PSP vai Nintendo DS?

...

Kumman ostaisin: PSP:n vai Nintendo DS:n vai Nintendo DS Liten?

Kokemuksia kyseisistä konsoleista kellään?

6

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assa

      Se on sinun oma valintasi ds tulee halvemmaksi ja psp kalliimmaksi. Psp: On mainio ostos sille jolla ei ole ps2, koska suurin osa psp peleistä ovat täysin samanlaisia kuin ps2 pelit. Itelläni on psp ja ds. Pelaan ds ää enemmän koska siihen tulee ostettua enemmän pelejä ja uusi peli kokemus on aivan mahtava! Psp llä minulla on 2 peliä sen takia koska ne maksaa helvetisti ja jos ostan pleikka pelin niin ostan sen ps2 elle . ITSE SANOISIN ETTÄ DS ON PAREMPI, mutta tästä saat itse päättää kumpi on parempi itsesi mielestä

      • Mieti..

        Minulla on PSP, ja ei se nyt paljon kalliimmaksi tule ostaa, ehkä 10-20 euroa ja ei PSP pelitkään niin kalliita ole kun voi ostaa käytettyjäkin pelejä ja DS pelit ovat melkein yhtä kalliita..


      • Codeccer

        Riippuu ihan konsolin käyttötarkoituksesta, jos joskus vielä innostut koodailemaan uusia ohjelmia yms. säätöä sillä, kannattaa valita psp. Itse tein kyseisen valinnan myös, enkä ole katunut tippaakaan, kamerankin ostin juuri psplle. :) Erityisesti WLAN on hieno ominaisuus psp:ssä.


      • okwqowq

        psp maksaa 99€, ds 149€. laadullisesti samaa tasoa, riippuu pidätkö nintendon vai sonyn peleistä enemmän. omasta mielestä psp parempi.


      • okwqowq kirjoitti:

        psp maksaa 99€, ds 149€. laadullisesti samaa tasoa, riippuu pidätkö nintendon vai sonyn peleistä enemmän. omasta mielestä psp parempi.

        Jos haluat pelata Nintendon epärealistisia ja lapsellisia pelejä ja grafiikalla ja multimediaominaisuuksilla ei ole väliä, niin osta DS.

        Jos taas haluat kuunnella musiikkia ja katsella valokuvia ja videoita matkalla pelaamisen lisäksi, niin osta PSP.

        Kummassakaan pelikonsolissa grafiikka ei kuitenkaan yllä ihan parhaalle tasolle, mutta PSP:ssä silti paljon paremmalle kuin DS:ssä. Kuitenkin jotenkin tuntuu että PSP:n peleissä ei oteta ihan kaikkea irti koneen tehoista (hieman epätarkka kuva ehkä jatkossa parannusta), koska videot ja leffat näyttävät paljon paremmilta.

        PSP:hen on myös saatavilla homebrew sovelluksia, jotka mahdollistavat esim. PSP:n käytön TV:n kaukosäätimenä yms. Eli PSP on enemmänkin multimediakeskus jossa on pelaamis mahdollisuus. DS perustuu enemmänkin peli-ilon saavuttamiseen ja hauskuuteen.

        Eli valinta on sinun. Mitä haluat pelikoneeltasi?


      • Nimetön
        playagain kirjoitti:

        Jos haluat pelata Nintendon epärealistisia ja lapsellisia pelejä ja grafiikalla ja multimediaominaisuuksilla ei ole väliä, niin osta DS.

        Jos taas haluat kuunnella musiikkia ja katsella valokuvia ja videoita matkalla pelaamisen lisäksi, niin osta PSP.

        Kummassakaan pelikonsolissa grafiikka ei kuitenkaan yllä ihan parhaalle tasolle, mutta PSP:ssä silti paljon paremmalle kuin DS:ssä. Kuitenkin jotenkin tuntuu että PSP:n peleissä ei oteta ihan kaikkea irti koneen tehoista (hieman epätarkka kuva ehkä jatkossa parannusta), koska videot ja leffat näyttävät paljon paremmilta.

        PSP:hen on myös saatavilla homebrew sovelluksia, jotka mahdollistavat esim. PSP:n käytön TV:n kaukosäätimenä yms. Eli PSP on enemmänkin multimediakeskus jossa on pelaamis mahdollisuus. DS perustuu enemmänkin peli-ilon saavuttamiseen ja hauskuuteen.

        Eli valinta on sinun. Mitä haluat pelikoneeltasi?

        itse omistan tuon PSP:n ja siinä on firmwarena tuo 3.40 OE-A elikkäs voin pelata siinä muiden pelikoneiden pelejä (GameBoy/Color/Advance, Nintendo 64, Sega Mega Drive, PlayStation 1, Super Nintendo tms.) mutta on tuon laitteen kanssa ongelmiakin ollut, ensimmäinen hajosi 4 päivää oston jälkeen kun emolevy kärähti (lol) ja tässä uudessa on ollut ongelmia tuon akun kanssa, mutta hyvin se on viime aikoina toiminut.

        Mutta kuten hän tässä sanoi, PSP on enemmänkin multimedialaite kuin pelikone. DS taas on puhdasta huvia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe