Tapahtui joskus 90-luvulla.Vesa Keskisen vanhempien kotiin murtauduttin.Oli kuultu helikopterin ääniä lähistöltä yöllä.Huomattava omaisuus katosi.Onkohan tätäkään selvitetty?
Keskisen kyläkauppa
2
4824
Vastaukset
- pkk
oli se varmasti helikopteri!
- Anonyymi
Selvittämättä jäi. Helikopteri ei varmasti liittynyt tuohon. Huomiotaherättävin tapa se olis ollut. Joku paikallinen ehkä liittyi tohon, ja tekijät majaili siellä ja meni sinne ryöstön jälkeen. Noin kylmäverisesti toimivia rosvoja ei ole ollut ikinä Suomessa yhtäaikaa kuin kourallinen. Vai onnistuko joku pikkurosvo vahingossa?
Muistanko oikein että Tuurissa myös ryöstettiin pankki jonkun joulumyynnin aikaan jolloin rahaa varmaan oli holvista? Oliko silloin jo 90 luku pitkällä, ja muutoin pankkiryöstöt harvinaisia Suomessa? Sekin jäi pimeäksi? Muistaako joku?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222