Kups

Markku

Kupsi nousuun.Nyt pitäisi saada rivit koottua ja löytää sponsoreita että saataisiin rahaa ja huippujuniorit pysymään joukkuessa,liikaa vuotaa muualle junnuja.Käy kun Kalpassa aikanaan.

16

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • banzai

Kyllä Kupsilla nykyään asiat on ihan reilassa. Pitkällä tähtäimellä takaisin huipulle. Hyvä homma, että Pyykölä jatkaa.

• kausikortti

Minusta KUPS & KALPA voisivat tehdä enemmän yhteistyötä. Joku markkinointi porukka voisi pyörittää molempia seuroja ja siten saada Kuopio takaisin lajien aivan eliittiin. Lajit eivät mene päällekkäin ja katsojatkin ovat eneimmäksenn kovan luokan & jo tottuneita penkki urheilijoita. Monissa muissa kaupungeissa on tärkeää ettei tarvitse olla kahta eri organisaatiota, ja siten rahaa säästyy tärkeempään.

• kups & kalpa
        kausikortti kirjoitti:

Minusta KUPS & KALPA voisivat tehdä enemmän yhteistyötä. Joku markkinointi porukka voisi pyörittää molempia seuroja ja siten saada Kuopio takaisin lajien aivan eliittiin. Lajit eivät mene päällekkäin ja katsojatkin ovat eneimmäksenn kovan luokan & jo tottuneita penkki urheilijoita. Monissa muissa kaupungeissa on tärkeää ettei tarvitse olla kahta eri organisaatiota, ja siten rahaa säästyy tärkeempään.

Minusta kaupunki voisi koettaa tehdä enemmän, että KUOPIO olisi muidenkin silmillä tunnettu urheilu kaupunki. Pitäisi saada entisiä aktiiveja enemmän näkyville, sekä päättäville paikoille. Täytyisi luoda joku sellainen verkosto, että urheilukin tulisi hieman enemmän esille. Olisi hyvä jos joku ottaisi päättävät ihmiset huomioon, ja siten koettaa aktivoidan heidän urheilun seurantaansa. Peleissä olisi sitten mukava tavata ja jutella kuulumisia, yhteiskunnan kaikilta eri aloilta.

• METROSTARS

KUOPIO voisi tehdä todella paljon enemmän kaupungin tunnetuksi tekemiseen. Olisi ymmärrettävä vain urheilun ns viihde arvo ja siten saatava enemmän ihmisiä kiinnostumaan sen tuomista
      mahdollisuuksista. Kaikki asukkaat voisivat tuoda oman panoksensa ja siten olla mukana kaupungin kuvaa luodessa mediaan sekä ulkopuolella itse Savon. Luulisi että kaupungissa olisi ns tyhjäntoimittajia, jotka voitaisiin tällä tavalla aktivoida kaupungin etuja puolustamaan, sekä näkymään turuilla että toreilla.

• Juuret Savossa ry

Minua ihmetyttää tämä FAN CLUB homma ? Onko sellaista ollenkaan... ? Olisi hyvä jos olisi sellainen porukka nuoria, jotka ottaisivat tämän asian hoitoonsa. Voisivat itsenäisesti edustaa seuraa ja hankkia nuoria jalkapallon pariin. Ei kaikista ole pelaajiksi, ja siten osa voisi olla seuran toiminnassa sen Club puolella.

Voisivat opettaa nuorille kokousten pitämistä sekä käyttäytymis tapoja, ja matkustaa yhdessä bussilla vieras otteluihin. Jalkapallo on nykyjään jo niinpaljon enemmän kuin itse pelaaminen.

Kaikissa suur seuroissa on omat vastaavat seuran ns suhdetominnalle. Kyllä varmasti väkeä saataisiin mukaan, jos vain olisi joku yhteinen ja kiva päämäärä kauden aikana.

• Metrolla Rönöön

Minusta kyllä Kuopion urheilu on aivan korkealla tasolla. Se ettei aivan huipulla, niin vaan kannustaa sekä valmentajia että itse pelaajia. Ei kaupungilla ole niin huonosti asiat, kuin mitä vieraspaikkakuntalaiset antavat ymmärtää. Paljon on tietysti parantamisen varaa, mutta jo muutaman vuoden kuluttua muutkin tietää että miten asiat ovat hoituneet. Kuopion etäisyys on vain näissä asioissa hyväksi, ei pääse muut sotkemaan kaupunkiamme ja sen kauneutta.

• työvoimatoimisto

Minusta pitäisi palkata joku PR ihminen hoitamaan seuran tiedoitusta. Joku joka samalla hankkisi seuralle näkyvyyttä sekä sponsoreita. Voisi olla vaikka opiskelijoita apuna. Siten voisi tehdä vaikka markkinointi tutkimuksen, että kuinka tunnettua on paikallinen jalkapallo. Uusia ideoita on vaikka kuinka paljon, mutta porukassa niitä on vielä enemmän.

• Yliopistossa käynyt

Minusta olisi hyvä jos opiskelijoita saataisiin aktivoitua enemmän. He ovat tulevaisuudessa tämän maan toivoja, ja siten pitäisi koettaa erinlaisia keinoja. Paljon myös kuopiolaisia on muuttanut pois maakunnasta, ja siten heillä verkot olisivat jo ikäänkuin valmiina.

• Spede
        Yliopistossa käynyt kirjoitti:

Minusta olisi hyvä jos opiskelijoita saataisiin aktivoitua enemmän. He ovat tulevaisuudessa tämän maan toivoja, ja siten pitäisi koettaa erinlaisia keinoja. Paljon myös kuopiolaisia on muuttanut pois maakunnasta, ja siten heillä verkot olisivat jo ikäänkuin valmiina.

Minusta ainakin meilläpäin, on kuopiolaiset opiskelijat kiinnostuneita myös KUPS jalkapallosta. Täytyisi vain tehdä pitkäjänniteisempää työtä opiskelijoiden kanssa, ja saada heidät ikäänkuin koukuun lupaamalla erinlaisia etuisuuksia. Joku hyvä pitäisi saada vetämään joukkoja, ja siten olisi aina joku klubi isäntä paikalla.

• palvelen armeijassa
        Spede kirjoitti:

Minusta ainakin meilläpäin, on kuopiolaiset opiskelijat kiinnostuneita myös KUPS jalkapallosta. Täytyisi vain tehdä pitkäjänniteisempää työtä opiskelijoiden kanssa, ja saada heidät ikäänkuin koukuun lupaamalla erinlaisia etuisuuksia. Joku hyvä pitäisi saada vetämään joukkoja, ja siten olisi aina joku klubi isäntä paikalla.

Maantieteellisesti KUPS vai olla isompi, mutta HJK kannattaa puolet 500.000 Helsingissa asuvista. Kyllä KUPS lähtöiset pelaajat tunnetaan, mutta on jo toinen asia sanoa että KUPS olisi HJK suurempi.

• puutukka

Onko Kuopiolla ollenkaan ns ystävyys kaupunkeja Euroopassa. Siinä olisi heti hyvä kanava, saada näkyvyyttä KUPS jalkapallolle. Voitaisiin sopia että pelaisivat vain ystävyydestä ja yhteistyön ilosta.

• kypärämäki

Mitenköhän tämänkin nyt ottaisi. Miten ystävyys kaupungeilla on tekemistä KUPS jalkapallon kanssa. Olisiko tarkoitus tuoda joitan C tason pelaajia tänne, ja siten kehua Suomen liigaa & ja sen tasokkaita pelaajia ? Oletko tietoinen mitkä ja missä ovat Kallaveden HELMEN ns ystävyys kaupungit ? ? ?

• lahjakas, mutta kaapissa

Tarkoitat varmaan ystävyys kaupunkeja ? Pyytäisin hieman tutustumaan KUOPION kotisuvuilla niihin kaupunkeihin. Siellä ei ole yhtään tunnettua jalkapallo kaupunkia, ja siten on turha lähteä kertomaan KUPS jalkapallosta & yhteistyöstä heille mitään. Ei tämä toiminta ole lähtenyt urheilun ehdoilla vaan kulttuurin edistämisen. Kulttuuri ihmiset kun pystyvät hahmottamaan paljon paremmin, mistä Kuopio pitää olla ja on jo tunnettu.

• Pele of Savo

Huhuja liikkuu etta PYYKÖLÄ olisi lopettamassa ?

Seuran ns henkilö kemia ei ole aivan kohdallaan, ja siten hyvin tehty työ olisi valumassa hukkaan.

Seuraavalla kaverilla sitten pitääkin olla Midaksen ote, että saa seuralle hieman lisää uskottavuutta.

• METRO STARS

Valitettavasti täytyy sanoa, että Jari PYYKÖLÄN
        kausi on tällä kertaa ohi.

Sopimus jatkunee tämän kauden, mutta ensi kaudesta ei enään makseta varsinaisesti palkkaa.

Tällä kertaa ei ollut muita mahdollisuuksia, sillä KUOPIO on palautettava jalkapalloilevan yleisön mieliin.

• Anonyymi

Banzai!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe