AAMU-UINNILLA OSA 3

Jondalar

IHANAN KAUHEA HERÄTYS

Päässäni heitti aika pahasti tullessamme pois suihkusta. Olin aivan pökerryksissä ja menettänyt ajantajuni. Muutaman tunnin sisään olin saanut mahtavinta seksiä, mitä pitkiin aikoihin. Kenties tytöt eivät olleet kaikkein kokeneimpia ja taitavimpia tuottamaan minulle täydellistä nautintoa, mutta juuri se, miten heidät tapasin ja miten tilanteet kehittyivät tekivät viimeisimmistä tunneistani aivan ikimuistoiset. Ja myöskään sitä, että rakastelin juuri neitsyen kanssa ei pidä mitenkään sivuuttaa olankohautuksella. Se oli hänelle varmasti jotain todella tärkeätä ja mieltä liikuttavaa. Enkä yhtään kadu olleeni mukana hänen elämänsä yhdessä käännekohdassa, jos sitä niin dramaattisesti voi kuvailla. Oli se sen verran nautinnollista herkkua!

Onnekseni oli lauantai, eikä minulla ollut tällä viikolla sunnuntaina töitä. Ensi yö olisi vapaa ja menisin töihin vasta sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä. Sain siis ottaa aivan rauhassa ja levätä, mikäli se nyt oli mahdollista näiden kahden neitokaisen vieraillessa kotonani. Olin kuitenkin päättänyt, että nyt on aika nukkua hieman lisää. Tytöt saavat tehdä mitä haluavat. Itse olin aivan tyytyväinen olooni ja seksuaaliset tarpeet tyydytettyinä. Toivoin silti, että tapaisin nämä tytöt uudelleen, jos he päättävät lähteä eteenpäin. Kerroin heille suoraan ajatukseni ja he kertoivatkin, että heillä on tässä päivällä vähän muutakin tekemistä, mutta jos haluaisin, he haluaisivat tulla vaikka luokseni illalla kun olen levännyt tarpeeksi. Arvelin, että heräilen siinä kymmenen aikaan illalla ja he sanoivat tulevansa silloin laittamaan minulle illallista. Ajattelin, että sehän on aivan loistava ajatus. Juuri sillä hetkellä en edes toivonut päätyväni kummankaan neidin kanssa nautiskelemaan seksistä, vaan juuri ruoka ja nätti naisseura pöydän ympärillä tuntui todella miellyttävälle ajatukselle iltaohjelmaa ajatellessa, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä pääruoan jälkeen tekee mieli jälkiruoaksi.

Minna ja Suvi pukeutuivat nopeasti, mutta kumpikaan ei laittanut päälleen pikkuhousuja. Minnan mielestä hänen omansa olivat jo liiankin käytetyt ja todisti sen hieraisemalla niillä minun naamaani. Kyllä niissä kieltämättä oli aika naisellinen kiiman tuoksu, mutta en sanoisi ainakaan sen olleen kovin paha asia. Annoin tytöille vara-avaimeni sanoen, ettei tarvitse välittää muodollisuuksista, tulkoot sisään silloin kun tykkäävät, olisi kiva herätä ruoan tuoksuun. Suvi otti avaimen ja sanoi, että he tulevat sitten hieman myöhemmin takaisin. Tytöt antoivat minulle kumpikin oikein märät kielisuudelmat ja lähtivät iloisesti vilkuttaen rappukäytävään. Minna puristi vielä lähtiessään härskisti boksereideni etumusta hyvästiksi. Naapurin reilu kolmekymppinen vaalea yksinhuoltajaäiti katseli heidän lähtöään hymyillen ja moikkasi minulle siinä samassa seisoessani oviaukossa. Hän kysyi vointiani ja heitti jotain kaksimielistä kuten yleensäkin tavatessamme. Olin kerran lähibaarissa jutellut hänen kanssaan ja tullut samaa matkaa kotiin. Hän valitteli silloin yksinäisyyttään ja niinhän siinä sitten kävi, etten voinut vastustaa yösijaa ja hetekan rääkkäämistä naapurissa, kun lapsensa olivat viikonloppuisän luona. Mutta se jäi kuitenkin yhteen kertaan. Valittelin hänelle väsymystäni ja rankkaa työvuoroa. Hän vain virnisti, nyökkäsi tyttöjen suuntaan heittäen: ”Vieläkö teet öisin vartiointihommia vai oletko vaihtanut alaa viihdyttäjäksi?”. Nauroin ajatukselle itsestäni miesprostituoituna ja toivotin hyvät päivänjatkot. Suljin oven, laahustin makuuhuoneeseen, nakkasin vaatteeni nurkkaan ja hyppäsin sänkyyn selälleni. Katselin hetken kattoa ajatellen tapahtunutta ja pikkuhiljaa vaivuin syvään uneen.

Mmmm… Joku kutittaa varpaitani. Nykäisen jalkojani ylemmäs. ”Pahuksen heinät…”, ajattelen. Näen unta. Unessani olen aurinkoisella hiekkarannalla jossain Saimaan rannalla lokkien kirkuessa taivaalla ja heinät kutittelevat jalkapohjiani. Kaksi kaunista nuorta naista kävelee luokseni. He ovat alasti, kauniin ruskettuneita. Tunnen kuinka toinen heistä hyväilee kaluani. Hän vetelee esinahkaa ylös alas. Olen täydessä mitassani. Kalun pää osoittaa sinisenä loistavaa taivasta ja siellä liikkuvia pieniä valkoisia pilviä. Toinen kutittelee rintakehääni katkaistulla kaislalla seisten vieressäni kiinteät rinnat uhmakkaasti pystyssä. Hän seisoo vasten valoa, joten en näe hänen kasvojaaan, näen vain silhuetin kauniista vartalosta ja tuulessa liehuvista pitkistä kiharoista hiuksista. Haluan estää häntä kutittamasta enempää, tunnen tulevani hulluksi tuosta kutittavasta tunteesta sen ollessa toisaalta myös kiihottavaa. En vain pysty liikuttamaan käsiäni jostain syystä. Toisen tytön käsi liikkuu edelleen pitkin pitkää kaluani taitavin ranneliikkein.

Kuulen kikatusta, tunnen väsymystä. ”Mmmhhhh”, yritän venytellä, kädet on jumissa. Avaan silmäni. ”Täähän olikin vain unta”, ajattelen. Menneen vuorokauden tapahtumat vilahtavat hetkessä silmieni ohi ja mietin mikä siitä on totta ja mikä unta. Silmäni ovat puoliavoinna, mutta huomaan saman tien kaksi tuttua hahmoa sänkyni päällä vieressäni istumassa. Unikuvat alkavat kietoutua todellisuuteen. Minna ja Suvi ovat tulleet takaisin. Liikahdan hieman ja yritän liikauttaa pääni takana olevia käsiäni. Menen hämilleni, kun huomaan, että en pystykään liikuttamaan käsiäni ja kuulen metallisen kilahduksen. Tytöt alkavat kikattamaan hillittömästi. ”Voi poloista, onko kädet sidottu?!?”, Suvi sanoo mukamas säälivällä lässyttävällä äänellä ja Minna naureskelee vieressä. ”Me pengottiin sun vartijan varusteita ja löydettiin sun käsiraudat!”. Olen hölmistynyt, mutta silti en tunne mitään vaaran tunnetta. Tunnen, että tässä on vain hauskan pidosta kyse, en siis ole tulossa ryöstetyksi tai mitään vastaavaa. Toivon vaan, että avain on tallella. Makaan selälläni sängyllä alasti, peitto on ainoastaan jalkojeni päällä, kädet ovat käsiraudoilla kiinni sängyn päädyn tolpissa. ”Sun kalus heräskin ennen sua”, sanoo Suvi hyväillessään hiljaa kovana sojottavaa kaluani istuessaan sängyn päällä oikealla puolellani lotusasennossa. Molemmilla on päällään kesäiset reiteen ulottuvat tiukat mekot. Minnan mekko on sininen, aika kiltin oloinen, mutta lyhyt sekin. Suvilla on beigen värinen mekko, josta erotan helposti läpi hänen nöpöttävät nänninsä. Hän ei käytä rintaliivejä. Hänen mekkonsa paljastaa oikeastaan kaiken oleellisen. Erittäin avoin kaula-aukko. Hänellä on veistoksellisen kauniit pystyt rinnat, ne ovat ulkonevat ja uhkeat kuin parhaimmillakin push-up –liiveillä ehostetut. Jostain syystä mieleeni tulee sana ”Turbo” tuota syöjätärtä katsellessani. Mietin, että jos hän tuossa asussa tosiaan liikkuu kaupungilla, niin kyllä siinä katseet lukittuvat yhdellä jos toisellakin hänen vartaloonsa – riippumatta sukupuolesta. Hänellä on viekkaat vihreät kissamaiset silmät, lyhyt oikeastaan musta tukka. Mieleen tulee Islantilainen pop-tähti Björk. Minna kutittelee hiljaksiin minua hyllystä ottamallaan isolla kondorikotkan sulalla. Se on arvokas minulle ja toivon, että hänen hellä kätensä ei vahingoita sitä. Sentään Argentiinasta tuotu. Hän kutittelee sen päällä minun pussejani samalla kun Suvi hyväilee varttani. Tunnen ikään kuin sähköiskuja palleissani kun sulka koskettelee herkkiä tuntohermojani. Kaluni ei varmaan voisi olla jäykempi. Kumpikin tytöistä katselee sitä kauniilla silmillään varmaankin himoiten sitä sisälleen. ”Tuntuuks toi sulka hyvälle?”, Suvi kysyy. ”Mmmhh, joo, tuntuu!”, vastaan. Suvi nostaa helmojaan ylemmäs, nostaa toisen jalan omieni toiselle puolelle selkä minuun päin. Hänen pakaransa ovat minun vatsan päällä ja hän nojautuu ikään kuin silta-asentoon taakse päin. Hänen lantionsa ja häpynsä työntyy eteenpäin. Kaluni pää ylettää melkein koskettamaan tätä ilmeisesti tänään erittäin sileäksi ajeltua pimpsaa. Suvi suutelee minua märillä huulillaan suulle tuossa kissamaisen akrobaattisessa asennossa. Hän sanoo Minnalle: ”Kutittele mua sillä sulalla kans, mä haluun tietää, miltä se tuntuu”. Minna istuu vasemmalla puolellani polviensa päällä. Hän siirtää sulan pään koskettelemaan Suvin sisäreisiä. Suvi suutelee minua taas, mutta alkaa kikattelemaan ja liikehtimään kiemurrellen. ”Ylempää, reidet kutiaa liikaa!”. Suvi avaa reisiään lisää istuessaan mahani päällä jalat koukussa sivuillani taakse päin. Minnalla on suora näköala Suvin pilluun, joka on siinä oikein tyrkyllä. Hän kutittelee Suvin pillua ensin alhaalta päin, liikutellen sulan päätä pitkin Suvin vakoa, ylös alas. Suvi vaikertaa ikään kuin kidutettuna ja painaa silmänsä kiinni. ”Mielenkiintoista, tuntuuks tää hyvälle?”, kysyy Minna. ”Ihanalta! Mut kutittaa niin pirusti! Ihan ku sähköiskuja…”. Minna siirtää sulan pään pyörittelemään Suvin klitoriksen ympäristöä ja klitorista. ”Uuuuhh!”, Minna voihkaisee. Hänen klitoriksensa reagoi kosketukseen ja alkaa paisua hieman. Pian pieni puolukan kokoinen nappi onkin hieman esillä hänen häpyhuultensa välissä. Suvi kiemurtelee päälläni Minnan kutitellessa häntä joka paikasta posliiniksi ajellun pillun alueella. Suvi hyväilee samalla rintojaan mekon läpi, huokailee ja sulkee silmänsä samalla nojaten koko painollaan selällään päälläni. Hän siirtää kätensä rinnoiltaan alemmas. Hyväilee vatsaansa ja kupeitaan siirtyen häpykummulleen. Hän hyväilee paljaaksi ajeltua kumpuaan ja sitten siirtää sormensa alemmaksi. Hän levittää häpyhuulensa sormillaan auki. Minna näkee kaverinsa vaaleanpunaisen aivan märäksi kostuneen pillun avattuna edessään. ”Kutita sisältä…”, Suvi kuiskaa. Minna liikuttelee sulkaa hänen kosteilla limakalvoillaan. Suvi vikisee ja tärisee hiljaa. Sitten hän hypähtää vähän ja värähtää. ”Mmmm tuntupa hyvälle”. Hän sai pienen orgasmin ja Minna tajuaa siirtää sulan pään pois kutittamasta lisää. Minna on sanaton. Näen hänen silmissään halun, mutta silti hän malttaa antaa kaverinsa nautiskella vuorollaan. Kuulen hienoisen litisevän äänen kun Suvi työntää kaksi sormea sisäänsä rystysiä myöten. Hän liikuttaa niitä sisään ja ulos pari kertaa ja vetää ne ulos. Hän siirtää kosteat sormensa minun huulillleni ja minä nuolaisen niitä. Tunnen suolaisen nuoren naisen maun kielelläni ja hän työntää sormensa kokonaan suuhuni minun nuollessani ne puhtaaksi hänen nesteistään.

”Mmmmm… me ei taidetakaan päästää sua nyt kovin vähällä”, Suvi heittää ja Minnakin avaa suunsa todeten: ”E-ei…” ja pudistelee viettelevästi päätään. ”Äläkä luule, että me avataan noi sun rautas ennenkun me ollaan leikitty sulla tarpeeks…”, sanoo Minna ja konttaa kissamaisesti lähemmäksi. Hän käyttäytyy hieman yliteatraalisesti ja se saa minut hymyilemään. ”Ihanaa nuorta kokeilunhalua…”, mietin. Kaluni seisoo aivan jäykkänä koko ajan ja Minna nappaa sen käteensä, katsoo silmiini ja murisee ihanan viettelevästi, ikäänkuin kehräten. Tunnen hänen kuuman hengityksen kalun päässä ja olen aivan mielettömän kiihottunut. Hän suutelee sen päätä ja ottaa terskan hetkeksi suuhunsa, imien sitä kuin tikkaria. Hänen pitkät hyvältä tuoksuvat hiuksensa kutittavat vatsaani. Tunnen tuskastuttavaa painetta palleissani ja toivon lisää kosketusta. Pelkää näiden tyttöjen katselu saa jo vereni kohisemaan.

Minna käy hajareisin mahani päälle istumaan ja keinuttaa lantiotaan edestakasin. Hän pudottaa mekkonsa olkaimet ja mekon yläosa valahtaa alas paljastaen hänen rintansa kokonaan. Ne ovat terhakkaasti pystyssä ja nännitkin ovat kiihotuksesta kovettuneet, mutta nöpöttävät entisestään Minnan alkaessa hyväilemään niitä minun samalla katsellessa. ”Me molemmat naidaan sua tänään… Pystyksä siihen?”, hän sanoo ja nojautuu eteenpäin. Nyökkään ja sanon: ”Mä olen aina valmis kun partiolainen”. Hän hivuttautuu ylemmäs kunnes hänen nänninsä ovat aivan kasvojeni kohdalla. Minna painautuu alemmaksi ja puskee oikean rintansa minun kasvojani vasten. ”Nuole mun nännejä!”, hän käskee teennäisen ankaralla äänellä. Teen työtä käskettyä hänen vaihdellessa välillä oikeasta rinnasta vasempaan ja takaisin. Nuolen ja leikittelen kielellä tehden hänen nänneistään kivikovat. Haluaisin kouria rintoja, mutta en voi. Lantioni kiemurtelee tuskallisen kiihottuneena kaluni epätoivoisesti jöpöttäen ja toivoen pääsevänsä jonnekkin kosteaan ja kuumaan paikkaan.

Tunnen kuinka käsi tarttuu hellällä mutta tiukalla ootteella kaluni suonikkaaseen varteen ja alkaa liikuttelemaan esinahkaa ylös alas. Kaluni pää uppoaa pian Suvin ahnaaseen ja kosteaan suuhun. Suvi ottaa sen lähes kokonaan suuhunsa ja leikittelee kielellään taitavasti juuri oikeista kohdista. Lantioni alkaa keinumaan nautinnollisin liikkein myötäillen hänen ihanaa imutustaan. Lotina ja mehevät lurpsahdukset kuuluvat Minnan takaa kun Suvi ottaa kaluani suuhunsa yhä kiihtyvään tahtiin. Alan itse voihkimaan ja puhisemaan, hänen suunsa on todella taitava. Toivon, etten vielä laukea, onhan minulla kaksi tyttöä vielä tyydytettävänä. Suvi huomaa minun olevan liian lähellä kliimaksia ja antaa minun kiihotukseni tasaantua, olen kiitollinen tästä eleestä vaikka kaluni haluaakin epätoivoisesti kosketusta ja haluan sen uppoavan kohta tyttöjen kosteimpiin paikkoihin.

Minna nostaa mekkonsa helman lantion tasalle ja syöksähtää nopealla liikkeellä aivan pääni kohdalle. Hänen lantionsa työntyy eteenpäin ja hän asettaa pillunsa aivan minun leukaan kiinni. Hänen mekkonsa on kääriytyneenä ainoastaan hänen lantionsa ympärillä. Haistan miedon miellyttävän parfyymin tuoksun hänen tuodessaan pilluansa aivan suuhuni kiinni. Minnakin on ajellut pillunsa aivan posliiniksi. Tämä yllättää minut, mutta ajatus samalla kiihottaa minua aivan mielettömästi. Minna käy suorastaan kasvoilleni istumaan ja hän ottaa tukea seinästä ja sängyn päädystä. Suuni on aivan kiinni hänen sileässa hyvältä tuoksuvassa vaossaan.Työnnän kieleni ulos suusta ja livon käärmemäisillä liikkeillä hänen pilluaan syvältä häpyhuulten välistä. Tunnen hänen kuumuutensa. Hän istuu hajareisin pääni päällä ja liikuttaa vartaloaan sen mukaan mikä tuntuu hänestä hyvältä ja hieroen pilluaan minun suuta ja leukaa vasten vaikertaen nautinnosta. Minä nuolen häntä sen minkä voin, kun en itse voi liikkua. Hän käyttää vilkkaasti liikkuvaa kieltäni hyväkseen tyydyttääkseen itsensä. Minnan silmät menevät kiinni, hän hieroo rintojaan ja painautuu melkein koko painollaan vasten kasvojani, tunnen kuinka lähes tukehdun hänen pillunsa peittäessä hengitystieni. Kieltämättä tukala olo. Leukani on liukkaana hänen mehuistaan. Mieleni tekisi kouria hänen kiinteitä liikkuvia pakaroitaan. Hän ottaa mukavemman asennon ja levittää häpyhuulensa sormillaan. Nyt minulla on esteetön pääsy kielelläni syvälle hänen sisempien häpyhuulten väliin. Nuolen hänen pilluaan joka puolelta unohtamatta turvonnutta klitorista, jota näykin huulillani ja nuoleskelen kieleni päällä kiusoittelevasti. Minna voihkii ja vääntelehtii, mutta nousee ylös suorastaan kiimasta vapisten.

Suvi on heittänyt kaikki vaatteensa lattialle ja Minna tekee samoin. Molemmat seisovat sänkyni päädyssä alasti. Katselen heitä pääni levätessä tyynyllä, naama kosteana Minnan nesteistä, tuntien vieläkin tuon Veet:n ja kiimanesteiden yhteismaun suussani. Nyt tytöt tekevät jotain mieltä järisyttävää. He katsovat molemmat minua kiimaisesti silmiin ja ottavat toisensa kiihkeään syleilyyn. Näen kuinka heidän rinnat puristuvat toisiaan vasten, Minnan rintojen ollessa hieman ylempänä, koska hän on noin puoli päätä Suvia pidempi. Tytöt vilkaisevat vielä minuun päin ja suutelevat toisiaan sen jälkeen pitkään ja kiihkeästi. Tyttöjen kädet laskeutuvat toistensa pakaroille ja puristavat niitä aika voimakkaasti, lantiot painuvat kiinni toisiinsa ja kuulen kummankin tytön vaimeaa voihketta. ”Voi luoja… en mä tienny et sä suutelet noin hyvin, miks me ei ennen olla suudeltu?!”, voihkaisee Suvi. ”Mmmm… säkin suutelet hyvin, en mä tiiä… eiks me olla ennen keskitytty poikiin..?”, sanoo Minna ja vinkkaa silmää. Katson monttu auki tyttöjen touhua kun he suutelevat uudelleen.

Suvi irroittaa otteen Minnasta ja kävelee viekoittelevasti pari askelta polvet notkahdellen minua kohti, käy kontilleen sängylle ja konttaa lähemmäksi minua. Hän suutelee pari kertaa kovana sojottavaa kaluani, joka sai taas uutta potkua äskeisen näytöksen katselemisesta. ”Saat maistaa mua nyt, oonko makeampi kun tuo Minna…”, sanoo Suvi ja istuu samalla hajareisin kasvoilleni. Tunnen hieman erilaisen tuoksun ja maistelen hänen erittäin kosteita häpyhuuliaan. Suvi nai pillullaan minun suutani ja voihkii raukeasti. ”No, onko maussa eroa?”, kysyy Minna. ”En oikeen tiä… makealta maistuu..”, vastaan. ”No vertaillaan sitten, anna mä tuun taas siihen”, Minna sanoo Suville. Nyt Minna istuu hajareisin kasvoilleni ja maistelen hänen vakoaan. Hänen posliinisa kiiltelee hänen omista nesteistään ja minun kuolastani. Minna maistuu ehkä hieman enemmän happamalta tai suolaisemmalta. Suvi tulee taas vuorostaan nuoltavaksi. Hän liikuttaa villisti lantiotaan. ”Voi luoja sä nuolet hyvin!”, hän voihkaisee. ”Molemmat maistutte taivaalliselle!”, kommentoin. Nuolen ja syön maiskutellen hänen märkää posliiniaan ja hänen nesteensä leviävät hänen sisäreisilleen ja koko häpykumpu on aivan liukas ja kiiltelee märkänä. Nautin siitä kun olen heidän armoillaan, he voivat tehdä minulle mitä haluavat, vaikka hieroa pillujaan minun kasvoihini koko yön halutessaan. Minna käy Suvin taakse istumaan mahani päälle. Tunnen kosteiden vanojen tuhrivan ihoani hänen hieroessaan pilluaan jännittyneisiin vatsalihaksiini. Hän siirtyy hieman alemmaksi, kaluni painuu vasten omaa vatsaani kun Minna istuu sen päälle ja hieroo häpyään sen vartta vasten. Kalustani valuu jo kiimanestettä ja kaluni kostuu myös Minnan valuvista limoista. Molemmat tytöt vaikertavat yhtä aikaa kiimaisina ja tunnen tulevani hulluksi tästä äärimmäisen kiihottavasta hetkestä.

Minna tarttuu molemmin käsin Suvin pakaroihin ja hyväilee niitä riettaasti. Hän levittää niitä hieman ja katselee Suvin märkää lotisevaa pillua kun minun kieleni liikkuu siellä liukkaasti. Hän ei juuri ajattele sen enempää vaan työntää kaksi sormea Suvin märkään pilluun samalla kun minä nuolen. Hän työntää ne syvälle ja vetelee niitä ulos ja sisään. ”Ooooohhh, Minna!” voihkaisee Suvi. Hänen lantionsa vispaa voimakkaasti ja tunnen hänen mielettömän kuumien nesteidensä valuvan ulos pillusta hänen saadessaaan toisen orgasminsa, tällä kertaa melko voimakkaan. ”Voi Minna, sä oot mun paras frendi, mä rakastan sua, ihana orkku!”, Suvi voihkaisee ihanan seksikkäällä rosoisella äänellä, kääntyy ja suutelee Minnaa suulle. Tytöt hyväilevät toistensa rintoja holtittomasti ja vaikertavat ikäänkuin tuskissaan. ”Voi luoja me ollaan hulluja… mut mä oon silti aina halunnu sua…”, Minna punastelee.

Suvi nappaa seinällä roikkuvan muistoesineen, vanhan sudenpentuhuivini käteensä. ”Nyt leikitään venäläistä rulettia, sä et nää mitä sulle tehdään… ja kuka tekee… ja kenen sisään laukeat. Mekään ei tiedetä kumpaan sä ammut sun satsin” Nämä nuoret naiset menettävät täysin estonsa eikä tunnu olevan enää väliä onko siinä edessä mies vai nainen, he nauttivat kosketuksista ja nuolemisesta täysin vapautuneesti. Suvi antaa huivin Minnalle ja sanoo: ”Sä kun oot siellä partiossa niin laita tolle toi huivi silmille…”. Suvi nousee pois rintakehäni päältä istumasta. Minna käy nelin kontin päälleni, jalat ja kädet molemmin puolin. Hän suutelee minua suulle kiihkeästi pylly pystyssä. ”Mieletöntä… jos mulla olis muna, mä naisin sua tossa asennossa!”, sanoo Suvi Minnalle ja tarttuu tämän pakaroihin. ”Mä haluun maistaa sua”. Suvi levittää Minnan pakaroita ja alkaa lipomaan tämän välilihaa takaapäin. Minna pyörittelee persettään kuin kiimainen kissa ja huokailee syvään yrittäessään samalla sitoa huivia silmilleni. ”Mä ymmärrän miks miehet tykkää posliinista, tätä on ihana nuolla!”, Suvi kommentoi nuollessaan Minnaa märkien häpyhuulten välistä. Minna vavahtelee hyvän olon tunteiden kulkiessä hänen vartalonsa läpi. Suvi työntää sormensa Minnan pilluun ja nai häntä yhdellä sormella takaa päin ja toisella kädellä kutittelee klitorista. Kuulen Minnan sanovan käheällä äänellä: ”Nyt täytyy saada…”, samalla kun hän saa huivin sidottua. En näe mitään, tunnen vain Minnan kosteat huulet omiani vasten ja Suvin kostean pillun hierovan kaluni vartta. Luulen, että Minna haluaisi nyt ratsastaa kovana sojottavalla kyrvälläni. Mutta Suvi ehtii ensin. Tunnen kuinka hänen lantionsa liikkuu alaspäin kehollani, käsi tarttuu kaluuni ja ohjaa sitä kohti oikeaa paikkaa. Terskani hieroo jotain kosteaa ja liukasta ja painuu sisään samettiseen vakoon. Tunnen kalun ympärillä sametin pehmeän, puristavan ja erittäin liukkaan seinämän paaluni upotessa syvemmälle tuohon lemmenkoloon. Suvin orgasmin jäljiltä märkä pillu litisee hänen ratsastaessaan hitaasti pitkin liikkein minun ahnaalla kullillani. ”Aivan mahtava…”, kuulen hänen kuiskaavan. Liikutan lantiotani hänen liikkeitään myötäillen. Hän käyttää vartaloani hyväkseen, enkä voisi muutakaan, olen käsistäni edelleen sidottu sängyn tolppiin. ”Mun vuoro..”, kuulen Minnan kuiskaavan. Tunnen kaluni valahtavan ulos tuosta kuumasta luolasta. Paino väistyy lantioni päältä mutta saman tien tunnen toisen tytön käyvän lantioni päälle istumaan. Hänen kämmenensä nojaavat rintakehääni. Haistan noiden kahden tytön sekoittuneet parfyymit, todella naiselliset ja hintavan tuoksuiset tuoksut sekoittuvat kiiman ja hien hajuun.

Tunnen kolmannen, Suvin käden tarttuvan kaluni varteen ja hän sanoo Minnalle: ”Nyt.. painaudu alas, se on kohallaan…”. Tunnen kuinka kaluni pää ottaa vastaan hieman kun se yrittää puskea läpi Minnan tiukan pillun suuaukon. Minnan pillu puristaa paksua terskaani, mutta lopulta tunnen kuinka pillu antaa myöten ja kaluni painuu kokonaan Minnan märkään pimpsaan. Se on tiukassa puristuksessa ja Minna voihkii äänekkäästi. ”Ihanaa… ihanaa…”. Olen aivan kliimaksin partaalla. Nyt ainakin tiedän kenen sisään lastini lennättäisin. Minna liikuttaa lantiotaan villisti ja välillä kuulen kuinka tytöt suutelevat toisiaan. Välillä tunnen Minnan huulet omiani vasten ja välillä Suvi antaa minulle märän kielisuudelman. Koko ajan kaluni pumppaa sisään ja ulos Minnan tiukassa pimpsassa. Puren hammasta ja murisen väkisinkin ollessani täysin vailla kontrollia tuntiessani tuon keijukaisen hyppivän kaluni päällä villisti lantiotaan vispaten. Hänen hengityksensä alkaa muuttua katkonaisemmaksi. Tunnen Minnan pillun alkavan supistelemaan orgasmin velloessa läpi hänen ruumiinsa. Hän mouruaa ja vikisee täristessään kaluni syvällä hänen uumenissaan. Lopulta kuulen vain läähätyksen ja tyytyväisen huokauksen. ”Mmmmm.. perfect… onks seksi näin ihanaa…?”. Hän nousee ylös ja edelleen kovana seisova iso kaluni vapautuu hänen tiukan pillunsa otteesta. Huivini vedetään pois silmiltäni ja häikäistyn pikkasen kirkkaasta valosta. Suvi kurottaa käsirautojani kohden ja napsautaa ne auki yllättävän näppärästi. Tunnen kuinka käteni ovat hieman puutuneet ja niiden hallitseminen on muutaman hetken ajan vähän kömpelöä. Olen kuitenkin vieläkin aivan huluna halusta. Minna makaa selällään vieressäni. Hänen koko lantio ja sisäreidet ja häpykumpu kiiltelevät erilaisista eritteistä. Suvi seisoo kiimaisin silmin minua katsoen sänkyni vieressä. Hän viittoilee minut sängyn reunalle. Hän itse käy polvilleen reisieni väliin lattialle. Hän ottaa märän kaluni suuhunsa ja nuolee siitä kaikki molempien tyttöjen siihen jättämät nesteet pois. Minna käy sängylle selälleen makaamaan haarat levälleen. Näen hänen vaaleanpunaisen vakonsa märkänä ja edelleen halukkaana hänen hyväillessään sitä hiljalleen omin sormin. Suvi komentaa minut takaisin sängylle, käy nelin kontin Minnan haarojen väliin ja alkaa nuolemaan pylly pystyssä Minnan märkää vakoa. Itse käyn Suvin taakse ja otan molemmin käsin kiinni hänen persikkamaisesta perseestänsä. Minna ottaa Suvin päästä hellästi kiinni ja silittelee tämän lyhyitä mustia hiuksia samalla kun Suvi imee hänen klitoristaan. Otan kaluni varresta kiinni ja ohjaan kyrvän pään aivan hollille Suvin himokkaana odottavaan pimpsaan. Näen hänen tiukan peppureikänsä ja hyväilen sitä peukalon päällä samalla työntäen kaluni syvälle hänen tulvivan märkään pimperoonsa. Työnnän melani juurian myöten ja Suvi menee sekaisin nuolemisessaan joutuessaan avaamaan suutaan ja vaikertamaan työntöjeni tahdissa. Näen kuinka paksu kaluni venyttää Suvin pillua ja kuinka ketterästi kuitenkin iso melani liukuu sisään ja ulos hänen pimpsaansa takaa päin. Rynkytän kaluani edes takaisin yhä kiihtyvään tahtiin ja mahtava märkä litinä kuuluu sekä naidessani Suvia, että Suvin nuollessa Minnan märkää posliinia. Kaikki kolme vaikeroivat orgasmia enteillen. Mietin, että voiko olla mahdollista saada 3 orgasmia samaan aikaan. Itse olen ainakin halutessani valmis laukaisemaan satsini pitkin Suvin kissamaisen notkeata selkää. Suvi nai Minnaa kielellään ja hänen kasvonsa ovat aivan Minnan nesteissä. Minnan reidet menevät yhteen ja Suvin pää jää sinne puristuksiin. Minna parkuu orgasmin voimasta ja sängyn jouset ovat kovilla tästä kaikesta rynkytyksestä. Minna saavuttaa huippunsa samalla kun Suvi huutaa: ”Älä lopeta, älä lopeta, nyt nyt nyt..!”. Tunnen kuinka hänen kosteat limakalvonsa supistelevat ja kaluni jää ikään kuin puristuksiin hänen sisäänsä. Nykäisen sen yhdellä nopealla vedolla ulos ja hieron kaluani pari kertaa lennättäen kuuman satsini pitkässä kaaressa Suvin selälle. Suvi kiemurtelee edelleen saaden jälkijäristyksiä ja Minna huohottaa hänen edessään ääni käheänä. Kastelen melkein koko Suvin selän spermallani ja Suvi lysähtää mahalleen Minnan syliin, joka makaa hänen allaan. He ovat siinä ikään kuin lähetyssaarnaaja-asennossa ja Minna hyväilee Suvin spermaista selkää käsillään ja maistellen sen jälkeen sormiaan. Hän nuolee Suvin kaulaa ja hartijoita silmät kiinni. Makaamme siinä raukeina ja täysin voimattomina ja märkinä yhdessä kasassa. Tyttöjen pillut ovat toisiaan vasten ja kaikkien lantiot keinuvat hiljaksiin tuudittaen meidän lyhyeen horrokseen. Kaluni lakkaa vihdoin seisomasta ja asettuu Suvin persvakoon. Pidämme silmiämme kiinni ja kaikki suutelevat toisiaan hellästi. Tunnemme suolaista makua kun kaikkien huulilla on toistemme nesteitä.

Tytöt olivat laittaneet saunan lämpiämään aikaisemmin ja jonkin aikaa torkuttuamme revimme märät lakanat pois sängystä ja kuskasimme ne pyykkiin, otimme kuumat suihkut - kaikki kolme samaan aikaan suihkun alla seisten ja antaen helliä suudelmia toistemme suulle. Löylyssä istuimme juurikaan puhumatta aivan rentoina ja raukeina. Saunasta tullessa haistoinkin paistin ja valkosipuliperunoiden tuoksun uunissa ja tajusin kuinka nälkäiseksi olin tullut. Ilta meni rennosti rupatellen, saunoen, syöden, olutta juoden ja tapahtuneesta hieman vitsaillen. Kaikille tämä oli ollut jotain todella mielen räjäyttävää. Yön yli nukuimme kaikki vierekkäin toistemme sylissä. Aamulla heräsin siihen kun kuulin voihketta pesuhuoneesta. Minna ja Suvi olivat siellä rakastelemassa pesuhuoneen lattialla kuuman suihkun alla. Tytöt olivat 69-asennossa lattialla toistensa pilluja nuollen ja pyysivät minut mukaan. Tyhjensin pallini Minnan pilluun joka oli 69-asennossa ylimpänä ja annoin tyttöjen jatkaa rakasteluaan mennessäni keittämään kahvia.

En ole itse mitään seurustelevaa tyyppiä, eikä näistä tytöistä kumpikaan päätynyt minun vakituiseksi kumppanikseni. He löysivät toisistaan sen romanttisen puolen, muuttivat yhteiseen opiskelijakämppään, mutta vierailivat kuitenkin useasti luonani yhdessä ja erikseen. Välillä vietimme viikonloppuja mökillä yms. Tämähän sopi minulle oikein hyvin…

[email protected]

13

6035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juksa

      Enpä muista koska olen viimeksi lukenut jotain näin hyvää... Siis ei luoja!! Aivan tajuttoman kiihottavaa!! Kaipaan jatkossa paljon kirjottamiasi juttuja, vaikka siitä kun tytöt siellä yksitellen käyvät.. :) Kiitos orkuista!
      LOISTAVAAA!!!!!!!!!!!!! wouh!

      • NiNaN

        ..kova juttu, ainakaan mulle,
        nainen kun olen, ei ; )


    • tyttönen 18v

      taas aivan ihana tarina!! aivan loistavaa!!
      Miten ihmeessä osaat noin älyttömän hyviä kirjotella.. Kiitos!!!

    • Make

      Tosi hyvä tarina vittu vie...
      Ehkä paras näkemäni tähän mennessä..

    • Ada

      toi oli niiiin hyvä! Sun pitäis julkasta noita maksusta, sä oot taitava.

    • paul

      ei mitenkään erikoista, kouluarvosana 7,5

      • tiina

        aliarvioit vahvasti.
        ainakin 8-.


    • lutkuttaja

      Tietääkö Ayla mitä luolan perällä puuhastelet?

      Ehdottomasti laatutarina! Kerrankin joku joka oikeasti tietää mistä kirjoittaa. Lesboilusessiot menivät tosin hieman överiksi. Stoorin charmi on juuri siinä että se on uskottava. Kolmannessa jaksossa uskottavuus rupesi kärsimään.

      Ei sen puoleen. Mahtava trilogia! Kiitos!

    • skilla

      Aivan mahtavaa tekstiä, ei voi muuta sanoa. Välillä luin vaan niin että ihastelin sujuvaa kielenkäyttöä ja kuvailua ihan puhtaasti tarinana, välillä taas päähuomio oli sisällössä ja kädet housuissa...;P Kyllä sain naispuolisena ihmisenä tuosta paljonkin irti!
      Minusta oli oikeastaan kauhean sympaattista, kun tytöt rupesivat 'lesboilemaan'. Ei se uskottavuutta vienyt, päinvastoin sai kaikki henkilöt tuntumaan paljon inhimillisemmiltä. Ainut että lopussa se lyhyt rakastelu suihkun lattialla tuntui tosi väkisin lisätyltä, kun kaikki edelliset kohtaukset oli kuvattu niin tarkkaan.
      Ja kesää tuli ikävä, tosiaankin... tänään ihan puoliksi tiedostamattani (luin nuo eilen ensimmäistä kertaa) puin päälleni vähemmän kuin oikeastaan olisi lämpötilan puolesta voinut.
      Kirjoita lisää, Jondalar, sä olet nero.

      • Jondalar

        Moikka Skilla!

        Foorumissa on nyt uusi tarina Tomin seikkailuista, ainakin alkua sille. Siinä vähän lisää kesäisiä tunnelmia, vaikka alku ei sitä ihan olekaan ;) Toivottavasti et sen takia ensi viikolla heilu alastomana ympäriinsä, jos satut tarinani lukemaan loppuun asti :)


      • Oona
        Jondalar kirjoitti:

        Moikka Skilla!

        Foorumissa on nyt uusi tarina Tomin seikkailuista, ainakin alkua sille. Siinä vähän lisää kesäisiä tunnelmia, vaikka alku ei sitä ihan olekaan ;) Toivottavasti et sen takia ensi viikolla heilu alastomana ympäriinsä, jos satut tarinani lukemaan loppuun asti :)

        Lienet se Jondalar, jonka sama tarina oli aikoinaan Articin foorumilla?
        Monta kertaa tullut mieleen :)


      • Jondalar
        Oona kirjoitti:

        Lienet se Jondalar, jonka sama tarina oli aikoinaan Articin foorumilla?
        Monta kertaa tullut mieleen :)

        Kyllä näin on... olen taukoa pitänyt. Nyt taas erotiikkasuoni sykkii ;)

        -Jondalar


    • kikka27

      Hyvä suoritus! Eipä onnistu kaikilta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe