Heippa kaikki!
En tiedä, että kuuluuko tämä tänne, mutta kun täällä näitä viisaita ihmisä pyörii, niin jos joku osaisi auttaa.
Eli,
Ostin taannoin digikameran, Samsungin sellaisen ja nyt ongelmana ovat siihen sopivat paristot.Mukana tuli Duracel ULTRA paristo. Mutta kun nuo paristot olivat lopussa ja ostin toisen merkkisiä niin ne eivät käyneet kameraan. Mikä on?
Äiti tänään osti Duracel SUPREME paristoja, mutta nekään eivät käyneet kameraan.Ovatko ladattavia?
Apua tarvitsen, jotta pääsen taas kuvailemaan, koska nyt on päättäjäisetkin tulossa!Kiitti!:)
AA Paristoista
14
846
Vastaukset
- dgdfgdfhg
Ostitko oikean kokoisia paristoja vai laitoitko ne/toisen väärinpäin kameraan?
- alkup.
Laitoin oikein päin.
mulla on nyt kolme erilaista paristoa, kaikki ovat jopa eripainoisia...
Mutta kai minun täytyy sitten metsästää, jostain Duracel ULTRA AA paristoja.. - ...
alkup. kirjoitti:
Laitoin oikein päin.
mulla on nyt kolme erilaista paristoa, kaikki ovat jopa eripainoisia...
Mutta kai minun täytyy sitten metsästää, jostain Duracel ULTRA AA paristoja..Ei se ULTRA tai SUPREME kerro siitä patterista paskaakaan. Ei myöskään valmistaja (Duracell). Nuo ovat vain markkinointinimiä joilla huijataan vain tyhmät kuluttajat ostamaan jopa 2x kalliimpia paristoja 10% kulutuskeston lisäyksellä.
Se mikä niissä pattereissa merkkaa mitään on se AA merkintä, joka kertoo sen pariston mitoista. Se on standardi. Eli Wartan ja Duracellin ja Philipsin ja Sonyn ja minkä tahansa muun valmistajan AA paristot ovat kaikki saman kokoisia ja käyvät samoihin laitteisiin ja kestävät suunnilleen saman ajan.
Kannattaa tosiaan ostaa ne akut ja hyvä laturi. Niissä akuissa pätee sama AA standardi. - xyz...
... kirjoitti:
Ei se ULTRA tai SUPREME kerro siitä patterista paskaakaan. Ei myöskään valmistaja (Duracell). Nuo ovat vain markkinointinimiä joilla huijataan vain tyhmät kuluttajat ostamaan jopa 2x kalliimpia paristoja 10% kulutuskeston lisäyksellä.
Se mikä niissä pattereissa merkkaa mitään on se AA merkintä, joka kertoo sen pariston mitoista. Se on standardi. Eli Wartan ja Duracellin ja Philipsin ja Sonyn ja minkä tahansa muun valmistajan AA paristot ovat kaikki saman kokoisia ja käyvät samoihin laitteisiin ja kestävät suunnilleen saman ajan.
Kannattaa tosiaan ostaa ne akut ja hyvä laturi. Niissä akuissa pätee sama AA standardi.Se tuli selväksi että akuthan on jo ostettu.
- ei ole koko
katopa täältä malli
http://www.servcat.com/catalog.asp?subcategory=BAT_ALK - et ole
Et sinä ole tyhmä. Asia on tosiaan niin että
joihinkin digikameroihin pitää olla juuri oikeat
paristot. Kaikki paristot eivät siis käy
automaattisesti jokaiseen kameraan.
Ota vaikka Samsungilta tai suoraan myyjältä selvää
minkälaiset paristot kameraasi käyvät.
Luin tässä taannnoin jutun juuri tuollaisesta
tapauksesta, se oli jossakin
tietotekniikkalehdessä. En vaan nyt muista mitkä
paristot kameraasi käyvät.- xyz...
Äitisi osti akut, jotka pitää ladata ennen käyttöä. Jos teillä ei ole laturia, niin senkin joudutte ostamaan.
Älä huomioi edellisen vastaajan tarinaa, se on ihan puutaheinää. - et ole
xyz... kirjoitti:
Äitisi osti akut, jotka pitää ladata ennen käyttöä. Jos teillä ei ole laturia, niin senkin joudutte ostamaan.
Älä huomioi edellisen vastaajan tarinaa, se on ihan puutaheinää.Minä olen luullut sinun jotain tietävänkin,
mutta.......nyt muuttui luulemiseni! Jos nimittäin
olet aito "xyz...". - päätellen
et ole kirjoitti:
Minä olen luullut sinun jotain tietävänkin,
mutta.......nyt muuttui luulemiseni! Jos nimittäin
olet aito "xyz...".siitä että "xyz..." käyttää usein sanaa "puutaheinää" .
- sopivat..
fyysisesti niin koko on silloin oikea mutta jos ne on tyhjiä niin silloin ne on akkuja jotka pitää ensin ladata. Sinänsä kannattaa digi-kamerassa käyttääkin akkuja, tulee pitkän päälle halvemmaksi ja kuviakin saa huomattavasti paljon enempi akkuilla kuin paristoilla.
- Preerian McLammas
saattavat ostamasi "paristot" olla akkuja. Kun pyydät AA koon alkaliparistoja tai tsekkaat että kyljessä lukee niin pitäisi käydä.
Jos käytät akkuja niin monessa Samsungin kamerassa on nerokkaasti akku- ja alkaliparisto asento valikossa, sillä kompensoidaan akkujen pienempi jännite ja saat akuista kaiken irti. Käyttis kantsii lukea ja kameraa hypistellä samalla hyvissä ajoin ennen kuvaamaan lähtöä ettei tule sarja epäonnistumisia. - Syy miksi
AA-paristo ei käy kameraasi. Tietääkseni ne ovat kaikki samankokoisia, ja kekenään yhteensopivia merkistä riippumatta, eli AA merkillä merkityt paristot ovat standardikokoja.
Kameran manuaalia kannattaisi myös vilkaista, mitä siellä kerrotaan paristoista, yleensä se apu löytyy sitäkautta paremmin, kun on kaikki kompponentit siinä edessä. - Vaihtoehto
koska joissa lukee no reharges, eivät useinkaan riitä antamaan kuin vähän aikaa riittävää virtaa. Ja ladattavat pitää olla ihan täyteen ohjeen mukaan ainakin ensimmäisellä kerralla ladattuna. On itselläkin sellainen kamera johon laitetaan AA-paristot. Olympus. Ja niitä saa hyviä joistakin kaupoista jopa neljännekseen kalliin kaupan hintaan verraten.
- -koettu
Ne kertakäyttö AA paristot eivät tosiiaan monen montaa kuvaa anna ottaa. Jos vähäkin enemmän kuvailee, niin kannattaa satsata laturiin, jonka mukana yleensä tulee ladattavia paristoja. Pitenpään kestää myös noi "akkuparistot", mutta ovat aika kalliita ja mallin suhteen pitää olla tarkkana. Manuaalista löytyy se malli, ainakin mun Olympusen mukana tulleessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031