Huomenta - Aamuun...=))))

mohna

Mitä teitille kuuluu????
Joko kesälomat painaa päälle????
Minä tässä saikkua viettelen, työnantajani kiusaksi...
Polven perkule reistailee, mitäköhän hällä mielessä. Kun ei rötgenistä ja ultra-äänestä löydetty mitään erikoista... nestettä vaan, eli pientä turvotusta
Nyt kun en saa pallon perässä juosta enkä tykkää pullon perässäkään juosta, enkä saa lapioonkaan nojata... jotenka päätin tulla kurkkaamaan miten täällä menee...

44

2672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mohnaa näkynyt aikoihin......missä olet huidellut..
      on se viellä yksi pee...jonka perässä voi juoksennella..:))..tai onhan sulla fillari...jos polvi ei kestä..

• Viettänyt kesistä täältä... tai kevättä...=))))
        Ainakin sen yhden pee...:N peräään voi kuolata jos polvi ei kanna... Ei ole fillaria, tuli fillarointi kiintiö täyteen armeijassa, samoin kuin telttailun...=))))

• blackwomans

Kiitos hyvää kuuluu,yöllä vaan ukkonen herätti;(
      Eiks ne punktoinnu sit nestettä sun polvesta?
      Yleensä niin on tapana.

Sateista päivää kuitenkin sulle,pidä huolta itsestäsi.

• Ei meinannut antaa unenpäästä kiinni...=))))
        Eipä pantu hanaa vielä polveen, katsotaan jos ei tulehduskipulääkkeillä tokene...

Samanlaista päivää sullekin, kyllähän me toisista huolta pidetään ja siinä samassa itsestämme...

• Ihana ukkonen tosiaanki paukuttel ja salamat valasi taivaanrantaa...komioo ol kassella. Sade ruoski pölyt ja nyt luonto tuoksuu huumaavav hyvältä. Kesästäkin voi jupua ja nyt soon tapahtun sekkii :))

Koko kesä aikua suunnitella ja tehä vaik mitä. Ja taijankii jos mahollista heittee kunnon keikan tuas lappii ja duunata siel jotaki :) Uusi kesä toi uuden sivun elämään ja se viel ihan puhdas...eli uuden rakentaminen alakaa positiivisin ja valoisin aatoksin :)

Oiskoo jo ikäpolovet, kuuluu nitinä ja natina ja turvottaa ja kihelmöi ;))) Eläpä huoli, rasittuu ne terveetki jäsenet aika ajjoin...ja ko ei isompia vikoja oo huomattu..ota lepposan rennosti ny saikku :)

Oikee hyvvee kessee kaikille ja sitä rakkaatta titetn T: Senja

• Virallisesti kesä, kun kesän ensimmäinen kuukausi alkaa oikealla nimellään...=))))

Äläkä päästäkkään sitä sivua likaantumaan...

Eipä vielä ainakaan ehdotettu rasvanipan laittoa niveliin, jotenka toivoa vielä on...=))))

Oikein mukavaa kesää sinullekin...

• tomppa2006

...onpa mukava nähdä sinua!

Minulla alkaa kesäloma vajaan kahden viikon kuluttua, sitten jää täällä kirjoittelut vähemmälle. Toivottavasti sinä jaksat pitää lippua korkealla?

• Mitäs sillä puolikkaalla tekis...=))))

Lataile akkuja lomalla ja kunnolla, mun vasta heinäkuu. Lippu on aina korkealla siellä missä liikun ja se huomataan varmaan...=))))

Nyt auto ammattikouluun, pientä laittoa ja ilmastoinnin huolta. Eipä tarvi kesällä hikoilla, ainakaan ajaessa...=))))

• Sola"

..ihanaa..sie oot taas olemassa. Olikin kauheeee ikävä :/

*puss*

• Pahan tappaisi...=))))

• sola
        mohna kirjoitti:

Pahan tappaisi...=))))

..sit mikään..?

Mut nuo polvivammat on kyllä ikäviä. Mulla meni kerran vuoristovaelluksella kans polvet paaskaks..siihen loppu mun juoksut...mut kyllä näillä viel kävelee ja kaikkee muutakin kivaa voip harrastaa... ;)

• sola kirjoitti:

..sit mikään..?

Mut nuo polvivammat on kyllä ikäviä. Mulla meni kerran vuoristovaelluksella kans polvet paaskaks..siihen loppu mun juoksut...mut kyllä näillä viel kävelee ja kaikkee muutakin kivaa voip harrastaa... ;)

Kivaa olet harrastanut... tai älä kerrokkaan ettei poistoihin jouduta tai kielletty alle 18v. puolelle...=))))

• Buteo.lagopus

Tai ei kait se aamu enää ole,tähän aikaan.
      Mukava ku tulit käymään ja kurkkiin.

Kuuluu sitä sun tätä,ainakin huimaa.
      En tiä huippaako pelkästä loman ajatuksesta,pian alkaaaaaa!

Hyvähän se on ettei polvesta mitään kummempaa löytynyt,josko oot sen lyöny johonkin ja aikansa kipuilee.
      Diagnosoi kotilääkäri Buttis.

• En tunnusta sinullekaan, kun en lekurillekaan tunnustanut...=))))

Kovasti väitti että olen konttailut, mutta kun ei löytänyt ruoskan jälkiäkään... tyytyi sanomaa: Se vaan on suuttunut sinulle jostakin...=))))

• Aikuinen mies

Sama pulma oli minulla,eli että molemmat polvet kiukutteli vuoron perään.Arvaatkos miten pääsin
      eroon lähes kokonaan vaivoista? Pyöräilemällä!
      Huomasin että täällä pk seudullakin pyöräily
      on varsin nautinnollinen laji muutenkin ja tulee
      kehoon ja mieleen samalla hyvä olo.Suosittelen!
      Muutenkin täällä elämä mallillaan ja mieli
      on reipas,positiivinen.Ja mitäs se muuta voi olla kesää odotellessa ja shortseja pukiessa? Ei kun
      sinullekkin iloista päivää!

• Täytyypä laittaa mietintä myssyyn asia...=))))

Shortsit jo jalassa...=))))

• meriv

kelpaa näillä ilmoilla saikkua viettää*hymyilee*

Taistelu rikkaruohot vs. meriv on pikkuhiljaa kääntymässä minun edukseni.

Olen havainnut rikkaruohojen seassa kasvavan kauniisti kukkivia yksilöitä, joten ne kaikki jätän ja ne nyt siellä aikas kyytiä vievät kukkimattomienkin elintilaa.

Kannattaa näetsen hyökätä vihollisen kimppuun sen omilla aseilla.

Syystä tai toisesta en ole vieläkään onnistunut saamaan hengiltä kasveja, jotka itse olen istuttanut, mutta jatkan sitkeästi yrittämistä.

Mansikkakin kukkii, joten saattaa olla, että saamme jopa parisen mansikkaakin.

Juuri tällä hetkellä nautin tiedosta, että tännepäin on tulossa ukkosrintama.

Ilma on niin painostavan kuuma, että laisinkaan en ihmettelisi vaikka kukkieni kimpussa alkaisi häärimään trooppisia perhosia.

Myöskään en panisi pahakseni vaikka sinne, tätä kirjoittaessani, olisi ilmaantunut jokin trooppisesti pukeutunut homo sapiens uroskin.

Epäilen tosin vahvasti, että niin ei tule käymään.

Nyt kuitenkin siirryn pihalle nauttimaan mahdollisesti tänne saapuvasta ukkosesta ja sen tuomasta räiskeestä ja jylinästä.

Tulisikohan se varmemmin, jos vetäisisin pikkasen sadetanssin?

No niii ja hus hus..ulos siitä tätä lueskelemasta.

Putkikselle pitää kyllä hommatta kasvimaaläppäri..*jupisee*

• Vai kangastuksista jo haaveilet... eipä taida olla vielä niin kuuma että niitä näkisi...=))))

Tanssi sitten sellainen tanssi, että öisin vaan satelee...=))))

Vai pihalle pitäisi mennä... justhan sieltä tulin...=))))

• HiljaR

No ei vainenkaan... iltaahan tuo näkyy jo olevan... Mukavaa nähdä että voidaan paksusti :)))

Kyllä se huili on poikaa polvelle... Täysihoidolla oot:))
      Tähystetty 2 kertaa sama polvi, joten tiedän tunteen... Kainalot sauvoissa nilkuttaa kolmanteen kerrokseen ja eikä hissiä... Hitsi pillit nauru kaukana...
      Mutta heinoa, että siellä jaksellaan hyvin.

*hymy suin sanoo hei*

• Voidaan... voidaan... Taidan vaan olla väärässä osoitteesa, kun niitä hoitsuja ei näy...=))))

• HiljaR
        mohna kirjoitti:

Voidaan... voidaan... Taidan vaan olla väärässä osoitteesa, kun niitä hoitsuja ei näy...=))))

Kaikki tykötarpeet melkein löytyy...vaan se koulutus onkin toinen juttu :))
        Muksujen leikeistä löytyy stetoskooppi... ihan oikee sellainen ja side tarpeet... ja piikitkin löytyy... Löytyy se helläkätisyyskin :))

*silmäkulmassa pilke*

• HiljaR kirjoitti:

Kaikki tykötarpeet melkein löytyy...vaan se koulutus onkin toinen juttu :))
        Muksujen leikeistä löytyy stetoskooppi... ihan oikee sellainen ja side tarpeet... ja piikitkin löytyy... Löytyy se helläkätisyyskin :))

*silmäkulmassa pilke*

Jos vaan on tarpeeksi hellät kädet...=))))

Muistan kanssa nähneeni pikkutohtorien leikeissä piikin... sitä kyllä kannattaa pelätä...=))))

• F-i-a

vai näänkö unta?...piti ihan hieraista silmiä kahteen otteeseen ennenkuin uskoin todeksi...mohnuska on palannut :))))

Sinun polvi haluaa varmaan jo kesälomalle.
      Lomat ei ole tullut pahemmin mieleen,on sen verran kiireistä mutta kun sinä sen nyt mainitsit niin on tässä vielä lomaan aikaa yli kuukausi.

Mutta...tervetuloa takaisin:))

• Ja jatkuu...=))))

Enhän mä teitä raaski kokonaan jättää...=))))

• F-i-a
        mohna kirjoitti:

Ja jatkuu...=))))

Enhän mä teitä raaski kokonaan jättää...=))))

itsekukin on pitänyt/pitää sitä luovaa taukoa. En ole itsekkään usein kirjoitellut...hmmm...jostakin syystä.
        Vilkaissut toisinaan josko tuttuja näkyy:))

• F-i-a kirjoitti:

itsekukin on pitänyt/pitää sitä luovaa taukoa. En ole itsekkään usein kirjoitellut...hmmm...jostakin syystä.
        Vilkaissut toisinaan josko tuttuja näkyy:))

Roikkua välillä muuallakin kuin täällä...=))))

Kyllä me täällä vielä törmäillään, viimeistään kun syysmyrskyt saapuu...=))))

• F-i-a
        mohna kirjoitti:

sanonko mikä? Meinaatko taas häipyä kuin pieru saharaan?

• F-i-a kirjoitti:

sanonko mikä? Meinaatko taas häipyä kuin pieru saharaan?

Olen täällä taas joku päivä teidän kiusana...=))))

Nyt oli vaan sopiva aika tulla piipahtamaan, kun huilia pitäisi... huom pitäisi...=))))

• F-i-a
        mohna kirjoitti:

Olen täällä taas joku päivä teidän kiusana...=))))

Nyt oli vaan sopiva aika tulla piipahtamaan, kun huilia pitäisi... huom pitäisi...=))))

huiliahan tämä on kun tässä istua nököttää koneen äärellä...vai mitä?
        Etkä sinä kiusana ole..höpö,höpö...kiva kun kuitenkin tulit piipahtamaan...tämä täti menee nyt kylpyyn:))

• F-i-a kirjoitti:

huiliahan tämä on kun tässä istua nököttää koneen äärellä...vai mitä?
        Etkä sinä kiusana ole..höpö,höpö...kiva kun kuitenkin tulit piipahtamaan...tämä täti menee nyt kylpyyn:))

Huilia tämäkin on... polvelle ainakin...=))))

Vai kylpyyn menen... mukavia kylpyhetkiä sinulle...=))))

• on varmaan
        mohna kirjoitti:

tehnyt täällä hyvää, että olet ollut roikkumassa välillä jossain muuallakin.

• on varmaan kirjoitti:

tehnyt täällä hyvää, että olet ollut roikkumassa välillä jossain muuallakin.

Tulihan niitä sora ääniäkin...=))))

Et vaan nikilläsi uskaltanut kirjoittaa... no mikäs täällä olis muuttunut...=))))

• Milana

Annas nyt sen polves sitten olla vaan ihan rauhassa jonkin aikaa, niin saat sen nopeammin taas(yö)juoksukuntoon... kesällähän sitä kuntoa tarvitaan ;-)) Mä olen ollut ihan omalla lomalla etelässä anoppia hoitamassa, mutta nyt onneksi alkaa toipumisesta näkyä jo sen verran selkeitä merkkejä, että tulin takas tänne IHANAAN Suomen kevääseen...

• Perunkin koko viikon ohjelman ja juurrun tuohon soffan pohjalle loppu viikoksi...=))))
        Tiedä millaisia juoksuja on tulossa, on paikkojen oltava kunnossa...=))))
        Mukava kuulla että anoppis jakselee paremmin...=))))

• Milana
        mohna kirjoitti:

Perunkin koko viikon ohjelman ja juurrun tuohon soffan pohjalle loppu viikoksi...=))))
        Tiedä millaisia juoksuja on tulossa, on paikkojen oltava kunnossa...=))))
        Mukava kuulla että anoppis jakselee paremmin...=))))

sairausLOMAA, joten se pitää myös ottaa sellaisena! Nämä valoisat illat ovat kertakaikkiaan ihania, joten koitahan saada paikkasi kuntoon, niin pääset niistä nauttimaan... siis niistä valoisista illoista ;-))

• Milana kirjoitti:

sairausLOMAA, joten se pitää myös ottaa sellaisena! Nämä valoisat illat ovat kertakaikkiaan ihania, joten koitahan saada paikkasi kuntoon, niin pääset niistä nauttimaan... siis niistä valoisista illoista ;-))

Osaan pestä ikkunoita ja on mulla autokin jolla pääsee... jotenka nautin täysin rinnoin valoisista illoista... Ja polvi on vain hidaste, ei este...=))))

Ja sairasloma otetaan sairaslomana, mutta täytyy sanoa ettei lekuri käskenyt makoilla...=))))

• PusKis

Ja hyvää iltaa.
      Kirjoitan riskillä.Työkoneelta olen ollut bannassa jo yli kk,kotikone vielä toimii.
      Tiedät syyt.
      Totuus tuo ilmi omat riskinsa.
      Jatkoja sinulle....en enää harrasta kgb:tä.

• Nou hätä... jos duunikone bannassa... Kuka vaan voi kirjoittaa nikilläsi kun et sitä ole rekannut, jotenka eivät voi viestiäsi pelkän nikin turvin poistella... toivotaan ainakin...=))))

Mitäs jos siirtyisit FBI:n leipiin...=))))

Jatkoja sullekin...

• PusKis
        mohna kirjoitti:

Nou hätä... jos duunikone bannassa... Kuka vaan voi kirjoittaa nikilläsi kun et sitä ole rekannut, jotenka eivät voi viestiäsi pelkän nikin turvin poistella... toivotaan ainakin...=))))

Mitäs jos siirtyisit FBI:n leipiin...=))))

Jatkoja sullekin...

..nimimerkkillä vähän aikaan.En oo enää.
        Fbi on vähän vaativampi paikka.Joskin liksat vois olla isommat,ehkä harkintaan.....jääkööt toiseen kertaan.
        Mitä enempi tätä touhua kattoo,sitä varmempi oon saavutuksistani!!

• jane.london

Mä tykkään nojaa lapioon ainakin kesälomaan asti.
      Järee flunssa ja voimat poissa...vanhaks..>

• Iske se lapio kunnolla maahan kun aloitat nojailun...=))))
        Mistäs flunssan olet saanut????

• jane.london
        mohna kirjoitti:

Iske se lapio kunnolla maahan kun aloitat nojailun...=))))
        Mistäs flunssan olet saanut????

ei vois nojatuolia paremmaksi tulla;D
        Koko Suomi ollut flunssan kourissa,nyt oli vaan mun vuoro.

• Olihan lämmin vastaaotto, kun käväsin teitä moikkaamassa...=))))

Tulen taas joku kerta moikkailemaan, mutta nyt siviiliin...
      Olen varmaan saanut auringonpistoksen, kun sormet syyhyy ikkunanpesuun ja lattian hinkkaukseen...=))))

Oikein mukavaa kesän alkua teille tasapuoleisesti...=))))

• Sanoisi Hansu vai Pirrekö se oli ;)
      Kysymyksesi osui nappiin, loma juur alkanut; kiiruut sen mukaiset.
      Toivotaanpa aurinkoa, eikö tuota polveakin oisi
      mukava pihalla istuskellen/löhöillen potea..
      Toivottavasti ei kovin kipeä, voi hyvin :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe