kun tässä pikkuhiljaa mansikka aikakin lähestyy niin miten torjua "räksät" mansikkamaalta.
Minä olen ajatellut,että josko laittaisin naapurin emännän kuvan suurennettuna mansikkamaan laidalle niin mahtaisi kaikki sen paikan kiertää kaukaa on hän senverran vihaisen näköinen.
Miten torjut..
5
597
Vastaukset
mutta kun täällä koko kylä on täynnä vanhojapoikia, joten ei ole paljon naapurin emännän kuvia saatavilla, josko omansa laittaisi!
Täytyy niitä verkkoja ripustella, vaikeaa niiden kanssa on sitten kun tulee poiminta-aika ja saa nostaa aina niitä syrjään.
Joskus laitoin cd-levyjä mansikasmaahan heilumaan, kun räkättien piti muka pelätä sitä välkettä, mutta katin kontit, ei mitään auttanut.
Paras konsti varmaan olisi palkata joku pyssyn kanssa mansikasmaan syrjään!- Nimetön
kaupasta saa niitä muovi haukkoja jotka tuulessa leijailevat kun laittaa siimalla roikkumaan mutta kyllä räksät niihinki melko pian tottuvat,tai ymmärtävät ettei se oikea haukka ole.
- naapurin neuvo
Naapuri purki videonauhan ja asetteli sen pensaiden yli ja ympäri. Se on ruskea, eikä näy heposti, mutta koko ajan se liikkuu pienessäkin tuulessa ja välkkyy.
Kokeile. - Naapurisi veroinen, mutta l...
Mitä maksat tuntipalkkaa, jos tulen istumaan keskelle mansikka-, herukkamaatasi? Olen tosi pelottava ja minulla on kauaskantava ääni. Voisin lauleskella puutarhassasi aikani kuluksi; jopa omenavarkaat ja muut 'pukeutuneet tunkeilijat' karkoitan!
- ...veroinen, mutta
...livenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482