Reilun kuusikymppinen anoppini oli jäänyt leskeksi jo muutama vuosi aiemmin. Kätevänä miehenä auttelin häntä aina silloin tällöin. Nyt pitäisi saada mökille uusi keittiö. Muutama hassu kaappi, eihän siinä riuskalta mieheltä kauan menisi. Kun viikonlopun keli oli sateinen, muu perhe jäi kotiin ja lähdimme anopin kanssa kahdestaan liikkeelle. Matkaa oli reilut sata kilometriä ja pakettiautollani uudet kaapit kulkivat kätevästi. Kun lähdimme liikkeelle heti töiden jälkeen, ehdin jo perjantai-iltana purkaa vanhat kaapit. Illan hämärtyessä lopettelimme hommia, anopin siivotessa purkurojuja.
Sauna kuitenkin päätettiin vielä lämmittää. Eihän siinä mene kuin puolisen tuntia. Sauna oli samassa rakennuksessa ja saatiin tupaakin samalla lämpimämmäksi. Olin varannut muutaman saunaoluen ja huomasin anopin varautuneen samoin. Otimme jo pari olutta saunan lämmetessä. Ilta ehti jo alkuyön puolelle ja saunavuorot jaoimme niin että anoppi menee ensin ja pääsee sitten laittamaan iltapalaa, kun minä saunon. Anoppi otti vielä yhden olutpullon mukaansa ja lähti riisuutumaan. Pukuhuone oli tuvan vieressä ja siinä oli ovikin, mutta anoppi ei sitä sulkenut, kun minä jäin tuvan toiseen reunaan. Mukavin nojatuoli oli kuitenkin toisella puolella tupaa ja siirryin siihen istumaan. Näin suoraan pukuhuoneeseen jossa kypsä nainen riisuutui, eikä huomannut minun katselevan. Suuri valkoinen perse levisi edessäni, kun anoppi kumartui ottamaan sukkia jalastaan. Tuuhea kumpare pilkotti paksuna rehevien reisien välistä. Hän vilkaisi vielä tupaan päin ja näki minun katselevan kun hän nopeasti livahti saunan puolelle.
Anopin hetken aikaa jo saunottua, huutelin oven takaa, josko tarvittaisiin lisää puita. Sain luvan tuoda lisää, jos en kurki. Vein sylillisen puita saunan puolelle ja laitoin puukoriin. Anoppi kyyhötti tiukassa nipussa lauteilla. Polvet peittivät rinnat, mutta jalkateränsä olivat sen verran avoimet että pillun suuret häpyhuulet pilkottivat runsaan karvoituksen alta. Vilkaisin sitä, eikä se jäänyt naiselta huomaamatta. Sain puut lisättyä ja lupasin vielä tuoda lisää vettä lämpenemään. Vielä lähtiessäni vilkaisin uudelleen anopin pillua, joka näytti hieman raottuneen. Ehkä se oli vain kuvitelmaani. Hain järvestä ämpärillisen vettä ja astuin takaisin saunaan. Nyt anoppi oli nostanut jalat orrelle ja nojasi seinään. Suuret tissit riippuivat täysin paljaina naisen nauttiessa löylyistä silmät suljettuina. Ei hän pelkästään löylyistä nauttinut, vaan hengityksensä syvyydestä havaitsin että hän nautti myös katseestani alastomalla vartalollaan. Tyhjensin vesiämpärin vesisäiliöön ja anoppia vielä vilkaistessani, katsoi hän silmiini samalla kun joi oluensa loppuun. Luin katseestaan nousevan himon.
Voin viedä tyhjän pullosi, lupasin. Katselin häpeilemättä naisen tissejä kun hän kumartui ojentamaan pullon minulle. Ovelta vielä käännyin anopin puoleen ja lupasin tulla pesemään selkänsä, jos sopii. Anoppi kielteli, mutta kun kuulin hänen hetken päästä olevan pesulla, kävin oven takaa huikkaamassa että, mitenkäs oli sen selänpesun laita. Olin jo riisunut ja astuin saunaan vastausta odottamatta. Kalu heilahteli jo melko suurena, muttei vielä erektiossa. Anoppi oli juuri huuhtelemassa hiuksiaan ja suuri perse oli suoraan minuun päin. Karvainen kumpare pullotti jo kutsuvasti haljenneena. Kiipesin lauteille ja asetin molemmille tuomani olutpullot alemmalle lauteelle.
Tarjosin olutta anopille, kun hän sai hiuksensa huuhdottua. Hän nousi seisomaan eteeni ja otti pullon. Nainen nosti sen huulilleen ja kääntyi suoraan minua kohti. Suurten roikkuvien tissien nännit olivat paisuneet kiihotuksesta eikä hän peitellyt myöskään häpyään vaan pikemminkin seisoi lievässä haara-asennossa. Istuin ylälauteella olutta juoden ja jalkoja levittäen esittelin anopille nyt jo täydessä erektiossa seisovaa kyrpää. Nyt voisit pestä sen mun selän, sanoi anoppi ja kumartui nojaamaan lauteeseen. Laskeuduin lauteilta ja samalla hipaisin leveää selkää ja pakaroita.
Asetuin taakseen ja otin pesusieneen saippuaa. Aloitin pesun sienellä, mutta hetken päästä heitin sen pois. Jatkoin pesua paljain käsin. Siirryin kylkiään pitkin rinnoille, jotka riippuivat kohti lattiaa. Anoppi voihkaisi ja meinasi sanoa jotain. Tuntui kuitenkin että hänkin tiesi ettei tässä enää mitään puheita tarvita. Puristelin tissejä miehen otteella ja venytin suuria nännejä. Painoin kovan kaluni vasten suurta takapuolta. Pehmeät pakarat hyväilivät terskaa, kun työntelin vaativasti niiden väliin. Siirsin toisen käteni tissiltä pakaroiden päälle.
Puristelin naisen persettä ja siirryin alemmas. Karvainen vittu pullotti jo puoliksi avoimena paksujen reisien välissä. Sormeni solahtivat helposti anopin suurten häpyhuulien välistä vittuun. Hän voihkaisi äänekkäästi ja painoi päänsä käsiään vasten lauteelle. Anoppi levitti jalkojaan enemmän ja selkänsä painui notkolle, kun hän tarjosi pitkässä puutteessa kärsinyttä pilluaan. Tartuin kyrpään ja ohjasin sen suurien huulien väliin. Yhdellä pitkällä työnnöllä painuin sisään. Vittu oli kuuma ja liukas. Uskomattoman märäksi reilun kuusikymppisenkin naisen pillu tulee, kun suurta kyrpää on tarjolla. Pitkä helpottunut voihkaisu pääsi anopin huulilta kun hän sai viimeinkin suuren, kovan kangen sisäänsä.
Tartuin molemmin käsin lantioista ja aloitin rytmikkään junttauksen naiseen. Viikon verran aikaa oli mennyt kun tyttärensä viimeksi oli päästänyt paineita purkamaan, ja silloinkin oli aina jätettävä hieman kesken, kun ei sisään saanut laskea, vaan vedettävä ulos ja ruiskutettava vatsalle. Nyt ei jätettäisi kesken. Työntelin koko kyrvän mitalta ja nainen voihki edessäni. Levitin pakaroita ja katselin kuinka pieni ryppyreikä pullistui aina ulos työntyessäni sisään. Tunsin pillun tiukkenevan anopin lähestyessä orgasmiaan. Tunsin sormet kyrvän ympärillä kun nainen painoi kämmenensä klitorikselle. Muutaman kerran vielä työnnettyäni anoppi nappasi heiluvat pallit varovasti käteensä ja huusi lauetessaan. Oma orgasmini tuntui lähtevän samalla. Lykkäsin terskan vitun pohjaan ja laskin ensimmäisen spermaruiskahduksen sisään. Vedin hieman taakse ja junttasin uudestaan. Vielä pari rajua työntöä puutteesta kärsineeseen vittuun ja ruiskahdukset terskan päästä lensivät samassa tahdissa anopin sisuksiin. Kätensä hieroi hellästi kiveksiä.
Jäin huohottamaan paikalleni kyrpä syvällä anopin pillussa ja odotin viimeisten väristysten vaimenevan. Nainen huohotti myös aivan voipuneena. Vihdoin vedin pehmenneen kullin anopin pillusta. Hän pyörähti ympäri ja istui alalauteelle. Hän katsoi minuun nolona ja häpeillen. Sanoin että, älä huoli saatiin molemmat tyydytys eikä kenenkään muun tarvitse tästä tietää. Yhtä hyvä pillu sulla on kuin tyttärelläsikin, kehuin. Suutelin vielä nopeasti anoppia joka huuhdeltuaan itsensä häipyi iltapalan tekoon. Loppuyöstä saatan kertoa lisää myöhemmin.
anoppia auttamassa mökillä
avulias vävy
8
25016
Vastaukset
- tapsa-45
tää oli tosi hyvä juttu. realistinen.
- abu hassan
reilu peli, parru perseeseen, jatka ihmeessä.
- egon
Voisit kirjuutella lisää,oli emännänkin mieleen.
- lisää
hyvä juttu :-)
- avulias vävy
Jatkoa on jo vähän kirjoiteltu ja suunniteltu, mutta muut kiireet pakkaa päälle. Kärsivällisyyttä.
- tommi_j
Tästä se lähtee ;-)
- kooysi
Lyhyt mutta ihan ok. Kumpa olisi tullut lisää matskua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896