Kumman ostaisin: PSP:n vai Nintendo DS:n vai Nintendo DS Liten?
Kokemuksia kyseisistä konsoleista kellään?
PSP vai Nintendo DS?
6
806
Vastaukset
- assa
Se on sinun oma valintasi ds tulee halvemmaksi ja psp kalliimmaksi. Psp: On mainio ostos sille jolla ei ole ps2, koska suurin osa psp peleistä ovat täysin samanlaisia kuin ps2 pelit. Itelläni on psp ja ds. Pelaan ds ää enemmän koska siihen tulee ostettua enemmän pelejä ja uusi peli kokemus on aivan mahtava! Psp llä minulla on 2 peliä sen takia koska ne maksaa helvetisti ja jos ostan pleikka pelin niin ostan sen ps2 elle . ITSE SANOISIN ETTÄ DS ON PAREMPI, mutta tästä saat itse päättää kumpi on parempi itsesi mielestä
- Mieti..
Minulla on PSP, ja ei se nyt paljon kalliimmaksi tule ostaa, ehkä 10-20 euroa ja ei PSP pelitkään niin kalliita ole kun voi ostaa käytettyjäkin pelejä ja DS pelit ovat melkein yhtä kalliita..
- Codeccer
Riippuu ihan konsolin käyttötarkoituksesta, jos joskus vielä innostut koodailemaan uusia ohjelmia yms. säätöä sillä, kannattaa valita psp. Itse tein kyseisen valinnan myös, enkä ole katunut tippaakaan, kamerankin ostin juuri psplle. :) Erityisesti WLAN on hieno ominaisuus psp:ssä.
- okwqowq
psp maksaa 99€, ds 149€. laadullisesti samaa tasoa, riippuu pidätkö nintendon vai sonyn peleistä enemmän. omasta mielestä psp parempi.
okwqowq kirjoitti:
psp maksaa 99€, ds 149€. laadullisesti samaa tasoa, riippuu pidätkö nintendon vai sonyn peleistä enemmän. omasta mielestä psp parempi.
Jos haluat pelata Nintendon epärealistisia ja lapsellisia pelejä ja grafiikalla ja multimediaominaisuuksilla ei ole väliä, niin osta DS.
Jos taas haluat kuunnella musiikkia ja katsella valokuvia ja videoita matkalla pelaamisen lisäksi, niin osta PSP.
Kummassakaan pelikonsolissa grafiikka ei kuitenkaan yllä ihan parhaalle tasolle, mutta PSP:ssä silti paljon paremmalle kuin DS:ssä. Kuitenkin jotenkin tuntuu että PSP:n peleissä ei oteta ihan kaikkea irti koneen tehoista (hieman epätarkka kuva ehkä jatkossa parannusta), koska videot ja leffat näyttävät paljon paremmilta.
PSP:hen on myös saatavilla homebrew sovelluksia, jotka mahdollistavat esim. PSP:n käytön TV:n kaukosäätimenä yms. Eli PSP on enemmänkin multimediakeskus jossa on pelaamis mahdollisuus. DS perustuu enemmänkin peli-ilon saavuttamiseen ja hauskuuteen.
Eli valinta on sinun. Mitä haluat pelikoneeltasi?- Nimetön
playagain kirjoitti:
Jos haluat pelata Nintendon epärealistisia ja lapsellisia pelejä ja grafiikalla ja multimediaominaisuuksilla ei ole väliä, niin osta DS.
Jos taas haluat kuunnella musiikkia ja katsella valokuvia ja videoita matkalla pelaamisen lisäksi, niin osta PSP.
Kummassakaan pelikonsolissa grafiikka ei kuitenkaan yllä ihan parhaalle tasolle, mutta PSP:ssä silti paljon paremmalle kuin DS:ssä. Kuitenkin jotenkin tuntuu että PSP:n peleissä ei oteta ihan kaikkea irti koneen tehoista (hieman epätarkka kuva ehkä jatkossa parannusta), koska videot ja leffat näyttävät paljon paremmilta.
PSP:hen on myös saatavilla homebrew sovelluksia, jotka mahdollistavat esim. PSP:n käytön TV:n kaukosäätimenä yms. Eli PSP on enemmänkin multimediakeskus jossa on pelaamis mahdollisuus. DS perustuu enemmänkin peli-ilon saavuttamiseen ja hauskuuteen.
Eli valinta on sinun. Mitä haluat pelikoneeltasi?itse omistan tuon PSP:n ja siinä on firmwarena tuo 3.40 OE-A elikkäs voin pelata siinä muiden pelikoneiden pelejä (GameBoy/Color/Advance, Nintendo 64, Sega Mega Drive, PlayStation 1, Super Nintendo tms.) mutta on tuon laitteen kanssa ongelmiakin ollut, ensimmäinen hajosi 4 päivää oston jälkeen kun emolevy kärähti (lol) ja tässä uudessa on ollut ongelmia tuon akun kanssa, mutta hyvin se on viime aikoina toiminut.
Mutta kuten hän tässä sanoi, PSP on enemmänkin multimedialaite kuin pelikone. DS taas on puhdasta huvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614