hei!
Olemme perustaneet äskettäin tyttöjen jalkapallojoukkueen tampereelle. Joukkue on kasassa mutta vielä tarvittaisiin innokkaita pelaajia. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä [email protected] niin kerron enemmän!
jalkapallojoukkue
4
690
Vastaukset
- Jenuzki
hei!
nyt kaikki kiinnostuneet rohkeasti vaan mukaan! tarvitsemme nopeasti lisää pelaajia koska osa pelaajista lähtee kesällä reissuun ja meitä on liian vähän! eli kaikki joita edes vähän kiinnostaisi jalkapallon peluu niin mukaan vaan!! - täällä olis...
Onko vielä liian myöhäistä ja olenko liian vanha, olen 29v?
- ---
mä ja mun kaveri oltas kans kiinnostuneita. me ollaan 19 ja 18. onko jo liian myöhästä ilmottautuu?
- Jenuzki
--- kirjoitti:
mä ja mun kaveri oltas kans kiinnostuneita. me ollaan 19 ja 18. onko jo liian myöhästä ilmottautuu?
hei!
en ole pitkään aikaan käynyt katsomassa palstaa joten olen pahoillani etten ole vastannut! kaikki mukaan vaan jotka haluaa!!! ei ole liian myöhäistä ilmoittautua! laittakaahan sähköpostia minulle niin kerron lisää! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542518
- 622402
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p181899- 621702
- 521662
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111847Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118797Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36787- 40713