Tietääkö joku mite sais vaalennettua hiuksia ilman värjäystä?:) joskus kuullu jotain, et jos sitruuna levittää ja menee aurinkoo nii vaalenee.. Onkoha toimiva? tiedättekö muita niksejä?:)
Miten vaalentaa hiukset?
6
954
Vastaukset
- asdsadasadss
sitruunan laitosta en tiedä mutta olen kuullut että aurinko vaalentaa jo itsessään
auringosta ainaki mulle tulee vaaleita raitoja, jotka näyttää ihan värjätyiltä. eri ihmisillä aurinko vaalentaa eritavalla, mutta vaalentaa kuitenki useimmilla ainaki jossainmäärin... :)
- mutmut
aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu
- :)
mutmut kirjoitti:
aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu
aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)
- mayura
:) kirjoitti:
aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080
Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa. - tietoa....
mayura kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080
Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa.Aurinki vahingoittaa hiuksia samanlailla kuin vaalennusaine. Tietenkin vähemmän, mutta jos hiuksissa näkee vaalentumista niin vauriot ovat samanlaiset kuin vaalennusaineella tehdyt. Pahiten ja nopeiten hiuksia vaalentaa märät suolaiset hiukset (merivesi) aurinko. Hiuksissa tapahtuu tuon vaikutuksesta täysin sama reaktio kuin vaalennusaineella.
Eli jos haluat nopeasti vaaleammat hiukset niin ei muuta kuin värinpoistoa päähän. Kyllähän se hiuksia rasittaa, mutta jos nyt ihan ok kuntoiset niin kyllä niiden sen jälkeen päässä vielä pitäisi pysyä;)
Hiuksia kannattaa suojata auringolta ihan tuotteilla joissa on paljon silikonia. Ne muodostavat hiuksen pintaan kerroksen, joka estää hiuksia pahimmilta vaurioilta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864