eli siis kyselen tässä kuka on mestareiden liigan paras pelaaja? minusta RONALDINHO!!!!!
KUKA MESTAREIDEN LIIGAN PARAS PELAAJA???
6
442
Vastaukset
- se on
KAKA JA KAKKOSENA GATTUSO..EHDOTTOMASTI...
- RAUMANRAMIO
YKS AINAKIN JENS LEHMANN JOKA ON SUOSIKKEJANI...
TOINEN HENRIK LARSSON
JA KOLMANTENA ANDY SEVCHENKO
JA SITTEN TIETTY AC MILANIN LEGENDAARINEN PAOLO MALDINI....39V JOKA HEILUU NUOREMPIEN KANSSA..
MUITA SUOSIKKEJA MM RONALDO
RONALDINHO
JA DIDA AC MILAN...MUITA SUOSIKKIJOUKKUEITA INTER MILAN.AC MILAN.JUVENTUS JA PARMA.....
JA VANHOISTA LEGENDOISTA TIETYSTI RONALD KOEMANN
JA RUOTSALAISISTA HENRIK LARSSON.FREDERIK LJUNGBERG
- Liverpool <3
Gerrard on Euroopan paras pelaaja!
- MMS
KAKA TIETTY...TOINEN ON BALLACK < CHELSEA
JA AC MILANISTA MALDINI... - @pa
MMS kirjoitti:
KAKA TIETTY...TOINEN ON BALLACK < CHELSEA
JA AC MILANISTA MALDINI...Kaka ylivoimaisesti
- mike_-_
@pa kirjoitti:
Kaka ylivoimaisesti
ylivoimaisesti Kaka!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984