LENTÄVIÄ MAAPALLOJA

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO


Minä puhallan saippuakuplia
Isoja ja pieniä

Sateenkaarenvärisiä maapalloja

Tuulen kieputeltavaksi
Kissan ihmeteltäväksi

Lapsen nauru -
Ajatus sinusta


Miten onnellinen olenkaan


OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO

6

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakava

      ♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥

      Pallot lentävät lintujen lailla
      tuulen siivellä istuen
      Ne purjehtiva taivahalla
      kohti onnen satamaa

      Pyöreä naurahdus palloille

      Mukavaa päivää toivotellen / EC ♥♦♥♦♥

      • *MURUKULTA*

        Auringon välke pinnalla pallon
        nimenkin sille annoin,,
        Taisi olla jotain ,,Sylvester Tallon :D
        Tuuli kiepautti - taakse vei puiden,
        liekö lopun matkaa mennyt uiden
        Sinne ameriikanmaahan asti lempein tuulin,
        laskeutui kädelle rakkaan - naurun kuulin
        Värit sateenkaaren näin luokseen lensi,
        kaipuusta kertoi näin värein herkin :)

        Voimakas tuuli lennättää auringonsäteitä! :)
        Ihanaa pvää EC Alex-muru ! ;þ


    • TöllinLiisa

      Lapsen nauru,
      se valloittaa.

      Kesän leikit palloinee,
      hyväilevä ruohomattoineen.

      Kesän ,valloisuuden maljat läsnä.
      Aurikoista iltapäivää sinne.Liisa

      • Zacharias

        Tuopas on lystikäs miniruno...Sanasta kupla tulee mieleen ensiksi saksalainen kansanauto jonka moottorin vaihtaa kuulemma viidessä minuutissa...Niin ja kupliihan se shammpanja ja olutkin....Sanoin muuten pojille että antakaa keitoksen hiljalleen kuplia mutta älkää polttako sitä pohjaan....


      • *MURUKULTA*

        Sanos muuta! :)
        Ei tekis pahaa aikuisellekaan
        vähän useammin puhallella
        vaikka saippuakuplia tai
        jotain muuta velmuilla!

        Tuulista iltaa tänään, mut mukvaa kuitennii, Liisa! :)


      • *MURUKULTA*
        Zacharias kirjoitti:

        Tuopas on lystikäs miniruno...Sanasta kupla tulee mieleen ensiksi saksalainen kansanauto jonka moottorin vaihtaa kuulemma viidessä minuutissa...Niin ja kupliihan se shammpanja ja olutkin....Sanoin muuten pojille että antakaa keitoksen hiljalleen kuplia mutta älkää polttako sitä pohjaan....

        Ilo kuplii ja rakkaus ja
        vedessä kalat puhaltaa kuplia,,,
        mutta tuntus, että aina
        jotain mukavaa kuplat aikaan saa.
        Minäkin harjoittelin autolla ajoa kuplalla!
        Sytytystä välillä piti hakee takaa, kun ei
        suostunut lähteen muuten käyntiin! :))
        Voi niitä aikoja! :þ
        Köhömm.. 'puuronkeitossako' ne taas....
        se on kyllä mielenkiintoista puuhaa!
        Nämä teidän projektit,, olen tässä miettinyt,
        että pitäisikö oikein tosissaan ottaa
        selkoo koko touhusta... mitäköhän tekis?... :o

        Tämä ilta kuitenkin aivan rauhassa ja lepposasti, Zacharias ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe