Tarvikkeet : Kynä , Paperi , Noppa
2.Piirrä Saari
3. Piirrä (2) Sotilasta ja (2) Rosvoa
4.Pelaajia voi olla noin 2-4
5.Kun Olet Piirtänyt nuo, Sitten Vuorostaan alkaa Kivi Paperi Sakset.
6.Se Kumpi voittaa saa olla rosvo se joka häviää puolestaan joukuu olemaan sotilas (BOORING XD)
7. Alatte vuorotellen Piirtämään Varusteita Ukolleinne.
8.Kun Olette Piirtänyt Varusteet Miekka , Kennät , Housut , Kypärä Yms. Niin Peli Alkaa Sodalla
9. Kun Sota Alkaa vuoro tellen Heitätte noppaa
Jos saat Kuutos luvun saat pistää vastustajaan 6 rastia elikkä 6 damagea. Jatka samaan malliin
Kunnes Päässä Jaloissa Ja Käsissä on 17 rastia.
Voittaja on se joka saa 17 rastia kaikkiin osiin Elikkä Pää Käsi Ja Jalat
Final Armor Pöytä Peli
Focusk24
3
1442
Vastaukset
kumpikin osapuoli heittää noppaa (ei väliä minkä kokoista, kunhan molemmilla on vain saman kokoinen). Se joka saa isomman luvun, on voittaja.
Jos ei ole noppia käytettävissä, niin sitten voi käyttää kivi-paperi-sakset menetelmää.- Olen Pikku Enkeli
Itse tykkäsin hirveästi keksimästäsi pelistä.
Kysyisin vain että mihin peliin tämä olisi mukaistettu? - Fockus23
Olen Pikku Enkeli kirjoitti:
Itse tykkäsin hirveästi keksimästäsi pelistä.
Kysyisin vain että mihin peliin tämä olisi mukaistettu?En muista nimeä. tiedä johonkin vain en muista nimeä kunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945