PubiOn Paras!

Ikämiesikäinen

Tervehdys!
Ryanin lennottomuudesta huolimatta tarkoitus poiketa (Manchesterin kautta?) Liverpoolissa kesäkuun lopussa. Vaan eka kerta! Lontoossa ollessa parasta oli isot pubit Piccadillyn ymp., livemusiikki ja iloiset ihmiset:) Liverpoolissa pubeja enempi kuin pari tai kolme.., elikkä mukavasta vinkistä kiitollinen olisin;) Onko muita mänijöitä?

5

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiribati

      oli täynnä tunnelmaa eräänä maaliskuisena maanantai-iltana. Osoitteesta ei ole enää hajuakaan, mutta Liverpoolin keskusta on sen verran pieni että se löytyy kyllä.

      Olin alunperin menossa Liverpooliin ylihuomenna, mutta kun lennot lopetettiin niin kohteeksi muuttuikin Lontoo, josta jatkan (Manchesterin kautta) Skotlantiin. Mutta kaksi kertaa olen Lpoolissa käynyt ja ihastunut paikkaan tosi paljon. Harmi, että lennot lopetettiin :-(

    • kiribati

      Tuolla alempana on aikaisempia viestejäni Liverpooliin liittyen. Merseyside Maritime Museum osoittautui pettymykseksi. Beatles-museo ei mielestäni ollut hintansa veroinen, mutta enpä toisaalta ole koskaan ollut Beatles-fanikaan. Parasta kaupungissa ovat ihmiset ja tunnelma. Mukavaa matkaa!

    • Kuitu-

      Kun Pooliin eksyy kannattaa ehdottomasti eksyä O'neills nimiseen irkkupubiin! Joka päivä on myös livemusaa tarjolla ja hauska tunnelma. Ikähaitari on yleensä 20-50, joten varsin kaikkien ikäisten paikka.

      • spanners

        O'Neills'iin ei kannata menna vain L'Poolissa,vaan tietysti joka kaupungissa englannissa kaydessa.Maan kattava irlantilaispub-ketju,jossa on tyypillinen rento irlantilainen tunnelma.Ihan OK vaihtoehto englantilaispubille,mutta jos taalla vieraillessa haluaa tutustua englantilaiseen pubiinn,kannattaa valita paikallinen vaihtoehto.


      • Kuitu-
        spanners kirjoitti:

        O'Neills'iin ei kannata menna vain L'Poolissa,vaan tietysti joka kaupungissa englannissa kaydessa.Maan kattava irlantilaispub-ketju,jossa on tyypillinen rento irlantilainen tunnelma.Ihan OK vaihtoehto englantilaispubille,mutta jos taalla vieraillessa haluaa tutustua englantilaiseen pubiinn,kannattaa valita paikallinen vaihtoehto.

        Totta turiset.

        Yksi hyvä vaihtoehto on ottaa bussi pois keskustasta jonnekin suuntaan vain ja etsiä sitten sellainen pubi missä olisi paikallasia kylähulluja..:) Ne ovat melkein parhaita poolissa ja niiden aksentistakaan ei saa juurikaan selvää, mutta se on hauskaa ja kalja on halpaa..:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe