Mikäköhän mahtaa olla Toyota Corolla HB vm. -04 polttoainetankin koko ?
Käyttöohjekirjan mukaan 55 l mutta kun tankkasin auton tänään ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun auton ostin (polttoainevalo paloi jo ja mittari osoitti R:ää) niin tankkiin meni vain 42 l jonka jälkeen mittarikin näytti täyttä ? Epäilyttää kyllä että siellä olisi ollut vielä 13 l jäljellä polttoainetta tai sitten palaa varoitusvalo todellakin liian varhaisessa vaiheessa ?
Corolla HB -04 polttoainetankin koko ?
9
2694
Vastaukset
- Fortuna
Hei,
minulla on wagon 2004 ja bensavalon syttyessä bensaa
voipi hyvinkin olla se 12-14 litraa. Mulla menee yleensä n. 43-46 litraa, kun ajelen päivän kaksi bensavalon sytyttyä.- Aloittaja
...asiallisesta vastauksesta =). Hyvä tietää- sitten voi huoletta vielä ajella jonkun matkaa bensavalon sytyttyä. Entisessä autossa kun piti tankille kaartaa suurinpiirtein heti kun valo syttyi, muuten loppui menovesi.
- kun alkaa valo palamaan
Aloittaja kirjoitti:
...asiallisesta vastauksesta =). Hyvä tietää- sitten voi huoletta vielä ajella jonkun matkaa bensavalon sytyttyä. Entisessä autossa kun piti tankille kaartaa suurinpiirtein heti kun valo syttyi, muuten loppui menovesi.
Olen ymmärtänyt ettei bensapumppu tykkää tyhjän haukkaamisesta, ei uusissa eikä vanhoissa autoissa.
- varaa
kun alkaa valo palamaan kirjoitti:
Olen ymmärtänyt ettei bensapumppu tykkää tyhjän haukkaamisesta, ei uusissa eikä vanhoissa autoissa.
Kun valo syttyy voi huoletta ajaa vielä 5 litraa. Silloinkin on vielä viitisen litraa jäljellä.
- Sama mies
varaa kirjoitti:
Kun valo syttyy voi huoletta ajaa vielä 5 litraa. Silloinkin on vielä viitisen litraa jäljellä.
Niin että mahtaakos 5 litraa sileän tankin pohjalla riittää kun ajetaan mutkissa, mäissä yms.
- voi voi
että onko niin köyhä että pitää ajaa viimeiseen pisaraan asti, itse käyn yleensä tankilla kun on n, 10l jäljellä. Speden naisen logiikaalla voisi ajatella että kuluttaa vähemmän kun on tankki tyhjänä. näinhän se loppujen lopuksi on, kun se ei kulje niin ei se kulutakkaan.
- Fortuna
voi voi kirjoitti:
että onko niin köyhä että pitää ajaa viimeiseen pisaraan asti, itse käyn yleensä tankilla kun on n, 10l jäljellä. Speden naisen logiikaalla voisi ajatella että kuluttaa vähemmän kun on tankki tyhjänä. näinhän se loppujen lopuksi on, kun se ei kulje niin ei se kulutakkaan.
Hei,
etkö osaa laskea. Jos corollan bensatankkiin mahtuu 55 litraa, ja minulle menee yleensä 43-46 litraa tankatessa, niin eiköhän siellä tankissa ole silloin n. 8-10 litraa. Että se siitä naisen logiikasta ja köyhyydestä... - ole...
voi voi kirjoitti:
Minä annan bensan kulua noin 48-50 litraan asti ihan vain siitä syystä ettei tarvitse käydä tankilla niin usein.
- tankin
ole... kirjoitti:
Minä annan bensan kulua noin 48-50 litraan asti ihan vain siitä syystä ettei tarvitse käydä tankilla niin usein.
ja työnnän bensikselle. Sen jälkeen vaan hevosenpotkua kehiin ja taas hyrrää. Aina oon tankannu 55 litraa.
Tulee tosi edulliseksi ajaminen kun työntää autoa n.15 km vuodessa. Ja kunro kasvaa kohisten. Vielä kun tekisi vahvempi pohjaisia kenkiä, kun tuppaavat pohjat kulumaan.
Joskus pidin mukana Jerrykannua, mutta se on liian helppoa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803