Autokoulut

sarppa89

Hei!
Mahdatteko tietää mitä maksaa Lahdessa autokoulut ja onko kokemuksia mikä Lahden autokouluista olisi paras? :)

8

5738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki

Itse kävin Lahden seudun autokoulussa ajamassa 1. vaiheen.

Hinta oli (v. 2004) kaverialennuksen jälkeen 950e.
      Tähän sitten tietty päälle ratamaksu, lääkärintodistus, passikuvat, ajokorttilupa, tutkimusmaksut ja itse ajokortin hinta jos inssin/teorian kämmää niin mahd. lisäajotunnit ja uusintainssi/teoria.
      Sinne jonnekin yli 1100 euroon siis nouseepi.

Ei varmaan hirveesti oo oleellista eroa hinnoissa eri autokoulujen välillä, toki aina kannattaa kysyä mistä sen kaikkein halvimman saa.
      Ja tosiaan jos on joku kaveri/sisarus vaikka ajanut samassa autokoulussa niin saa vähän alennusta siitä.

• jrieow

Itse ajoin samaisena vuonna Baanassa 1-vaiheen, ei kaverialennuksia ja silti hieman halvempi. Palvelu pelasi hienosti ja homma toimi muutenkin, opinpa ainakin ajamaan ja sehän se on tarkoituskin.

Nythän hinnat ovat nousseet bensankorotuksien ym. myötä. Suosittelen silti Baanaa.

• jrieow
        jrieow kirjoitti:

Itse ajoin samaisena vuonna Baanassa 1-vaiheen, ei kaverialennuksia ja silti hieman halvempi. Palvelu pelasi hienosti ja homma toimi muutenkin, opinpa ainakin ajamaan ja sehän se on tarkoituskin.

Nythän hinnat ovat nousseet bensankorotuksien ym. myötä. Suosittelen silti Baanaa.

Höpsis, sehän olikin vasta seuraava vuosi.

• |apple|

Ajokortissa on mukavat opettajat ja hyvä opetus. Ihan harmitti, kun oli kortin saannut ettei päässyt enään hauskoille tunneille. Hintataso tuntuu olevan melko sama joka paikassa lahdessa.

• alatori.com

Samaa mieltä. Ajokortissa tullu ajettua aikasemmin a1 ja sitten myöhemmin B-kortti. Ja pelkkää hyvää on jääny mieleen paikasta. Jos kuorma-auto kortin jossain vaiheessa ajan niin ei ole kyllä kun yks vaihtoehto mihin menen.

• ripeä toiminta kunniaan!

Minäkin kävin LSAK:n. Tykkäsin paikan ilmapiiristä ja opettajista. Mulle oli tärkeää, että teoriatunnit oli reippaalla tahdilla käyty ja ajoja sai melkein joka päivälle. Kortti tuli nopeasti.
      Olen kuullut, että jossain Lahden autokoulussa talutetaan aikuiset ihmiset kädestä pitäen Katsastuskonttorille teoriakokeeseen, mutta se on jo oppilaan halveksimista! Kai me nyt itse osataan asiamme viranomaisten kanssa hoitaa! Sekin aika on sitten pois jonkun toisen ajotunnista ja siinä sitten odottelet omaakin vuoroasi viikkotolkulla!
      Suosittelen siis Lahden Seudun Autokoulua. Siellä homma toimi ammattitaidolla, iloisella/kannustavalla asenteella ja ripeästi. Ja ekalla inssistä läpi!

• Picquish

Autokoulu Ohjausta suosittelen, erinomaiset opettajat. Hinta oli syksyllä 06 Lahden halvin, BC kortti 1100€ ilman mitään alennuksia, kallein oli Autokoulu Ajokortti, 1500€! Ohjaukseen!

• ehdottomasti!

Minäkin liityn tähän joukkoon :) Opettajat ja ilmapiiri todella mukavaa, ja kortin sieltä saa hyvinki nopeasti jos itse viitsii käydä tunneilla ajallaan. Käsittääkseni melkeinpä kaikkialla pidetään samoja hintoja; siinä tonnin nurkilla. Ja tuolla kaveri-/sisar-/vanhempialennuksella useimmissa maksaa jonkun 950.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162