Kaappihomo ikuisesti?

homopoika<3

Vituttaa olla homo, miten voin ikinä kertoa jollekkin olevani homo, ja saada poikaystävän kun joka ikisestä nurkasta kuulee ivaa/pilkkaa homoista, kuten esim omalta äidiltäkin, kavereilta ja joka paikasta, miksi ihmisten pitää olla niin ahdasmielisiä ja rasistisia, huoh

32

4233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapista vaan!

      Kasvat ihmisenä tullessasi kaapista. Opit selviytymään erilaisessa sosiaalisessa tilanteessa. On hyväksi sielullesi että et joudu enää elämään valheessa. Onnea matkaan!

      • tuomonperse

        Kaapista ulos vaan, niin mahtuu sinne vaatteetkin. Ei se niin kamalaa ole t. kokemusta löytyy


    • ulos vaan! ei hätää!

      älä välitä sellasista ihmisistä joilla ei ole mitään itsekontrollia.. rasisteilla vaan on pelko homoja kohtaan! mutta onneksi seksuaalista homosuuntausta ei pidetä sairautena! sitä se ei todellakaan ole! joten ulos kaapista vaan!

      • ...

        Nii kyl ainaki jo nyky-yhteiskunnassa on kasvettu paljon suvaitsevaisemmiksi erilaisia seksuaalisia suuntaumuksia edustavia ihmisiä kohtaan... Ja uskon, että juuri näillä kaikilla homo-kommenteilla tms. , joita pitkin päivää kuulee, ei ole usein miten tarkoitus herjata tai olla muulla tapaa rasistisia, ne on vaan yleistyny jostain syystä... Kyllähän niitä rasistisia ihmisiä vielä löytyy, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa... Oma ystävä tunnusti ylä asteella olevansa bi-seksuaali ja myöhemmin tunnustautui ns. umpi homoksi :) Minä itse olen bi ja ylpeä siitä... Sinunkin tulisi olla ylpeä siitä mikä olet, sillä siinä ei todellakaan ole mitään hävettävää... Pää pystyyn! :D


    • Kaapista tullut Hervantalai...

      Kuvaa itseäsi suutelemassa jotain hippimiestä ja vuoda se internettiin, niin pääset tuostakin ongelmasta.

      Sen jälkeen voitkin ostaa kunnon rasvat ja liittyä iloiseen NMKY:n.

    • PEACE♥!!

      En tajuu oikeesti mikä ihmisii vaivaa ! homot ja lesbot on kans ihmisiä, iha samal lail ku heterotki. :/ miks kaikkie pitää olla rasistisia vaik kaikkiha saa olla millasii haluu eikä oo mitää lakia et ei sais olla homo. homot on iha normaaleja,nevaa tykkää samasta sukupuolesta,ei sen kummempaa. ja mun mielestä homot on jotenki sulosia ;3. oonko mäki nyt sitte jotenki sairas tyyppi ku sanon et homot on jees !? eipä mulla sit muuta..

      p.s, älä oo kaapis ! :) vaik se voi tuntuu pelottavalta et mite kaikki suhtautuis nii ei ihmine voi pilata elämäänsä olemalla kaapissa ku vois oikeesti elää normisti! et ton sanoin niille homo rasisteille. tää oli vaa mun mielipide sit täst asiasta.

    • täällä on toinen samanlainen,kuin sinä.olen ehkä vähän sinua vanhempi,mutta vitut sen väliä.Jos haluat keskustella kanssani asiasta ota yhteyttä! [email protected]

    • someone3

      No juu... Itekki aattelen et oisin BI. Oon kertonu kavereille. Eka aattelin ettei ne haluu olla mun kavereit jos kertoisin. Ja sit kerroin veljen tyttöystävälle. Se on mukava ihmine ja lupas olla kertomatta kellekkää. Kerään aina välillä rohkeutta kertoakseni joillekkin ihmisille. Vähä vähältä. Koita sääki. Mee omaa tahtiis ni kaikki menee hyvi. Mullaki äiti haukkuu kaikkii homoja yms, mut ei niis oo mitää pahaa. Ei kukaa voi tunteillee mitää. Tsemppiä hei!

      • kaapista.ulos.tullut

        Itse asiassa tulin itse kaapista tuolla tavalla (olen siis ei-hetero tyttö) - kertomalla pikkuhiljaa kerrallaan aina yhdelle ihmiselle. Siitä se sitten rupesi laajenemaan, kun huomasin, etteivät ihmiset pidäkään sitä pahana asiana. Lopullisen kunnon kaapista ulostulon itselleni tärkeille ihmisille tein joululomalla. Vain yksi oli lievästi hämmentynyt.


    • .,.,.,

      miksi olla homo? kakkonen se on naisellakin! =)

      • --1---

        siksi ettei naisella ole miehen sukupuolielimiä eikä miehen fyysisyyttä


    • soulmateko

      Oon tyttö, mutta hei oikeesti älä huolehi muiden mielipiteistä tai muista! Mä olen bi, seurustellut poikien kanssa, koska en uskalla tulla ainakaa vielä ulos sen asian kanssa. Mäkin pelkään muiden mielipiteitä. Tai oikeestaan kaks mun parasta kaveria tietää, mut ihan hyvin ne sen otti :D
      Ota aikaa, ei sun tarvi tulla kaapista ennen kun oot valmis! :) Ja ihmiset kasvaa ja kyllä sä poikakaverin viel myöhemmin elämässäs tuut löytämään!

      • homousSaatanastako?

        "soulmate" haluan vain kertoa, että siinä ei ole mitään kaapista tulemista jos on nainen ja on bi.Se on nykypäivänä normaalia että 2 naista nuoleskelee toisiaan ja miehetkin tykkää kattoo.Se on sitte eri asia jos on jätkä ja on bi tai homo ni se on sitten ns.synti/sairaus.


    • drtyurt

      Luin yhden amerikkalais tutkimuksen, jossa kerrottiin, että homofobiasta kärsivillä miehillä usein on itsellään haluja miehiä kohtaan, eli sen voit sanoa jos aletaan haukkua.

    • Ei homoja lähistölle

      Useat ystäväni ovat kaappihomoja ja paljon muuta. Kuinka saisin kaappihomo ystäväni avoimesti jakamaan ilosanomaansa? Epäilen, että hän ujostelee koska on läski erityisesti päänalueella, ehkei hän tohdi puhua asiasta. Vinkkejä?

    • sfglk

      Tästä tuli mieleeni, että sanaa "homo" käytetään niin paljon tavallaan haukkumanimenä tai ehkä enemmänkin vain tokaisuna. Itselläni ei ole mitään homoja vastaan, itse asiassa minulla on mielikuva että homoseksuaalit on muita keskimäärin fiksumpia, mutta siis tunnustan että jolloinkinolen syyllistynyt "homotteluun". Ärsyttävää, miksi tuollainenkin tapa tarttuu niin helposti. Onneksi lukiossa pääsin tavasta eroon...

    • muistaremau

      totakai sä eka kosketa sun vesahrarvaaa muta muista ruma kiesi ajo neuvo pyörä ne2lit0 eli yhteensä h20

    • KylläHomoliitoille!

      Musta on väärin, että homoliittoja (ja homoja muutenkaan) ei aiemmin kannatettu, siks vaan että raamatussa lukee että se on syntiä!?? Siis jos nyt kattoo laajasti tätä meidän maapalloa, nii eikö oo aika naurettavaa, että homous on väärin, koska joskus 2000 vuotta sitten se kirjotettiin kirjaan, jota ei oo uudistettu vieläkään nykyaikaan?
      Esim. meidän rippipappi ei tykkää homoista koska se uskoo vieläki jokaista raamatun sanaa.

      En oo ottanu selvää muista uskonnoista miten niissä suhtaudutaan, mut ainaki kirkkoon kuulumattomien mielestä homous on upee asia, ja sitä mieltä mäki oon. Jos raamatussa ei lukis sitä että homot on syntisiä, ei varmaankaan sitä oltas ikinä pidetty "outona" asiana, ja tuskin "homo" olis haukkumasana.

      • minä vaan

        Tästä ollaan kristillisissä piireissäkin niin montaa eri mieltä. Kokemusta kyllä löytyy. Itse olen bi-tyttö, mutten uskalla puhua asiasta, koska melkein kaikki kaverini ovat kristittyjä.

        Paras ystäväni sai kauhean kohtauksen, sillä hän ei hyväksy homoseksuaalisuutta ollenkaan, vaan pitää sitä mielisairautena. En kertonut hänelle pitäväni tytöistä, ja tuskin koskaan aion kertoakaan.

        En kannata homoliittoja. Avioliitto on kuitenkin kirkollinen instituutio.
        En näe järkeä naimisiinmenossa, koska kirkkoyhteisö ei kuitenkaan meitä täysin hyväksy. Sitä on vaikea selittää, mutta se on jotenkin väkinäistä ja pakotettua.


      • Syntiä se onkin.


    • hommpeli suku

      Moikka kaikki homppeli hinarit ;) voisittte mennä siihe parantumis ohjelmaa mistä on ollu teeveesä juttua! Uuden tutkimuksen mukaan homous on sairaus se on siis aivan todella sairasta....ite en kuulu homo faneihin ne kyl tuoksuu hyvälle mutta muuten ne kuuluis hautaan. On ihan sairasta tykätä omasta sukupuolesta....miettikää nyt jos jokku saatanan homot hankkii lapsia ni kuinka niitä lapsia kiusataan kahdestä isästä täi äidistä . homous täytyis lailla kieltää...lapsetkin kärsii on suorastaan oksettavaa nähdä kahden miehen nuolevan jossain julkisella paikalla...missä on kaikki vanhat arvot? joten jos et ole tullut vielä kaapista ulos ni pysykkin siellä tai mene hoitoon!

      • Nolasitittes

        Sä niin nolasit ittes :) Jos tosta ois pitäny ottaa itteensä niin epäonnistuit. Eka ajatus oli vaan et "okei tol ei oo kaikki kunnossa 😂"


    • ghyt

      Mene lääkärille. Homoudesta voi parantua

      • rtuyiuoi

        homojen pitäisi mennä arabi maihin tai kiinaan.. siellä ammuttas


      • Anonyymi
        rtuyiuoi kirjoitti:

        homojen pitäisi mennä arabi maihin tai kiinaan.. siellä ammuttas

        EI VITTU!!! MÄ OLEN BI EIKÄ SE TEE MINUSTA RIKOLLISTA, MIELISAIRASTA TAI KIEROON KASVANUTTA! MITEN VIELÄ 2000-LUVULLA VOI OLLA TUOLLAISIA IHMISIÄ?!? HOMOSEKSUAALISUUS EI OLE OLLUT RIKOS TAI SAIRAUS VUOSIKYMMENIIN!! SIITÄ EI VOI EIKÄ PIDÄ PARANTUA!!! HOMOT OVAT YHTÄ HYVIÄ KUIN HETEROT, JA AINAKIN MILJOONA KERTAA PAREMPIA KUIN KALTAISESI HOMOFOOBIKOT!!!


    • homofoobikotroskiin!

      Helvetin mulkut, jos ei homot kiinnosta ni menkää tältä palstalta vittuun!!!!!! MITÄ IHMINEN TEKEE TÄÄLLÄ PALSTALLA YLIPÄÄTÄÄN JOS EI TYKKÄÄ HOMOISTA!!!???

      Olen hetero ja HOMOISSA EI OLE MITÄÄN VIKAA!!
      Vois sanoa noille eräille tossa jotka haukkuu homoja että kun ootte heteroita ni teiät vois ampua tai lähettää rakettina paska altaaseen! Hankkikaa elämä jos ette osaa muuta ku haukkua ihmisiä!

      Tsemppiä sulle, kyl sä tästä vielä tuut selviimään siis sinä joka tän keskustelun alotit!! :)))

    • virgo92

      Komppaan täysillä edellisen kirjoittajan nasevan selkeää mielipidettä !

    • HYIHOMOT

      HYI HITTO; HINTTARI! SAIRASTA!

    • Jaan_huolesi

      Keskustelun alusta on yli kymmenen vuotta.

      Mitä mahtaa kuulua kaappihomolle? Toivottavasti elämä on tuonut tielle rakkautta ja olo on helpompi.

      Niin toivon.

    • Anonyymi

      Kaapista ulos. Mars niinkuin olisit jo.
      Sehän on muotiakin.
      Mitä pelkäät.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe