Hei
Tiedät että tiistaina on Fuengirolassa aivan ihanat markkinat, mutta mihin aikaan ne ovat ja missä?
Fuengirolan markkinat
7
3118
Vastaukset
- Jose_
Heti aamusta "junakadun" varrella.
- heips
Feria-alueella ja mene sinne jo kahdeksalta. Feria-alue tosiaan junakadun varrella, se tyhjä aukio minne mahtipontinen "portti".
- liian aikaisin
Me menimme sinne yhdeksän jälkeen ja siellä suurin osa vasta laitteli tavaroita esille. Elä turhaan mee liian aikasin...
- pitkään?
liian aikaisin kirjoitti:
Me menimme sinne yhdeksän jälkeen ja siellä suurin osa vasta laitteli tavaroita esille. Elä turhaan mee liian aikasin...
Kuinka pitkään markkinat kestää?
Onko liian myöhäistä mennä yhden tai kahden aikaan? - jo lopullaan
pitkään? kirjoitti:
Onko liian myöhäistä mennä yhden tai kahden aikaan?silloin.
- turisteille
pitkään? kirjoitti:
Onko liian myöhäistä mennä yhden tai kahden aikaan?suoraan sanottuna en ostanut kuin vesipullon koko markkinoilta (senkin tuplahinnalla). Joten ihan vaan vinkkinä, että tämä markkinahumu on ihan turistirysä, jossa ei paikallista espanjalaista menoa ole. Samaa krääsää saa suomestakin (made in Hong Kong), että ihan turha roudata tuhansien kilometrien päähän sieltä. Itse olin kyllä erittäin pettynyt näihin 'markkinoihin', ehkä ne muiden päivien toritapahtumat ovat sitten parempia (kävin siis tiistaina).
- markkinat
turisteille kirjoitti:
suoraan sanottuna en ostanut kuin vesipullon koko markkinoilta (senkin tuplahinnalla). Joten ihan vaan vinkkinä, että tämä markkinahumu on ihan turistirysä, jossa ei paikallista espanjalaista menoa ole. Samaa krääsää saa suomestakin (made in Hong Kong), että ihan turha roudata tuhansien kilometrien päähän sieltä. Itse olin kyllä erittäin pettynyt näihin 'markkinoihin', ehkä ne muiden päivien toritapahtumat ovat sitten parempia (kävin siis tiistaina).
Odotan kovasti että pääsen näille markkinoille.
Tavara on todella halpaa ja aivan ihania tavaroita!
Lomailemme Benalmadenassa mutta aion mennö Fuengirolan markkinoille, sillä Benalmadenan markkinat ovat pienemmät.
Viimeksi tein lomani parhaimmat löydöt juuri markkinoilta. Ja vastaavanlaista tavaraa en takuulla ole löytänyt suomesta!
Varsinkin jäi mieleen mausteet joita ostin ja toin suomeenkin mukanani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723