Manila - Filippiinit

pantu

Jee, kyllä olikin oikein kivaa koko talvi meni pattiksella ja nanilassa joulu, sain lahjoja paljon, availin paketteja manilan joulussa jaarvaa mitä ? yks" kas" lahja oli 2 kaunista tyttöö ja yö meni nopsaan ja sitte viel" tytöt pesi mut pyyhkeillä, voi juku. mutta oli noita lahjoja yhteensa noin 100 ehkä yli tai alle en kerinnyt laskea ; )) aina ilman kumii ja ei ollut koskaan ongelmia, kerrankin oli kivaa ja tarpeeksi pehmosia tyttöjä jotka ei rähise vaan on kaikki kaikessa miehen elämän voima, ei maksanut mitään ne raakkaat tytöt, siksi se on oikein kun me halusimme yhdessä niin ! lähden taas piakkoin matkaan. ; ))

1

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivetön enkeli

Halpamaista! Juuri tuollaiset ihmiset saavat seksiturismin kukkimaan ja naiset näyttämään leluilta. On sulla otsaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe