Tietääkö joku mite sais vaalennettua hiuksia ilman värjäystä?:) joskus kuullu jotain, et jos sitruuna levittää ja menee aurinkoo nii vaalenee.. Onkoha toimiva? tiedättekö muita niksejä?:)
Miten vaalentaa hiukset?
6
975
Vastaukset
- asdsadasadss
sitruunan laitosta en tiedä mutta olen kuullut että aurinko vaalentaa jo itsessään
auringosta ainaki mulle tulee vaaleita raitoja, jotka näyttää ihan värjätyiltä. eri ihmisillä aurinko vaalentaa eritavalla, mutta vaalentaa kuitenki useimmilla ainaki jossainmäärin... :)
- mutmut
aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu
- :)
mutmut kirjoitti:
aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu
aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)
- mayura
:) kirjoitti:
aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080
Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa. - tietoa....
mayura kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080
Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa.Aurinki vahingoittaa hiuksia samanlailla kuin vaalennusaine. Tietenkin vähemmän, mutta jos hiuksissa näkee vaalentumista niin vauriot ovat samanlaiset kuin vaalennusaineella tehdyt. Pahiten ja nopeiten hiuksia vaalentaa märät suolaiset hiukset (merivesi) aurinko. Hiuksissa tapahtuu tuon vaikutuksesta täysin sama reaktio kuin vaalennusaineella.
Eli jos haluat nopeasti vaaleammat hiukset niin ei muuta kuin värinpoistoa päähän. Kyllähän se hiuksia rasittaa, mutta jos nyt ihan ok kuntoiset niin kyllä niiden sen jälkeen päässä vielä pitäisi pysyä;)
Hiuksia kannattaa suojata auringolta ihan tuotteilla joissa on paljon silikonia. Ne muodostavat hiuksen pintaan kerroksen, joka estää hiuksia pahimmilta vaurioilta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255