Kävin hoidattamassa itseäni aromaterapialla, sattui todella hyvä hoitaja. Voiko enää rentouttavampaa hoitoa olla. Valitsimme minulle sopivan öljyn, sitten hoitopedille ja siitä se alkoi. Onkohan muilla yhtä ihania kokemuksia ja se kesti 1,5 h.
Jasmiini upposi kehooni, ihanaa, kokeilkaa ihmiset.ps.tämä tais mennä mainokseksi....
orgasmimainen olo
5
4116
Vastaukset
- veikko j
Jos mies olet anna lenssata - pidentää ikää, säästää päreitä.
Samat naisenpuolelle.- mutta pitää
muistaa: Ei saa käydä liian usein. Miehellä on vain 4 000 "kutia", jonka jälkeen tulee vain höyryyyy..... :D
- Vaihtoehto
mutta pitää kirjoitti:
muistaa: Ei saa käydä liian usein. Miehellä on vain 4 000 "kutia", jonka jälkeen tulee vain höyryyyy..... :D
ei lopu 4000 kutiin! Mulla on se aika mennyt jo aikapäiviä ja näyttää vielä siltä että tuplaantuu tuplaantumisen jälkeenkin! Huu-haa juttuja sitä ladellaan väärällä palstalla.
- 58v
tarkoitin kuvannollisesti, seksiä se EI ole. Anna mun kaikki kestää, onneks naiset ymmärtää viestini oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315196- 363601
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833233- 112375
- 281986
- 121907
- 1631826
- 1051332
- 141218
- 1371134