Hei, voisiko joku neuvoa minua mustaruutipistooleissa.
Etenkin kumpaa versiota suosittelisitte, piikivi-vai nallitoimista.
Mistä voi luotettavasti tilata ja saako valmiiksi koottuna kun olen nähnyt myös "rakennussarjoja"?
Mustaruutipistoolit
5
1067
Vastaukset 5
- Nimimerkki
Nallilukko tietysti. Jos tarkoitit "luotettavasti"
tilaamisella kotimaisia ei old armoryn lopettamisen
jälkeen jää kuin lähdeniemi.
http://personal.inet.fi/yritys/erkki.lahdeniemi/Sivut/Suustaladattavat.htm - isi
herra(tai rouva)autetaan harrastuksen alkuun,
ota yhteyttä Erkki Lähdeniemeen tai vaikka suoraan minulle- tyttö sivukujalta
Minua kiinnostaisi jonkin muun väristä ruutia ampuva pistooli. Löytyykö punaista, keltaista tai violettia ruutia ampuvia? Entä palonopeudet, mikä väri on sopivinta pistooliin.
Olen ajatellut aloittaa harrastuksen jollain pääkaupunkiseudun sisäradoista.
Pliis, ohjeita ja neuvoja. - Kettutyttö kettutarhalta
tyttö sivukujalta kirjoitti:
Minua kiinnostaisi jonkin muun väristä ruutia ampuva pistooli. Löytyykö punaista, keltaista tai violettia ruutia ampuvia? Entä palonopeudet, mikä väri on sopivinta pistooliin.
Pliis, ohjeita ja neuvoja.Ympäristöjärjestöt ovat kehittänyt salaa myös ympäristöystävällistä viherruutia.
Joutsenmerkin ansiosta se soveltuu myös joutsenien metsästykseen.
Love, peace & powder - isi
tyttö sivukujalta kirjoitti:
Pliis, ohjeita ja neuvoja.toki.Suojalasien täytyy tietysti olla ruudin kanssa yhteensopivat.Jos tulee epäselvyyttä asiassa,niin ota yhteyttä lähimpään psykiatriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651792Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16859- 81636
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92595- 45528
- 47505