Tietääkö kukaan onko Oulussa (tai lähialueella) kunnollista koirahoitolaa? Sellaista missä koira ei joudu missään betonin päällä makaamaan...
Koirahoitola Oulussa
12
9955
Vastaukset
- dogpeople
Facebookissa tuli vastaan tällanen www.vierashuone.fi ei oo vielä avattu mutta vaikuttaa ainaki fiksulta paikalta. Itellä kans vähä hakusessa hoitopaikka, toivottavati aukeaa pian..
 - Vinkkejätarvitaan
Itsekkin tarvisin hyvän ja suht halvan hoitopaikan 2 koiralle 2 viikoksi.
 - datemydogsoulu
Etsitkö luotettavaa, kokenutta, eläinrakasta ja hyvää kotihoitoa, päivähoitoa, koiran lenkittäjää tai sijoituskotia koirallesi Oulusta? Tutustukaa uuteen sivustoomme ja ottakaa rohkeasti yhteyttä! :)
http://datemydogs.wix.com/hoitokoti#!etusivu/mainPage
https://www.facebook.com/DateMyDogs?fref=ts- kaikki ei ole
Eikö sitten ole muuta sivua kuin facebookissa ?

- never again
Älkää vaan viekö ainakaan Tupoksen paikkaan.. erittäin huonoja kokemuksia itsellä.
- Anonyymi
Todellakaan myöskään minä en suosittele Tupoksen koirahoitolaa kenellekään. Ala-arvoista hoitoa eikä omistaja ota vastuuta asiakkaan palautteesta.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakaan myöskään minä en suosittele Tupoksen koirahoitolaa kenellekään. Ala-arvoista hoitoa eikä omistaja ota vastuuta asiakkaan palautteesta.
Tarkoitatko Minnan koirahoitolaa?

- FurPet
Häkitön, pieni koirahoitola Oulussa: Lemmikkipalvelu FurPet www.furpet.net
 - jeppitä
http://www.korkeenkoirahoitola.fi/ Tämä ei nyt ihan oulun lähellä ole, mutta jokatapauksessa asiallisin ja toimivin koirahoitola ikinä.
 - Anonyymi
Vanaha ketju, mutta vastaan silti, koska löysin Myllyojalta ihanan koirahoitolan. Lähes eläinlääkärin naapurissa eli ei kaukana Timpan mestasta. Kodinomainen ja pieni paikka, ei ota kuin yhden talon koiria kerralla hoitoon.
 - Anonyymi
En tiedä moisesta "hoitolasta"
- Anonyymi
Eläinalan ammattilaisen pyörittämä koirahoitola eikä "hoitola" vaikka sinä et siitä tietäisikään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245181Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693369Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242272Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361712- 991279
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771251Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74970Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96917