Olisiko jollain kenties ideoita, miten saisi tehtyä lehmäpukuun sellaiset utareet, että niistä voisi "lypsää" juomaa, jota sitten polttareissa voisi myydä???? Kaikki ehdotukset otetaan vastaan..!:D Kiire!!
Lehmäpuvun utareista juomaa!?
5
1060
Vastaukset
- jolla polttarit on?
Jos sulho niin silloin laittaa vain yhden utareen tilalle sen niin saa sekä raikkaan juoman että kahviinkin lisukkeen samasta utareesta :D
- eräs vaan
Ensimmäiseksi tulee mieteeleen tuttipullon tutti (Mielummin niitä vanhanaikaisia pitemmän mallisia). Siten että tutin pää muodostaa vetimen pään. "maitotutista" neste ei tule läpi kuin imemällä/lypsämällä joten eivät valu). Juoma voi laittaa sitten tuttipulloon puvun sisälle.
Toisena ehdottaisin vasikoiden tuttisankkoihin tarkoitettuja tutteja (saa pinkin punaisina ja valkoisina). Tutti on kooltaa hiukan isompi, kuin nykylehmän vedin keskimääin, joten sopisi varmaan mainiosti) Tutteja saa maatalouskaupoista. Joudutte ehkä hiukan värkkäämään, jotta saisitte sopivan mallisen säiliön juomalle puvun sisälle. - grrgg!
Enpä ole tätä kaseampaa ja mauttomampaa polttari-ideaa kuullut! Menee varmaan ystävyys tässä, mutta silläpä siitä päästään;)
- peppi007
Jos jonkun onnettoman tuohon pukuun puette, katsokaakin sitten, että moisen "uhrauksen" jälkeen hemmottelette päivän sankaria sitten sitäkin enemmän. Itse en haluaisin ainakaan omaa naamaani tuossa asussa näyttää. Jos pääkin on puvun sisässä, voisi jo mennä, vartin ajan, max puoli tuntia.
- peppi007
Ei vaines, ihan hauska idea. Mutta "lehmälle" sitten kylmää juomaa, ettei saa helteessä lämpöhalvausta. Voishan se myydä vain perinteisesti lehmäkarkkeja hinkistä, kuten joku tässä palstalla kirjoitti omista polttareistaan. Sitten se lehmä itse, jos olis menossa mukana, voisi suhautella ostajille "palkinnoks" "maitoa" utareistaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013