstä. paitsi että lasten kanssa ei saa jäädä yksin, esim. viimeiseksi työntekijäksi päiväkotiin.
      samat hommat kuin lastenhoitajalla, plus= kaikki muut paska hommat mitä kukaan muu ei viitsi tehdä! itse olin olin 3kk kudesta, sitten meni hermot ja irtisanoin itseni. en lähtisi uudestaan, todella alentavaa hommaa.. työllistettynä oleminen!

• eikä työllistettynä

olemisesta!
        lähihoitaja voi olla ryhmäavustaja. Tekee samaa kuin muutkin,ohjaa ja neuvoo,pukee ja riisuu,auttaa ja hoitaa.
        Kannattaa hakea lastenhoitajan paikkaa jos on lähihoitaja,saat parempaa palkkaa.

• vituu

oletko koulutukseltasi lähihoitaja vai avustaja?
        Kyllä ryhmäavustaja tekee päivähoitajan töitä muttei ole kasvatusvastuullinen toimiessaan pk;ssa ja ei voi olla yksin vuorossa. Tämmöiset tiedot päivähoitajalla.

• kokenut
        vituu kirjoitti:

oletko koulutukseltasi lähihoitaja vai avustaja?
        Kyllä ryhmäavustaja tekee päivähoitajan töitä muttei ole kasvatusvastuullinen toimiessaan pk;ssa ja ei voi olla yksin vuorossa. Tämmöiset tiedot päivähoitajalla.

itse toimin työllistettynä ryhmäavustajana vaikka olin lähihoitaja. minulle maksettiin n. 1200 e palkkaa/kk. joka kuitenkin osottautui vääräksi koska olen lh. joten se muuttui hieman yli 1400 e/kk.
        paskaa hommaa silti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe