Seksikkäin ammatti

"täti"

Mielestäni metsäkoneenkuljettaja on ehdottomasti seksikkäin ammatti..nuoret kuskipojat Ponsse-asuissa saa todella ajatukset levottomaksi..ja huom! Tämä ei todellakaan ole mikään provo vaan ihan aito mielipide.

177

65436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susa

      Täti haaveilee metsäkonepojista. Aivan oikee kohderyhmä. Syrjäkylän tätillä hyvät mahikset, kun siellä ei nuoria naisia.
      Mä en huolis mitää rasvanäppiä jolla ei oo aikaa mulle.
      Sopivat paremmin täteille, jotka ei enää nuoria saa.

      • "täti"

        Niin kuka on sanonu että minä vanha oisin? Enpä paljoa yli kahenkymmenen ja saisin ulkonäön puolesta niitä ihailemianne nössöjuppejakin mutta ei vois vähempää kiinnostaa:) Kyllä tosimiehet on tosimiehiä ja varsinki nää metsäkonemiehet;)


      • Olga
        "täti" kirjoitti:

        Niin kuka on sanonu että minä vanha oisin? Enpä paljoa yli kahenkymmenen ja saisin ulkonäön puolesta niitä ihailemianne nössöjuppejakin mutta ei vois vähempää kiinnostaa:) Kyllä tosimiehet on tosimiehiä ja varsinki nää metsäkonemiehet;)

        Ja seisokki on taattu: Järki seisoo, kuin miekka. Poissa on älyniekka.


      • "täti"
        Olga kirjoitti:

        Ja seisokki on taattu: Järki seisoo, kuin miekka. Poissa on älyniekka.

        No mulle ei miehen todellakaan tarte mikään järenjättiläinen olla kuhan on kiva naama ja ne ponssehaalarit:) Ja mukava luonne..semmosen kun jostain nyt kesäkolliksi sais;) Vapaaehtoset voi ilmottautua.


      • make

        sä olet hienohelma jostain etelä suomesta seuraat trendejä annat muiden päättää mitä päällesi puet ja maksat niistä vielä helvetisti.poika ystäväsi on jonkun juppi perheen ainoa lapsi iskä ostaa pojalle bmw:n sun muut lelut..kädentaito 0 mielessä ei muuta
        kuin geelipurkki ja mitä turhaa ostaisi lisää.Mutta
        kyllä se teillekkin vielä elämän totuus valkenee sitten kun ei ole vanhempia enää antamassa rahaa.raha ei kasva puissa jos haluat jotain sinun täytyy tehdä työtä ja ansaita rahaa jos kädentaidot
        on 0 ei mitään suuria tuloja ole odotettavissa..ja se olisi teille jupeille ihan oikein


      • ja tolla asenteella
        "täti" kirjoitti:

        No mulle ei miehen todellakaan tarte mikään järenjättiläinen olla kuhan on kiva naama ja ne ponssehaalarit:) Ja mukava luonne..semmosen kun jostain nyt kesäkolliksi sais;) Vapaaehtoset voi ilmottautua.

        ei kauaa tarvi yksin nyhjätä, jos edes ennää

        vaan on varaa valita


      • turve ukon muija
        make kirjoitti:

        sä olet hienohelma jostain etelä suomesta seuraat trendejä annat muiden päättää mitä päällesi puet ja maksat niistä vielä helvetisti.poika ystäväsi on jonkun juppi perheen ainoa lapsi iskä ostaa pojalle bmw:n sun muut lelut..kädentaito 0 mielessä ei muuta
        kuin geelipurkki ja mitä turhaa ostaisi lisää.Mutta
        kyllä se teillekkin vielä elämän totuus valkenee sitten kun ei ole vanhempia enää antamassa rahaa.raha ei kasva puissa jos haluat jotain sinun täytyy tehdä työtä ja ansaita rahaa jos kädentaidot
        on 0 ei mitään suuria tuloja ole odotettavissa..ja se olisi teille jupeille ihan oikein

        mikään muu ei ota päähän sen enempää kuin just jotku trendi pellet jotka valittaa vaikka saavat kaiken kun vähänkään isille vinkuu, on isi antamassa rahaa autoon yms.muoti kamppeisiin sunmuuhun ilma aikuseen, eivätkä ikinä opi itte tekemään rahansa eteen yhtään mitään. Kyllä miehen pitää olla tosimies eikä mikään tuulen nussima vinkuheinä, trendi tietoinen geelipää. Oon vahvasti sitä mieltä et hielle haiseva isomahainen öljyn tahrima ja tässä tapauksessa turpeinen mies on tosimies, semmosessa on enempi miestä ku kaikissa trendipelleissä yhteensä.. :)


      • ... oletko katkera?
        make kirjoitti:

        sä olet hienohelma jostain etelä suomesta seuraat trendejä annat muiden päättää mitä päällesi puet ja maksat niistä vielä helvetisti.poika ystäväsi on jonkun juppi perheen ainoa lapsi iskä ostaa pojalle bmw:n sun muut lelut..kädentaito 0 mielessä ei muuta
        kuin geelipurkki ja mitä turhaa ostaisi lisää.Mutta
        kyllä se teillekkin vielä elämän totuus valkenee sitten kun ei ole vanhempia enää antamassa rahaa.raha ei kasva puissa jos haluat jotain sinun täytyy tehdä työtä ja ansaita rahaa jos kädentaidot
        on 0 ei mitään suuria tuloja ole odotettavissa..ja se olisi teille jupeille ihan oikein

        Make. Vaikutat jotekin katkeralta? Ainakin sinulla sinulla on yleissivistyksessäsi suuria aukkoja!

        Etelä-Suomalainen ei ole todellakaan sama asia kun juppi. Moni kunta täällä etelässä elää (ainakin osittain) maaseudsta. Tuusula, Tammisaari, Sipoo jne jne.

        Totta on että täällä löytyy "elvistelijöitä ja juppeja". Onneksi heistä suurin osa katoaa kesäksi kotikunnilleen takasin maaseudulle!

        Toinen asia missä, Make, olet täysin hakoteillä on yleistyksellä ja ajatuksella että täällä etelässa kaikilla on rahaa. Näin ei todellakaan ole. Olkoon niin että keskipalkka saattaa olla hieman korkeampi mutta siihen kun lasketaan erittäin korkeat asumiskulut niin väitän että monella Etelä-Suomen isoissa kaupungeissa asuvalla on nettona huomattavasti vähemmän rahaa kun maaseudulla asuva.

        Koska väestömäärä on korkea niin on kuitenkin oletettavaa että oikein varakkaita ja rikkaita on joukossa myös monia. Näihin kun törmäät niin et välttmättä sitä edes huomaa kun ehkä erittäin sivistyneestä käytöksestä. Wannabeet ja uusrikkaat teinit on sitten asia erikseen. Ne luovat juuri mainitsemasi imagon itsestään.


      • ¤MARIIA¤
        Olga kirjoitti:

        Ja seisokki on taattu: Järki seisoo, kuin miekka. Poissa on älyniekka.

        Eipä paljon tarvii kouluja käydä, ovat kuin ööt aapisen laidassa.


      • korrelaatio
        ja tolla asenteella kirjoitti:

        ei kauaa tarvi yksin nyhjätä, jos edes ennää

        vaan on varaa valita

        Joskus vain tuntuu siltä, että kusipäisyys kulkee käsi kädessä älykkyyden kanssa


      • melko yllättävää
        korrelaatio kirjoitti:

        Joskus vain tuntuu siltä, että kusipäisyys kulkee käsi kädessä älykkyyden kanssa

        mutta näin lienee - kyllähän paremman luokan v-ttuilun kehittelyyn on etua älykkyyydestä ja sanallinen kiusa varmasti vaatii sitä, se salakavala nurkan takana pommittaminen suojassa silminnäkijähavainnoilta.


      • mettis
        "täti" kirjoitti:

        No mulle ei miehen todellakaan tarte mikään järenjättiläinen olla kuhan on kiva naama ja ne ponssehaalarit:) Ja mukava luonne..semmosen kun jostain nyt kesäkolliksi sais;) Vapaaehtoset voi ilmottautua.

        Tv:ssä oli esittelyssä ne maajussille morsian ehdokkaat niin siinä se yksi esittelijä. Muistaakseni Taneli niin se ajoi metsäkoneella.. Siitä kaivattu kesärakkaus "tädille", vai onko liian vanha?


      • vittupää v iidakosta
        "täti" kirjoitti:

        Niin kuka on sanonu että minä vanha oisin? Enpä paljoa yli kahenkymmenen ja saisin ulkonäön puolesta niitä ihailemianne nössöjuppejakin mutta ei vois vähempää kiinnostaa:) Kyllä tosimiehet on tosimiehiä ja varsinki nää metsäkonemiehet;)

        yleensä ne on tosi huonokuntosia läskiperseitä jotka syö paksa ruokaa ja ei urheile yhtään ja puhuu vk loputkin vaan niistä vitun konneista..hahahahah.. haaveile dnyt vaikka timpureista tai jostain oikeita töitä tekevistä!!!!!tollanen istumatyöpitäs lailla kieltää!!


      • kekekekkekeee
        vittupää v iidakosta kirjoitti:

        yleensä ne on tosi huonokuntosia läskiperseitä jotka syö paksa ruokaa ja ei urheile yhtään ja puhuu vk loputkin vaan niistä vitun konneista..hahahahah.. haaveile dnyt vaikka timpureista tai jostain oikeita töitä tekevistä!!!!!tollanen istumatyöpitäs lailla kieltää!!

        huomaa että et oo nähny pitkää aikaa mehtäkonekuskeja nykyään on vaikia ees löytää niitä su läskiperseitä kopista jos puhutaan nuorista kuljettajista!!!! ja saat iha vapaasti mennä huskillä riehuu mehtää jos tuumaat että saat tarpeeks tulosta aikaa!!!!!!!!!!!!!


      • Metsänomistaja
        vittupää v iidakosta kirjoitti:

        yleensä ne on tosi huonokuntosia läskiperseitä jotka syö paksa ruokaa ja ei urheile yhtään ja puhuu vk loputkin vaan niistä vitun konneista..hahahahah.. haaveile dnyt vaikka timpureista tai jostain oikeita töitä tekevistä!!!!!tollanen istumatyöpitäs lailla kieltää!!

        Mitä olen itse metsäkonekuskeja maanomistajana/ metsänomistajan nähnyt ovat todellakin nuoria ja fiksuja kuskeja.
        Mistään huonokuntoisista ei ole merkkiäkään.
        Nykyiset metsöurakointi firmat eivät ota palkkalistoilleen muita kuin nuoria kueskeja niitähän onkin enemmän mitä voidaan työllistää.


      • pojat ja immonen
        make kirjoitti:

        sä olet hienohelma jostain etelä suomesta seuraat trendejä annat muiden päättää mitä päällesi puet ja maksat niistä vielä helvetisti.poika ystäväsi on jonkun juppi perheen ainoa lapsi iskä ostaa pojalle bmw:n sun muut lelut..kädentaito 0 mielessä ei muuta
        kuin geelipurkki ja mitä turhaa ostaisi lisää.Mutta
        kyllä se teillekkin vielä elämän totuus valkenee sitten kun ei ole vanhempia enää antamassa rahaa.raha ei kasva puissa jos haluat jotain sinun täytyy tehdä työtä ja ansaita rahaa jos kädentaidot
        on 0 ei mitään suuria tuloja ole odotettavissa..ja se olisi teille jupeille ihan oikein

        Kuinka monta suomenruåttalaista tarvitaan vaihtamaan auton rengas??

        Tietty kaksi. Toinen pitää drinkkejä sillä aikaa kun toinen soittaa isän apuun.


      • mielihalut kullakin
        make kirjoitti:

        sä olet hienohelma jostain etelä suomesta seuraat trendejä annat muiden päättää mitä päällesi puet ja maksat niistä vielä helvetisti.poika ystäväsi on jonkun juppi perheen ainoa lapsi iskä ostaa pojalle bmw:n sun muut lelut..kädentaito 0 mielessä ei muuta
        kuin geelipurkki ja mitä turhaa ostaisi lisää.Mutta
        kyllä se teillekkin vielä elämän totuus valkenee sitten kun ei ole vanhempia enää antamassa rahaa.raha ei kasva puissa jos haluat jotain sinun täytyy tehdä työtä ja ansaita rahaa jos kädentaidot
        on 0 ei mitään suuria tuloja ole odotettavissa..ja se olisi teille jupeille ihan oikein

        Sopii itse kokeilla metsäkonekuljettajan hommaa: Luonnon armoilla kesät- talvet. ei todellakaan sovi kaikille.
        Tietokoneet käytössä päivittäin. Työaikalaki koskee myös metsäkonekuljettajia. Palkkaus kohtuullinen.
        Sitäpaitsi metsän tuoksu vaatteissa on hyvä tuoksu!
        Onhan siellä monenvartaloista kuljettajaa, mutta missäpä ammatissa ei olisi. Miettikääpä Isä Mitroa: EU- edustaja ja täkkää löytyy :)
        Ja eduskuntaan mahtuu aika monta tolloa: Miettikääpä perussuomalaisia... ,D
        Metsäkoneet maksaa "mansikoita". Kyllä siitä pitää osata huoli pitää ja jotakin korjatakin ihan itse omin pikku kätösin. Sopii kokeilla.
        Sitäpaitsi Suomi elää pitkälle metsistä ja siellä työskentelevistä.
        Ohnan koulutuksessa sellaisiakin tyyppejä, jotka eivät muualle päässeet. MUtta on niitä tolloja muilalkin aloilla.
        Jos jollakulla "tätillä" on se mielipide, että moto/ mettäkonekuski on NAM!, niin so what! Kannattiko ottaa pultit? Se oli hänen mielipiteensä.


      • kovkul
        pojat ja immonen kirjoitti:

        Kuinka monta suomenruåttalaista tarvitaan vaihtamaan auton rengas??

        Tietty kaksi. Toinen pitää drinkkejä sillä aikaa kun toinen soittaa isän apuun.

        Missä vaiheessa nää suomenruotsalaiset isät oppivat sen renkaan vaihdon?


      • ponsse beaver
        "täti" kirjoitti:

        No mulle ei miehen todellakaan tarte mikään järenjättiläinen olla kuhan on kiva naama ja ne ponssehaalarit:) Ja mukava luonne..semmosen kun jostain nyt kesäkolliksi sais;) Vapaaehtoset voi ilmottautua.

        täältä löytyisi nuori metsäkoneasentaja


      • motomies
        vittupää v iidakosta kirjoitti:

        yleensä ne on tosi huonokuntosia läskiperseitä jotka syö paksa ruokaa ja ei urheile yhtään ja puhuu vk loputkin vaan niistä vitun konneista..hahahahah.. haaveile dnyt vaikka timpureista tai jostain oikeita töitä tekevistä!!!!!tollanen istumatyöpitäs lailla kieltää!!

        Tuu ite saatana koittaa moton/ajokoneen hyttiin 12 tunniks istuun.... joka päivä sieltä hytistä noustaan korjaan jotain....varsinkin pakkasella
        ei tää oo pelkkää koneen ajamista kyllä tässä joutuu vaikka mitä tekeen elantonsa eteen
        T: 16v pöllinpoika, joka on ajanut 14vuotiaasta asti :) ps. Osaan aakkoset :)


    • ...

      Metsäkonekuskeihin iske kiinni, saat varmasti poikuuden säilyttäneitä miehenalkuja. Suurimmalle osalle voitkin tarjota elämän ainoan naiskokemuksen. Kun mielessä on vain kuinka paljon ehdin puuta tekemään ei sänkyhommiin juuri liikoja aikoja tuhlata, pomo muuten soittelee että miksikös et ole peräkammarin poika töissä.

      Koneiden tärinä pitää huolen että mieskunto katoaa hyvinkin nopeasti, sitten kuskeista tulee uskovaisia kun eivät enää vehkeitään näe mahan alta, uskovat vain että on ne siellä.

      Ei muuta kun seuraavan kuskipojan näet niin mene sinne Ponssen koppiin mukaan, on se sen verran tilava että mahtuu tekemään vaikka mitä.

      • kovkul

        Tunnen ainaki 2 kuskia: Toisella 7 lasta ( nuorin 10 kk) ja toisella 5 ( nuorin 7) . Kuskien ikä 42 ja 47. Revi siitä. On ehtiny olla siis kotonaki, eivätkä ole peräkammarin poikia.


    • Hessuli:

      Kyllä täti tietää. Mehtäkonetyö oli tosi vi...mainen ammatti. Siksi sen lopetin.

    • Joku

      Kyllä tuossa perää onkin, että nuoret Ponsse kuskit ovat seksikkäitä niissä asuissaan.
      Pitääpä tulla joskus kuskin kanssa koppiin vaan jutteleen jos sinne kuulemma sopii.

      • Saila T

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.


      • Metsän omistaja
        Saila T kirjoitti:

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.

        Yhdyn kyllä tähän että sairasta tohua tämä metsäkone kuskien seksikkyys.
        Hikisiä ja rasvan likkmia kuskit ovatkin ja iso vatsaisia.
        Nuoret kuskit ovat kylläkin toisinaan asia erikseen ja ovat joskus siistimipiä.
        Näyttää toiset olevan sitä ja toiset tätä mieltä.


      • oikei tosi seksikään
        Metsän omistaja kirjoitti:

        Yhdyn kyllä tähän että sairasta tohua tämä metsäkone kuskien seksikkyys.
        Hikisiä ja rasvan likkmia kuskit ovatkin ja iso vatsaisia.
        Nuoret kuskit ovat kylläkin toisinaan asia erikseen ja ovat joskus siistimipiä.
        Näyttää toiset olevan sitä ja toiset tätä mieltä.

        AMMATIN on maailman vanhin ammatti eikä tarvitse kotoa ja sängystä lähteä mihinkään ja rahaa tulee,onmyös ilo ja huvi samassa.


      • Tosion on
        oikei tosi seksikään kirjoitti:

        AMMATIN on maailman vanhin ammatti eikä tarvitse kotoa ja sängystä lähteä mihinkään ja rahaa tulee,onmyös ilo ja huvi samassa.

        Olet oikeassa ! Tuo moraalinen puolikin on kunnossa metsäkonealaan nähden. Ei tarvi sieluaankaan myydä, niinkuin metsäkonekuskin. Voi ottaa oikean taksan työstään ja voi ylpeänä tunnustaa ammattinsa. Nyt kun on metsäkonekuski, niin pitää välttää kertomasta ammattiaan. Eihän sitä kehtoo....


      • Asian tietää
        Saila T kirjoitti:

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.

        Kyllä metsäkone kuskit ovat fiksuja ja eikä ne mitään hikisiä ole ja eikä pinttyneissä rasvaisissa haalareissa.
        Koneet joita itse olen nähnyt ovat todella uusia ja kuskit oikein puhtaissa asuissa koneen pukoissa.
        Saattaa olla että jossakin on vanhoja koneita ja kuskit sen mukaisia.


      • siellä
        Asian tietää kirjoitti:

        Kyllä metsäkone kuskit ovat fiksuja ja eikä ne mitään hikisiä ole ja eikä pinttyneissä rasvaisissa haalareissa.
        Koneet joita itse olen nähnyt ovat todella uusia ja kuskit oikein puhtaissa asuissa koneen pukoissa.
        Saattaa olla että jossakin on vanhoja koneita ja kuskit sen mukaisia.

        tahtoo ukkeli suttaantua kun istuu sen 12h vähintään 6.na pnä/vko!
        Ja päälle kuuntelee vittuilut, metsän omistajilta,urakoitsijalta,metsän hoito yhdistykseltä,luonnonsuojelijoilta,urakan antajanedustajilta ym.satunnaisilta viisailta! Mutta saahan siitä kyllä aivan huikean korvauksen(7-11euroa/h) ja oikein huiput jopa 13e/h,joten kyllä se on todellista stondista(ainakin järjen) antavaa työtä!;))))


      • Nähty on
        Asian tietää kirjoitti:

        Kyllä metsäkone kuskit ovat fiksuja ja eikä ne mitään hikisiä ole ja eikä pinttyneissä rasvaisissa haalareissa.
        Koneet joita itse olen nähnyt ovat todella uusia ja kuskit oikein puhtaissa asuissa koneen pukoissa.
        Saattaa olla että jossakin on vanhoja koneita ja kuskit sen mukaisia.

        Puhtaita hommia koskaan koneet voivat hetken näyttää uusilta mies ei puhtaalta "työpäivän" aikana.Itse lähdin innostuksissani 16vuotiaana konepuolen koulutukseen,myöhemmin on selvinnyt metalli ja konehommien likaisuus jne.


      • Wunder baum
        Nähty on kirjoitti:

        Puhtaita hommia koskaan koneet voivat hetken näyttää uusilta mies ei puhtaalta "työpäivän" aikana.Itse lähdin innostuksissani 16vuotiaana konepuolen koulutukseen,myöhemmin on selvinnyt metalli ja konehommien likaisuus jne.

        Metsä kone firmojen pikkukihoilla on aina partavesi pullo hanska lokerossa siitä pikku roiskaisut rinnuksille ja vot kohta on taas niin freesin oloinen lippispoju brassailemassa huoltiksen baarissa!


      • nyt minäkin..
        Wunder baum kirjoitti:

        Metsä kone firmojen pikkukihoilla on aina partavesi pullo hanska lokerossa siitä pikku roiskaisut rinnuksille ja vot kohta on taas niin freesin oloinen lippispoju brassailemassa huoltiksen baarissa!

        muistan sinut! olit se surkea nyhverö joka et saanut mitään aikaseksi kuskina oloa koettaessasi! mutta näit hurjasti vaivaa muitten käyttäytymisestä ym.... vaikka he työnsä hoitivat kyllä hyvin, no toivottavasti olet löytäny itelles paikan yhteiskunnasta muualtakin kuin Suomi24.fi keskustelusivuilta.....


      • Nimetön
        siellä kirjoitti:

        tahtoo ukkeli suttaantua kun istuu sen 12h vähintään 6.na pnä/vko!
        Ja päälle kuuntelee vittuilut, metsän omistajilta,urakoitsijalta,metsän hoito yhdistykseltä,luonnonsuojelijoilta,urakan antajanedustajilta ym.satunnaisilta viisailta! Mutta saahan siitä kyllä aivan huikean korvauksen(7-11euroa/h) ja oikein huiput jopa 13e/h,joten kyllä se on todellista stondista(ainakin järjen) antavaa työtä!;))))

        nooh iha hyvässä kopissa oon ja en hielle haise eikä oo kuuma ... tekkee kone hommia n.15e tunti ja n. 8 tuntia päivässä .. et sillee ... elekee alako moittii näitä ukkoja ... tekevät hyvvää työtä .... tai jos on ammatti taitoo menkää ite ... heh ... ite kone hommia jo 20v takana ...


      • jarr
        Saila T kirjoitti:

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.

        Jaa että konekuskin hommako ei olisi vaativaa???
        Tervetuloa kokeilemaan!
        Minä luulen että jo laitteen liikkeelle saaminen vaatii enemmän älyä kun keskivertotoimistopaperipyörittelijän päästä löytyy. Työssä käytetään apuvälineenä tietotekniikkaa, myös sen tietsikan ylläpito vaatii älyä. Lisäksi pitää osata jakaa puu oikein, jotta sitä saa mahdollisimman paljon talteen.

        Tottakait töissä tulee hiki, sehän on selvä. Letku kun särkyy niin sillon ukko paskaupi, mutta empä ole vielä sellasta taloa tai asuntoa nähny jossa ei suihkua olisi. No jossai venäjällä ehkä, mutta tää suomi on käsittääkseni jokseenkin sivistysvaltio.

        Kunto ei pääse loppumaan. Vaikka suurimmaksi osaksi istutaankin kopissa vipuja väännellen, niin välillä pittää käydä myös ulkosalla ja metässä käveleminen on; tiedoksi vaan, hieman raskaampaa kun kaupungin katuja tallailu.

        Sitten myös koneen huoltaminen kehittää käsivoimia ainaskin. Rasvarässin puristelu voi olla aika raskasta ja käy lihastreenistä :)

        Ja kyllä konemiehet voi olla myös ns. "hyvin" pukeutuneita. Minua itteä ei vaan kiinnosta trendipellenä oleminen, jos se kerta on sitä hyvinpukeutumista.

        Kato tästä videonpätkä motokuskin hommista:
        http://www.youtube.com/watch?v=w1r6Dzo2J4I
        Meitsi puikoissa ja olen aloittelija, jos joku 30 vuotta motoa ajanu kahtelee :)


      • käynyt
        Metsän omistaja kirjoitti:

        Yhdyn kyllä tähän että sairasta tohua tämä metsäkone kuskien seksikkyys.
        Hikisiä ja rasvan likkmia kuskit ovatkin ja iso vatsaisia.
        Nuoret kuskit ovat kylläkin toisinaan asia erikseen ja ovat joskus siistimipiä.
        Näyttää toiset olevan sitä ja toiset tätä mieltä.

        tuuppaamassa nuorta metsäkonekuskia,hanuriin?


      • juknik
        jarr kirjoitti:

        Jaa että konekuskin hommako ei olisi vaativaa???
        Tervetuloa kokeilemaan!
        Minä luulen että jo laitteen liikkeelle saaminen vaatii enemmän älyä kun keskivertotoimistopaperipyörittelijän päästä löytyy. Työssä käytetään apuvälineenä tietotekniikkaa, myös sen tietsikan ylläpito vaatii älyä. Lisäksi pitää osata jakaa puu oikein, jotta sitä saa mahdollisimman paljon talteen.

        Tottakait töissä tulee hiki, sehän on selvä. Letku kun särkyy niin sillon ukko paskaupi, mutta empä ole vielä sellasta taloa tai asuntoa nähny jossa ei suihkua olisi. No jossai venäjällä ehkä, mutta tää suomi on käsittääkseni jokseenkin sivistysvaltio.

        Kunto ei pääse loppumaan. Vaikka suurimmaksi osaksi istutaankin kopissa vipuja väännellen, niin välillä pittää käydä myös ulkosalla ja metässä käveleminen on; tiedoksi vaan, hieman raskaampaa kun kaupungin katuja tallailu.

        Sitten myös koneen huoltaminen kehittää käsivoimia ainaskin. Rasvarässin puristelu voi olla aika raskasta ja käy lihastreenistä :)

        Ja kyllä konemiehet voi olla myös ns. "hyvin" pukeutuneita. Minua itteä ei vaan kiinnosta trendipellenä oleminen, jos se kerta on sitä hyvinpukeutumista.

        Kato tästä videonpätkä motokuskin hommista:
        http://www.youtube.com/watch?v=w1r6Dzo2J4I
        Meitsi puikoissa ja olen aloittelija, jos joku 30 vuotta motoa ajanu kahtelee :)

        Tässä olikin todellista totuudenmukaista asiaa.
        Lukenut mielenkkiinoola näitä juttuja tässä palstoilla.
        Upea tuo videokuva nauhan pätkä ja siitä näkee mitä homma on todellisesti siellä metsämoton ohjaamosta nähtynä.


      • suihkun omistava
        Saila T kirjoitti:

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.

        Vitsi ku tietäsit!!!!

        kukas muuten sanoo et ne on isomahasia? saati huonokuntosia?
        tiedän olevani vissii hieman outo, mutta kyllä nää oikeet työmiehet on sit ihanimpia eivatkä turhaa lässytä tai vikise,niille voi sannoo mitä ajattelee ja ajatella sit nii neki tekkee.
        ja jos annetaan tuollaselle "hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä." jakoavain kätee se kysyy, mitenpäin tätä pitäs käyttää...
        Entäpä sitten "He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua." Otetaan esim.hitsari tai putkimies saa ite sanoo mitä haluu palkkaa ja sen saat ku jälki on lupaamaasi tasoa.ja niiden hommia on arvostettava jos haluut liikkuu liavalla tai ottaa vettä hanasta. Ja molemmat ammattikunnat on ihanan järisyttävän likasii(onneks osaavat käyttää suihkuu,siinä missä itsekkin) mutta ei ihan kokonaan unohdeta näitä poliiseja,palomiehii,vartioita,sairaanhoitajia jne..


      • et tajua
        Saila T kirjoitti:

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. -LUULTAVASTI(epäilemättä)
        Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. -EN USKO
        "Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua." -MINKÄ SAA SINUT LUULEMAAN NÄIN???

        Tuntemani metsäkoneenkuljettaja on ihana pieni mies, mutta jolla on ihan hervoton... hän jopa osaa käyttää suihkua ja on myös hyvin pukeuyuva ja sporttinen, hauska ja rehellinen. Ei yritä olla muuta kun on.


      • motokuskin muija
        jarr kirjoitti:

        Jaa että konekuskin hommako ei olisi vaativaa???
        Tervetuloa kokeilemaan!
        Minä luulen että jo laitteen liikkeelle saaminen vaatii enemmän älyä kun keskivertotoimistopaperipyörittelijän päästä löytyy. Työssä käytetään apuvälineenä tietotekniikkaa, myös sen tietsikan ylläpito vaatii älyä. Lisäksi pitää osata jakaa puu oikein, jotta sitä saa mahdollisimman paljon talteen.

        Tottakait töissä tulee hiki, sehän on selvä. Letku kun särkyy niin sillon ukko paskaupi, mutta empä ole vielä sellasta taloa tai asuntoa nähny jossa ei suihkua olisi. No jossai venäjällä ehkä, mutta tää suomi on käsittääkseni jokseenkin sivistysvaltio.

        Kunto ei pääse loppumaan. Vaikka suurimmaksi osaksi istutaankin kopissa vipuja väännellen, niin välillä pittää käydä myös ulkosalla ja metässä käveleminen on; tiedoksi vaan, hieman raskaampaa kun kaupungin katuja tallailu.

        Sitten myös koneen huoltaminen kehittää käsivoimia ainaskin. Rasvarässin puristelu voi olla aika raskasta ja käy lihastreenistä :)

        Ja kyllä konemiehet voi olla myös ns. "hyvin" pukeutuneita. Minua itteä ei vaan kiinnosta trendipellenä oleminen, jos se kerta on sitä hyvinpukeutumista.

        Kato tästä videonpätkä motokuskin hommista:
        http://www.youtube.com/watch?v=w1r6Dzo2J4I
        Meitsi puikoissa ja olen aloittelija, jos joku 30 vuotta motoa ajanu kahtelee :)

        Mitä oon tuosta hommasta ymmärtänyt, niin ei tod. ole helppoa, puhut siis asiaa! Tuntuukin, että nämä oikeaa työtä kritisoivat eivät ole ruumiillista työtä tekevää nähnytkään. Eihän se seksikkyyden huippu kyllä ole, kun mies tulee viikon jälkeen öljyisenä ja väsyneenä kotiin, mutta äkkiäkös se siitä taas siistiytyy :) jonkunhan ne nämäkin hommat on tehtävä...


      • zukizuki
        Saila T kirjoitti:

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.

        ammattisi Saila:)


      • kovkul
        siellä kirjoitti:

        tahtoo ukkeli suttaantua kun istuu sen 12h vähintään 6.na pnä/vko!
        Ja päälle kuuntelee vittuilut, metsän omistajilta,urakoitsijalta,metsän hoito yhdistykseltä,luonnonsuojelijoilta,urakan antajanedustajilta ym.satunnaisilta viisailta! Mutta saahan siitä kyllä aivan huikean korvauksen(7-11euroa/h) ja oikein huiput jopa 13e/h,joten kyllä se on todellista stondista(ainakin järjen) antavaa työtä!;))))

        Unohdit mainita nämä keskustelupalstojen hienohelmat, jotka haukkuu myös sen suttaantuneen ukkelin :-)
        Pöllintekijän ammatti on ok.
        Onhan se ukkeli kiihkeänä, kun viikon mettäkeikalta tulee emännän helmoihin ,)


      • ihfeihf
        siellä kirjoitti:

        tahtoo ukkeli suttaantua kun istuu sen 12h vähintään 6.na pnä/vko!
        Ja päälle kuuntelee vittuilut, metsän omistajilta,urakoitsijalta,metsän hoito yhdistykseltä,luonnonsuojelijoilta,urakan antajanedustajilta ym.satunnaisilta viisailta! Mutta saahan siitä kyllä aivan huikean korvauksen(7-11euroa/h) ja oikein huiput jopa 13e/h,joten kyllä se on todellista stondista(ainakin järjen) antavaa työtä!;))))

        Tuo on silkkaa paskaa ei meillä ainakaa ajeta ku 5 päivänä viikossa yleensä ja 10h korkeintaan matkoineen..


      • Imekää toimisto neidit
        Saila T kirjoitti:

        Hikisiä haisevia ja piinttyneen öljyn tahraamia ovat koneessa työtä tekevät. Ennen pitkää isomahaisia ja huonokuntoisia. Sairasta touhua tuommoista sexikkäänä pitää.
        Vaan meitä naisia on moneksi ja sairaita haluja myös.
        Itse pidän hyvin pukeutuneista, sporttisista ja älykkäistä miehistä. He tekevät poikkeuksetta jotakin vaativaa työtä, joka on myös hyvin palkattua ja arvostettua.

        Ei kyllä olla hikisiä eikä iso mahasia, ja älykkyydestä kun jotku täällä puhuvat niin moto kuskin ammatti on haastavampaa mitä hävittäjä kuskin työ.. Että se siitä tyhmyydestä sitten...


    • nainen.. vaiN..

      siis ihana, muistelen erästä söpöä nuorta miestä,siis totta TOTTATOTTATOTTA..
      Heissä oli jotain sitä mitä muissa ei..

      • kokemusta on

        Ei sotkeudu risukkoon raivaavat tiensä vaikka minkälaisen viidakon läpi..siksi naiset pitävät meistä..ja se löpön haju.. muuta partavettä ei tarvitse :))


      • nainen VaiN.....
        kokemusta on kirjoitti:

        Ei sotkeudu risukkoon raivaavat tiensä vaikka minkälaisen viidakon läpi..siksi naiset pitävät meistä..ja se löpön haju.. muuta partavettä ei tarvitse :))

        pärjään vaikka viidakossa kasvoin maalla, susien ja karhujen oravien kanssa :-)
        oman kullan löysin aina..se oli niin söpö..haalarissaan seksikäs..etten sanos :-))


      • pelokas111111111
        nainen VaiN..... kirjoitti:

        pärjään vaikka viidakossa kasvoin maalla, susien ja karhujen oravien kanssa :-)
        oman kullan löysin aina..se oli niin söpö..haalarissaan seksikäs..etten sanos :-))

        pelkään suomessa pitkiä miehiä,että ne tulee ja lyövät taas ja naiset vaan pyörivät niiden perässä.Olen pelokas ja en oikein enää uskalla liikkua missään, vietän aikaa aika paljon himassa miettien.


      • juknik
        kokemusta on kirjoitti:

        Ei sotkeudu risukkoon raivaavat tiensä vaikka minkälaisen viidakon läpi..siksi naiset pitävät meistä..ja se löpön haju.. muuta partavettä ei tarvitse :))

        Metsämoton löbön haju onkin mileuisaa ja siinä vielä kaadettavien puiden pihkan haju, niin eipä partavedellä todellakaan ole enää käyttöä.


    • MKSI

      Miksi yleistätte pinttymyksen, hien ja lian? Sehä riippuu ihan ukosta miten ukko ymmärttää käydä suihkussa.

      Kyllä esim. taksikuskeilla on varmaa huonompi kunto ku näillä metsätyypeillä.

    • anuksessa

      Kundit ovat todella kun pätkä anuksessa.
      Joten stondis lienee jatkuva.

      • tennon

        pelkään lyhytkasvuisena suomessa.


    • Saija

      Voi tytöt ette tiedä mitään elämästä, jos ette ole koskaan n******t ronskia, hikistä, testosteroninhajuista metsäkonemiestä luonnonhelmassa. Miestä, jolla ei ole sinut nähdessään mielessä muuta kuin se ...

      • Misssissi

        ;) sinäpä sen sanoit.


    • metsämiehen morsian

      Hiki voi haista minkä alan työntekijällä tahansa, jopa teillä.. :)
      Metsäkoneisiinkin on keksitty ilmastointi ja aika monessa kodissa on suihku..

      Miettikääpäs uudelleen kuinka paljon erilaisia työpaikkoja on olemassa, jossa istutaan osa päivästä (toimistot, autokuskit ym.) joten turha urputtaa!
      Eiköhän se oo kuule ihmiskohtaista millainen kunto on ja kasvaako iso maha. Paljonhan on isomahaisia ukkoja myös aloilla, joissa joutuu enemmän liikkumaan..

      Kerroppas minulle hyvä Saila T, mitä työtä nämä ihmemiehet joista sinä pidät, tekevät? Olisin todella kiinnostunut tietämään..

      Itse pidän siitä että miehen käsistä näkee sen että on tehty oikeaa työtä, eikä esim. mitään toimistotyötä, jossa käsiä ei tarvitse koskaan liata.
      Kyllä sellaiset miehet jotka eivät "öljyä" käsiään koskaan, ovat neitejä..

      Myös metsäkonekuskit voivat vapaa-ajallaan pukeutua hyvin ja olla sporttisia ja se ala se vasta älykkyyttä vaatii..
      Ei kai sinne koneen koppiin mitään älyvapaata tolloa laitettaskaan..

      Ja kyllä konemiehen työ aina esim. myyjän tms. työn voittaa, jossa joutuisi kuuntelemaan teidänlaisienne hienohelmojen kitinää.

      Ja metsäkone alalla saa hengitellä raitista ilmaakin välillä, se voisi tehdä teillekin hyvää, jotta saisitte niihin aivoihinne jonkinlaista älyllistä toimintaa.

      Ja mitä palkkaan tulee, miehelläni on hyvä palkka, hyvät edut ja hyvät työajat ja työ on vapaata, ei kukaan hengitä niskaan..

      Käykääpäs joku kerta istumassa koneen kopissa ja näyttäkää kuinka se homma toimii, kun luulette tietävänne ettei se ole vaativaa hommaa..

      Eiköhän joka alalta löydy näitä peräkorven poikia, oma mieheni on sopiva sekoitus sellaista ja city miestä..

      • Nimetön

        tossa asiassa iha oikessa ... kääkäpä ite kokkeilemassa .. ei oo mittää iha heleppoo ... mut ainaha voi noistaki asioista valittaa ,, heh ,,,


      • toimistotyössäkin

        Oon nörtti ja tuli mullakin kerran kädet likaisiksi kun vaihdoin mustekasettia printteriin. Sitten siirryin laserprintterin käyttöön ja kädet on pysyneet puhtaina. Täytyy totuuden nimissä myöntää että tulee tosiaan näin miehenäkin kuolattua noiden metsäkonemiesten perään. Mulla olis nytkin kiikarissa yks mutta kun se sanoo olevansa hetero ja on vielä naimisissakin. Ottaisin heti omaksi jos voisin.


      • (neitimäinen) mies

        jos oisit oikeasti älykäs et tulis tänne pätee jotai sun karvasen metsämiehen ammatista. mul ei oo kyl mitää noita metsämiehiä vastaa, päinvastoin.


    • Metsurityttö

      Joo, onhan ne aika seksikkäitä. Ainaki oma metsäajokoneenkuljetta.(;

    • viime päivien

      tietyömiähiä

      mie oon

    • sano.

      Lisäksi noilla neidolla tuppaa olemaan suhteellisen lihava palkkapussi. Mikäs siinä juodessa olutta toisten rahoilla...

    • hellureirei

      Ollaan me konetytötkin ihan sexyjä :)

      • Machine man

        Mikä sen sexympää kun kuuma mimmi haalareissa ja posket moottoriöljyssä. Perhana...


    • jarr

      Oispa kaikki naiset tuota mieltä, niin ehkä minäkää en olisi sitte sinkku :)

    • Kiduttaja

      Onhan se tosi seksikästä, kun sellainen nuori motokuski hävittää lintujen ja muidenkin metsän eläinten pesät ja poikaset. Sellaisen motokuskin kanssa voisi harrastaa todella rajua seksiä, sellaista jossa käytettäisiin ruoskaa.

      • Uros Kontio

        Olenkin aina uneksinut että pääsisi kunnolla körmyyttelemään havukasassa tuollaisen viherpiipero tytön kanssa,takaan että linnunlaulua sekä karhun urinaa kuulisi korvissaan!


      • Kiduttaja
        Uros Kontio kirjoitti:

        Olenkin aina uneksinut että pääsisi kunnolla körmyyttelemään havukasassa tuollaisen viherpiipero tytön kanssa,takaan että linnunlaulua sekä karhun urinaa kuulisi korvissaan!

        HINTTI!


      • ISO-Jorkki
        Kiduttaja kirjoitti:

        HINTTI!

        Onko ymmärryksessäsi jotain vikaa? Jos raavas metsien mies vetää kannikkaan havukasassa viherpiipertäjä tyttöä ei ole mitään hinttimäistä. Itse taidat olla joku säälittävä mulkunlutkuttaja?


      • ihan sairaan sexyy...

        ...jos ei kukaan kaatais puita ja jouduttais pyyhkimään perseemme sormeen! Mietipä sitä, jos puita ei kaadettais, aika moni juttu menis päälaelleen. Ja motokuskeilla on aika tiukat säännöt miten noitten linnunpesien kanssa "toimitaan".


      • Luonto ystävällinen motoemäntä

        Siinä meillä taas yks luonnon suojelija...ootko koskaan kuullu sanaa metsänhoito! Ottaa niin taas päähän tommone...voi pieniä muurahaisia ja lintu parkoja joilta on koti taas motolla tuhottu...et varmaan asuis suomessa jos ei joskus ois joku täällä metsää kaatanu tai harvenellu:) Oma ruoskahirmuni hommissaan jonku verran kuitekii kattoo minkä puun kaataa jos hoksaa oravanpesän tai muuta vastaavaa jättää yleensä puun pystyy! Asun muuten maalla hirsitalossa jossa kuluu erittäin vähän sähköä, johtuen siitä että saadaan puulla lämmittää taloa, keloa ja latvoja saa noissa homissa melko halvalla!
        Vekkaan että ite makaat siellä sähköpatterin alla kerrostalossa seinät jotain tekokuitukipsilevyä vuorattu Paperilla(mistähän sekii tulee) Ja varmasti silläkii tontilla on ollu ketun tai metsähiiren pesä ja vieläkin vois olla mettää...! Ja seksi on huippua, risulla(ekompi ku ruoska:)) tai ilman, toiv. ite et käytä kumia, sehän on kumipuusta tiiätkö kuin uhanalainen nykyään?


    • Mies-39

      Ponsse metsäkoneenkuljettajan ammatti on täällä Heinävedelläkin pienten poikien toiveammatti kertoi paikallislehti taannoin. Metsäalalla on tulevaisuutta nyt ja aina sillä Suomi elää metsästä jatkossakin ja ahkerasti työtä tekevälle löytyy alalta työtä. Puuta vaan pätkiksi ja tien varteen kaikki joukolla ajamaan. Seksikkyydestä en tiedä, mutta kyllä minulla pian 40 vuotiaalla miehellä nainen kukkii usein mielessä koneen kopissa. Kyllä sinne mukavan tädin mielellään ottaisi kyytiä ottamaan, vaikka ahtaitahan nykykoneiden hytit tahtovat olla.

      • PK-77

        Joo,hytit on ahtaita,mutta metsämies taikoo laavun vaikka 30 asteen pakkasessa,ja pitää seuralaisensakin lämpimänä.=) Sellasia ihmemiehiä te ootte. Mun suuri salainen rakkauteni on juuri tälläinen metsien mies,joka on mies isolla M joka sektorilla. Eli mä yhdyn edelliseen,metsäkonekuski ON SEKSIKÄS,josta mä aion pitää kiinni;)


      • aukeaa
        PK-77 kirjoitti:

        Joo,hytit on ahtaita,mutta metsämies taikoo laavun vaikka 30 asteen pakkasessa,ja pitää seuralaisensakin lämpimänä.=) Sellasia ihmemiehiä te ootte. Mun suuri salainen rakkauteni on juuri tälläinen metsien mies,joka on mies isolla M joka sektorilla. Eli mä yhdyn edelliseen,metsäkonekuski ON SEKSIKÄS,josta mä aion pitää kiinni;)

        kaikille peräkamarin lellukoile taivas,kun tuollaisia tytöt kirjoittelee!
        Jokohan viimein pääsis pojatkin pois äitin selän takaa....?


      • elämää nähnyt
        aukeaa kirjoitti:

        kaikille peräkamarin lellukoile taivas,kun tuollaisia tytöt kirjoittelee!
        Jokohan viimein pääsis pojatkin pois äitin selän takaa....?

        ajatelkaapa itsekukin,Suomi elää metsästä elikkä ns.puu jaloilla ellei näitä nykyisiä konemétsureita ja yrittäjiä olisi kuses oltaisiin.eihän nykynuorista olisi metsätöihin moottorisahalla,saatikka justeerilla.niistä kele...ole kuin kaljanlitkintään ja mummon potkintaan.Annetaan kunnon miesten/naisten savotoida vaan.


      • metsämiehen vaimo
        elämää nähnyt kirjoitti:

        ajatelkaapa itsekukin,Suomi elää metsästä elikkä ns.puu jaloilla ellei näitä nykyisiä konemétsureita ja yrittäjiä olisi kuses oltaisiin.eihän nykynuorista olisi metsätöihin moottorisahalla,saatikka justeerilla.niistä kele...ole kuin kaljanlitkintään ja mummon potkintaan.Annetaan kunnon miesten/naisten savotoida vaan.

        ole metsäkonekuskit tarkoitettu! Ei sellaisille
        naisille,jotka pelkäävät öljyn tahraamia vaatteita,saatikka hielle haisevaa miestä,niin jos yleensäkkään haisee hielle!
        Ilmastointilaitteethan niissä koneissa on! Ja eipä tuokaan ammatti kaikille miehillekkään sovi!

        Itse olen 32vuotias 35-vuotiaan metsäkoneenkuskin
        aviovaimo -ja en tosiaankaan nirpistele nenääni!
        Monet kerrat itsekkin istunut koneenkopissa,sa-
        moin kuin lapsetkin! Mieheni tehnyt 6 vuotta ky-
        seistä alaa. Saas nähdä tuleeko meidän pojasta
        motokuski! :)sen näyttää aika.Ja päätöksen hän
        tekee siinä asiassa itse!

        Kyllähän tuostakin alasta löytyy ne huonotkin
        puolensa,kuin myös hyvätkin. Niin jokaisesta am-
        matista!


      • jokinkin esimErkki
        metsämiehen vaimo kirjoitti:

        ole metsäkonekuskit tarkoitettu! Ei sellaisille
        naisille,jotka pelkäävät öljyn tahraamia vaatteita,saatikka hielle haisevaa miestä,niin jos yleensäkkään haisee hielle!
        Ilmastointilaitteethan niissä koneissa on! Ja eipä tuokaan ammatti kaikille miehillekkään sovi!

        Itse olen 32vuotias 35-vuotiaan metsäkoneenkuskin
        aviovaimo -ja en tosiaankaan nirpistele nenääni!
        Monet kerrat itsekkin istunut koneenkopissa,sa-
        moin kuin lapsetkin! Mieheni tehnyt 6 vuotta ky-
        seistä alaa. Saas nähdä tuleeko meidän pojasta
        motokuski! :)sen näyttää aika.Ja päätöksen hän
        tekee siinä asiassa itse!

        Kyllähän tuostakin alasta löytyy ne huonotkin
        puolensa,kuin myös hyvätkin. Niin jokaisesta am-
        matista!

        kerroppa jokin hyvä asia moto tai ajomiehen työstä.
        Isäntä näkee omalta tietokoneeltaa milloin kone on lähetenyt liikenteeseen ja milloin on pysähtynyt. Mieti sitä vähän aikaa.
        Puun hinta tällähetkellä todella kallis, metsäyhtiöiden pitää kannattaa ja mistä se tuotto otetaan, häh kysyn vaan, kuiskeista.
        Suomi elää metsästä?????


      • jarr
        jokinkin esimErkki kirjoitti:

        kerroppa jokin hyvä asia moto tai ajomiehen työstä.
        Isäntä näkee omalta tietokoneeltaa milloin kone on lähetenyt liikenteeseen ja milloin on pysähtynyt. Mieti sitä vähän aikaa.
        Puun hinta tällähetkellä todella kallis, metsäyhtiöiden pitää kannattaa ja mistä se tuotto otetaan, häh kysyn vaan, kuiskeista.
        Suomi elää metsästä?????

        Hyvä asia on se, että työ on itsenäistä. Ei paljo tarvi kelloa vilkuilla, kuin siinä vaiheessa että tietää tuurin vaihtoon tulla. Saa syödä millon haluaa ja kuin kauan haluaa, ja pitää taukoja millon hoksaa. Työaikakin on jokseenkin liukuva. Yleensä aamuvuoro on klo 6-14, mutta ei kukaan estä olemasta ja sopimasta työajaksi vaikka klo 7-15.

        Tarkotatko isännällä sitä yrittäjää?
        Ei sen tietokoneelta mehtäkoneen liikkeitä nää. Moton tietokoneessa voi olla sellanen ohjelma, joka näyttää tuottavuuden, polttoaineen keskikulutuksen ynnä muuta, mutta ne tiedot on tosiaan vaan siinä yhessä tietokoneessa. Lisäksi työajan seurannan voi ottaa pois päältä, jolloin tietokoneelle tallentuu vaan tehdyt motit.


    • yksinkertaisin ammatti

      Minä 40v. metsissä koneilla duunannut .
      Olen sittenkin sitä mieltä että se
      on Euroopan yksinkertaisin ammatti, joka
      muuta selittää kärsinee huonosta itsetun-
      nosta.

      • eräässä ammatissa oleva

        No mites sit jakoautokuskit ja jätekuskit???


      • metsähallitus.

        sinä taas taidat olla euroopan yksinkertaisin ihminen.


      • eräässä ammatissa oleva
        metsähallitus. kirjoitti:

        sinä taas taidat olla euroopan yksinkertaisin ihminen.

        voin olla joo... mitäs sä teet sit töiksesi


      • metsähallitus.
        eräässä ammatissa oleva kirjoitti:

        voin olla joo... mitäs sä teet sit töiksesi

        viestini ei ollut sinulle.


      • käyttää tietokonetta

        Paljon alaa seuranneena sanon että teillä vanhemmilla miehillä tökkii juuri se tärkein. Ette osaa käyttää tietokoneita joita nykyaikaisessa kaatokoneessa on.Siksipä ajatte yleensä niitä keräikykoneita.Luulempa että sinä et tiedä metsäkoneen ajosta juuri mitään,jos tiedät niin kerroppa meille mitä hienouksia sinun koneestasi löytyy, ja miten niitä käytetään.


      • kadunreunallakin
        eräässä ammatissa oleva kirjoitti:

        No mites sit jakoautokuskit ja jätekuskit???

        Käyppäs joskus kattelemassa miten liikenteen seassa roskiskuski pistää auton porttikongiin.
        Sanosin että sieltä löytyy rattimiehet ja pojat.
        Ovat enemmän ammattilaisia kun ojien ulkopuolella
        lepikossa ja vatukossa ryömivät metsäkonekuskit.


      • roskakuskis
        kadunreunallakin kirjoitti:

        Käyppäs joskus kattelemassa miten liikenteen seassa roskiskuski pistää auton porttikongiin.
        Sanosin että sieltä löytyy rattimiehet ja pojat.
        Ovat enemmän ammattilaisia kun ojien ulkopuolella
        lepikossa ja vatukossa ryömivät metsäkonekuskit.

        kiitos :)


    • todella on,,,,

      :))))

    • koska

      joudun tekemään työtä koneiden osien takia.muuten työmaalla olisi leppoista mutta ponssen osat pilaa kaiken

      • abc...

        Ei ne Ponssen osat ennenkään oo Timberiin passannu Valametista puhumattakaan.


    • A-mon

      Niin, miksi ottaa vaikkapa humanistitaiteilija-älykkö joka ihan oikeasti välittää naisenkin orgasmista (ja vieläpä tuottaa sen), kun on olemassa pienimunaisia korollanrassaaja pilottipellejä, jotka laukeavat ennenkuin ovat edes sisällä. Uudesta yrityksestä ei ees puhuta. Sheesh, some people...

      • pyöreä peppu

        Humanistitaiteilijoilla ei monastikkaan "seiso"kunnolla,letkumulkkuja ovat.Äly on vienyt panemisen taidon ja kyvyt.Kusemista varten se heillä roikkuu.


      • A-Mon
        pyöreä peppu kirjoitti:

        Humanistitaiteilijoilla ei monastikkaan "seiso"kunnolla,letkumulkkuja ovat.Äly on vienyt panemisen taidon ja kyvyt.Kusemista varten se heillä roikkuu.

        On se aika tärkeää tietää mihin naista koskea. Älykkyys tulee siinä osaan. Toinen asia mitä amikset ei varmastikaan tee on se, että älyköt pitävät naista ihmisenä, joka tuntee ja ajattelee, kun taas ihanat metsäkonekuljettajat tyhjentävät pussinsa mahdollisimman äkkiä sen kummempia ajattelematta. Kun sinä ilmeisesti deittaat ammareita, niin kerroppa että tekevätkö he mitään sinun eteesi? Tuskinpa vaan...


      • kekekekekeek
        A-Mon kirjoitti:

        On se aika tärkeää tietää mihin naista koskea. Älykkyys tulee siinä osaan. Toinen asia mitä amikset ei varmastikaan tee on se, että älyköt pitävät naista ihmisenä, joka tuntee ja ajattelee, kun taas ihanat metsäkonekuljettajat tyhjentävät pussinsa mahdollisimman äkkiä sen kummempia ajattelematta. Kun sinä ilmeisesti deittaat ammareita, niin kerroppa että tekevätkö he mitään sinun eteesi? Tuskinpa vaan...

        mehtäkonekuski tai sen opinnot ei kuulu mitenkään "amikseen" et sillai


      • A-Mon
        kekekekekeek kirjoitti:

        mehtäkonekuski tai sen opinnot ei kuulu mitenkään "amikseen" et sillai

        No okei, maatalousoppilaitokseen. Ihan niinkuin siellä ei olisi samanlaisia pässejä. Nimimerkillä "Tiedän erään tällaisen laitoksen ja ne on siellä ihan yhtä fucktardeja kuin amiksessakin".


      • kaupunkien
        A-Mon kirjoitti:

        On se aika tärkeää tietää mihin naista koskea. Älykkyys tulee siinä osaan. Toinen asia mitä amikset ei varmastikaan tee on se, että älyköt pitävät naista ihmisenä, joka tuntee ja ajattelee, kun taas ihanat metsäkonekuljettajat tyhjentävät pussinsa mahdollisimman äkkiä sen kummempia ajattelematta. Kun sinä ilmeisesti deittaat ammareita, niin kerroppa että tekevätkö he mitään sinun eteesi? Tuskinpa vaan...

        naisia, ne ei saa oikiaa miestä ikinä


      • A-Mon
        kaupunkien kirjoitti:

        naisia, ne ei saa oikiaa miestä ikinä

        Hmm, asunko kaupungissa... Ulkona näyttää olevan enemmän metsää kuin asfalttia tai oikeastaan asfalttia ei ole lainkaan. Mutta joo, sinulla on pointti! Kaikilla naisilla pitäisi olla matalapalkkainen naisia hakkaava paviaani miehenä.


      • kekekekekekeee
        A-Mon kirjoitti:

        Hmm, asunko kaupungissa... Ulkona näyttää olevan enemmän metsää kuin asfalttia tai oikeastaan asfalttia ei ole lainkaan. Mutta joo, sinulla on pointti! Kaikilla naisilla pitäisi olla matalapalkkainen naisia hakkaava paviaani miehenä.

        yleistät kaikki koneiden kanssa tekemisissä olevat? ookko sitä mieltä että ainoastaan SINUNlaisesi miehet ovat hyviä???????


      • jarr
        A-Mon kirjoitti:

        No okei, maatalousoppilaitokseen. Ihan niinkuin siellä ei olisi samanlaisia pässejä. Nimimerkillä "Tiedän erään tällaisen laitoksen ja ne on siellä ihan yhtä fucktardeja kuin amiksessakin".

        Maatalousoppilaitos?? Eikös sieltä valmistu maajusseja?
        Kyllä se on metsäoppilaitos ihan erikseen.


      • A-Mon
        kekekekekekeee kirjoitti:

        yleistät kaikki koneiden kanssa tekemisissä olevat? ookko sitä mieltä että ainoastaan SINUNlaisesi miehet ovat hyviä???????

        En, mutta, kutsu vaikka katkeraksi, näin sen olen yleensä havainnut. En tunne yhtäkään karjalalippis-tyyppiä joka pohtisi filosofiaa tai osaisi esim. piirtää. Enkä tunne taiteilijoita/filosofeja jotka olisivat esim. rasisteja tai äärimmäisen homofoobisia tyyliin "Homot hirteen!!11!", koska eräitä tuntuu niin haittaavan asiat, josta ei ole mitään oikeaa haittaa ja joita kukaan ei pakota vierestä seuraamaan.


      • miehinen mies
        A-Mon kirjoitti:

        En, mutta, kutsu vaikka katkeraksi, näin sen olen yleensä havainnut. En tunne yhtäkään karjalalippis-tyyppiä joka pohtisi filosofiaa tai osaisi esim. piirtää. Enkä tunne taiteilijoita/filosofeja jotka olisivat esim. rasisteja tai äärimmäisen homofoobisia tyyliin "Homot hirteen!!11!", koska eräitä tuntuu niin haittaavan asiat, josta ei ole mitään oikeaa haittaa ja joita kukaan ei pakota vierestä seuraamaan.

        Ainuttakaan metsäkoneen kuljettajaa joka olisi homo.Yleensä karskit miehet hakeutuvat miehisiin ammatteihin.


      • A-Mon
        miehinen mies kirjoitti:

        Ainuttakaan metsäkoneen kuljettajaa joka olisi homo.Yleensä karskit miehet hakeutuvat miehisiin ammatteihin.

        Niin, koska minä en tee "tavallista työtä", niin sinä kyseenalaistat seksuaalisuuteni. Eikö tosiaan järki riitä parempaan argumenttiin? Kummasti tuo mun nainen on tykänny. Miksi sinä välität vaikka olisinkin homoseksuaali? Kristus, mitä idiootteja täällä...


      • A-Mon
        jarr kirjoitti:

        Maatalousoppilaitos?? Eikös sieltä valmistu maajusseja?
        Kyllä se on metsäoppilaitos ihan erikseen.

        On tai ei, ei väliä, tiedän vaan yhden oppilaitoksen missä maa- ja metsäopisto ovat yhdistetty. Olen kuullut myös ammattikoulusta jonka yhteydessä on kauppis ja eräästä kauppiksesta jossa on parturikampaaja-linja. Eli ei se mikään mahdottomuus ole näitä yhdistellä in my honest opinion.


      • sen taas
        A-Mon kirjoitti:

        Niin, koska minä en tee "tavallista työtä", niin sinä kyseenalaistat seksuaalisuuteni. Eikö tosiaan järki riitä parempaan argumenttiin? Kummasti tuo mun nainen on tykänny. Miksi sinä välität vaikka olisinkin homoseksuaali? Kristus, mitä idiootteja täällä...

        itse sanoit


      • luulin
        miehinen mies kirjoitti:

        Ainuttakaan metsäkoneen kuljettajaa joka olisi homo.Yleensä karskit miehet hakeutuvat miehisiin ammatteihin.

        minäkin. mutta huomasin että eräs karski heteromies otti ja opiskeli siivoojaks vaan siksin että työaika on 4.30-8.00.


      • motokuskin muija
        A-Mon kirjoitti:

        On tai ei, ei väliä, tiedän vaan yhden oppilaitoksen missä maa- ja metsäopisto ovat yhdistetty. Olen kuullut myös ammattikoulusta jonka yhteydessä on kauppis ja eräästä kauppiksesta jossa on parturikampaaja-linja. Eli ei se mikään mahdottomuus ole näitä yhdistellä in my honest opinion.

        Sullahan on valtavasti kokemusta ammatillisesta opetuksesta... tiedät jopa yhden tällaisen koulun. Wau.


      • hullu metsäkonekuski pohoja...

        joo, siinä puhuu oikein john holmes!!! siitä puhe mistä puute. eli et osaa tehä yhtään mitään noista jutuistas.oot joku finninaamainen pikkunörtti, joka ei osaa muuta tehä, ku istua koneella ja kirijottaa tänne.! JA PELATA CODIA


    • Borneo

      Tervetuloa Suomi24:ään.

      Täällä keskustelevat tittelit, Humanistit halventavat työväenluokkaa minkä gradun tekemiseltään ehtivät...

      Suomi24:n ihmiset jaetaan kahteen luokkaan, halusitte tai ette:

      - Akateemiset tai "akateemiset", jotka alleviivaavat lukion ja yliopisto-opiskelijoiden ylivertaisuutta ammatilliseen koulutukseen nähden.

      - Duunarit ja "amikset", jotka leimataan tyhmiksi hylkiöiksi ja jotka joutuvat tekemään ruumiillista työtä vain koska ei ole muutakaan.

      Oletteko muuten tietoisia siitä että metsäkoneenkuljettajan tulee olla perillä myös lakiasioista, esim. miten tulee reagoida jos hakkuualueella on metsälain kuuluisan 10.pykälän kohteita?

      t: MTI 2001-2005

      • ylevää

        Oletko löytänyt kohokohdan urallasi?
        Todella vaativaa, nyyh . Miten hallitsetkaan
        kaiken . Metsälaki lienee vain osin tuttu?


      • A-Mon

        Kuka väitti että edes opiskelisin humanismia? Tarkoitin vain olevani perillä ihmisoikeuksista sun muusta. Älykkö kyllä olen ja taiteilija toisinaan.


      • (nero)Patti
        ylevää kirjoitti:

        Oletko löytänyt kohokohdan urallasi?
        Todella vaativaa, nyyh . Miten hallitsetkaan
        kaiken . Metsälaki lienee vain osin tuttu?

        ja sinunkin opintorahojen törkeän suuri 15% tasokorotus maksetaan veronmaksajien pussista... Saat jatkaa humanistisia opintojasi vielä toiset 10 vuotta... Kelpaa siinä sitten työntekijää moittia!


      • ....
        A-Mon kirjoitti:

        Kuka väitti että edes opiskelisin humanismia? Tarkoitin vain olevani perillä ihmisoikeuksista sun muusta. Älykkö kyllä olen ja taiteilija toisinaan.

        Vai älykkö?

        Tuleeko se älykkyys muuten esille kuin alleviivaamalla?


      • kekekekekekee
        A-Mon kirjoitti:

        Kuka väitti että edes opiskelisin humanismia? Tarkoitin vain olevani perillä ihmisoikeuksista sun muusta. Älykkö kyllä olen ja taiteilija toisinaan.

        ikään aatellu semmosta ku et näytä perustavan perus duunareista että jos meitä ei ois ja sinunlaisia ainoastaan täsä maasa ni miten tämän maan elinkeino ja kauppaelämä toimisi???


      • A-Mon
        kekekekekekee kirjoitti:

        ikään aatellu semmosta ku et näytä perustavan perus duunareista että jos meitä ei ois ja sinunlaisia ainoastaan täsä maasa ni miten tämän maan elinkeino ja kauppaelämä toimisi???

        Ihan totta, mutta oletko sinä miettinyt että "työväenluokkaisuus" ei oikeuta ketään olemaan imbesilli?


      • kekekekekeee
        A-Mon kirjoitti:

        Ihan totta, mutta oletko sinä miettinyt että "työväenluokkaisuus" ei oikeuta ketään olemaan imbesilli?

        nii meitä ihmisiä on nii monee junaa kaikki aattelee toisista erilailla.....


      • kekekekekee
        A-Mon kirjoitti:

        Ihan totta, mutta oletko sinä miettinyt että "työväenluokkaisuus" ei oikeuta ketään olemaan imbesilli?

        meitä ihmisiä on nii monee junaa että kaikki aatella toisista erilailla!


      • A-Mon
        .... kirjoitti:

        Vai älykkö?

        Tuleeko se älykkyys muuten esille kuin alleviivaamalla?

        No, luen (ja ymmärrän lukemani useimmissa tapauksissa) ja pohdin filosofiaa, olen loistava englannissa ja muissakin kielissä joita jaksaisin lukea, osaan perustella mielipiteeni järkevästi, tiedän monien monien sivistyssanojen merkityksen ja osaan käyttää niitä oikeissa paikoissa, minusta jääkiekko ja formulat ovat tylsää katsottavaa ja turhaa pullistelua miehiltä joilla on huono itsetunto ja eivät ole tyytyväisiä peniksensä kokoon et cetera. Eli kai minua voisi kutsua älyköksi..


      • kekekekeee
        A-Mon kirjoitti:

        No, luen (ja ymmärrän lukemani useimmissa tapauksissa) ja pohdin filosofiaa, olen loistava englannissa ja muissakin kielissä joita jaksaisin lukea, osaan perustella mielipiteeni järkevästi, tiedän monien monien sivistyssanojen merkityksen ja osaan käyttää niitä oikeissa paikoissa, minusta jääkiekko ja formulat ovat tylsää katsottavaa ja turhaa pullistelua miehiltä joilla on huono itsetunto ja eivät ole tyytyväisiä peniksensä kokoon et cetera. Eli kai minua voisi kutsua älyköksi..

        taiat olla vähä ihtiäs täynnä oot niitä minäminäminä miehiä


      • selittää
        A-Mon kirjoitti:

        Kuka väitti että edes opiskelisin humanismia? Tarkoitin vain olevani perillä ihmisoikeuksista sun muusta. Älykkö kyllä olen ja taiteilija toisinaan.

        jo kaiken. vaikka täytää sanoa että olen tavannut normaalin/oikean taiteiliankin tosin heitä on TODELLA harvassa.


      • jarr
        A-Mon kirjoitti:

        No, luen (ja ymmärrän lukemani useimmissa tapauksissa) ja pohdin filosofiaa, olen loistava englannissa ja muissakin kielissä joita jaksaisin lukea, osaan perustella mielipiteeni järkevästi, tiedän monien monien sivistyssanojen merkityksen ja osaan käyttää niitä oikeissa paikoissa, minusta jääkiekko ja formulat ovat tylsää katsottavaa ja turhaa pullistelua miehiltä joilla on huono itsetunto ja eivät ole tyytyväisiä peniksensä kokoon et cetera. Eli kai minua voisi kutsua älyköksi..

        Ai sivistyssanatko ja niiden käyttäminen tekee ihmisestä älykkään tai fiksun? Voihan sitä olla älykäs ilmankin sivistyssanojen viljelemistä. Se antaa minusta vähä sellaisen kuvan että yrittää olla viisaampi kun onkaan.
        Samaa mieltä olen kanssasi jääkiekosta. Formuloita saattais kahtoa joskus, mutta se on tehty nykyään vähä liian hankalaksi ja kalliiksi. Mutta nyt menee jo ohi keskustelun aiheen :)


      • A-Mon
        jarr kirjoitti:

        Ai sivistyssanatko ja niiden käyttäminen tekee ihmisestä älykkään tai fiksun? Voihan sitä olla älykäs ilmankin sivistyssanojen viljelemistä. Se antaa minusta vähä sellaisen kuvan että yrittää olla viisaampi kun onkaan.
        Samaa mieltä olen kanssasi jääkiekosta. Formuloita saattais kahtoa joskus, mutta se on tehty nykyään vähä liian hankalaksi ja kalliiksi. Mutta nyt menee jo ohi keskustelun aiheen :)

        Toki voi, mutta minulta ne tulee melkein "luonnostaan", ja mainitsin kyllä että tiedän käyttämieni sanojen merkityksen.


      • A-Mon
        kekekekeee kirjoitti:

        taiat olla vähä ihtiäs täynnä oot niitä minäminäminä miehiä

        Ai, omien vahvuuksieni esilletuominen on elitististä, sitäkö meinaat? Voi anteeksi, kysyisin vaan kuinka monta kertaa sinä olet haukkunut ajattelijoita kavereidesi kanssa? Niin, mitä filosofialla tekee, eihän se ole ollut muutakuin osana siinä että valtiot ovat luopuneet valtionuskonnoista ja tiede ja kulttuuri on päässyt joskus ihan oikeasti kehittymään. Ei minulla ole mitään kenenkään ammattia/elämäntyötä vastaan, oli sitten siivooja tai lääkäri, mutta en takuulla ole hiljaa jos läyhäleukaiset juntit haukkuvat filosofeja tai taiteilijoita ilman minkäänlaisia perusteluita.


      • ja kirjoittaa
        A-Mon kirjoitti:

        No, luen (ja ymmärrän lukemani useimmissa tapauksissa) ja pohdin filosofiaa, olen loistava englannissa ja muissakin kielissä joita jaksaisin lukea, osaan perustella mielipiteeni järkevästi, tiedän monien monien sivistyssanojen merkityksen ja osaan käyttää niitä oikeissa paikoissa, minusta jääkiekko ja formulat ovat tylsää katsottavaa ja turhaa pullistelua miehiltä joilla on huono itsetunto ja eivät ole tyytyväisiä peniksensä kokoon et cetera. Eli kai minua voisi kutsua älyköksi..

        Mutta,mutta kyllä sinun olisi pysyttävä pois näistä keskusteluista,missä miehet puhuu naisista ja yleensäkin miesten asioista.Tiedoksi sinulle metsien miehet kyllä tietää mistä nainen on "halki".Ymmärsitkö?


      • A-Mon
        ja kirjoittaa kirjoitti:

        Mutta,mutta kyllä sinun olisi pysyttävä pois näistä keskusteluista,missä miehet puhuu naisista ja yleensäkin miesten asioista.Tiedoksi sinulle metsien miehet kyllä tietää mistä nainen on "halki".Ymmärsitkö?

        No voi kyllä ymmärsin, saatanan sovinistijuntti! Mitä sillä on väliä että tiedät mistä nainen on "halki" jos et osaa sitä tyydyttää, häh? Kysyn vaan!! Se ei ole oikeasti niin vaikeaa kuin luulet. Ai niin, sori, unohdin että vaikka osaisitkin niin et välittäisi, koska naiset ovat sinulle vain ikkupikkusen enemmän kuin runkkuämpäreitä ja kotitalouskoneita. HAISTA PASKA!


      • kehuit miten
        A-Mon kirjoitti:

        No voi kyllä ymmärsin, saatanan sovinistijuntti! Mitä sillä on väliä että tiedät mistä nainen on "halki" jos et osaa sitä tyydyttää, häh? Kysyn vaan!! Se ei ole oikeasti niin vaikeaa kuin luulet. Ai niin, sori, unohdin että vaikka osaisitkin niin et välittäisi, koska naiset ovat sinulle vain ikkupikkusen enemmän kuin runkkuämpäreitä ja kotitalouskoneita. HAISTA PASKA!

        Sivistynyt keskustelija olet,nyt haistatat jo paskoja.Hyi sinua.Enpä tiedä siitä keskustelusta,mutta kolme naista on tälläkin viikolla kylään pyytänyt.Miksiköhän useampi nainen rakastellessa jopa huutaa, ja sen jälkeen tulee kummat kouristukset.Jotkut ovat sanoneet kuolevansa,jokunen on huutanut saatanaa avuksi,niin hyvää niillä tekee.Se on sitä metsien filosofiaa.Vaikka en ole puhunut linnunlaulusta enkä auringonnoususta.Kysyvät he milloinka taas tavataan.Jos sinulla olisi vaimo voisit käyttää meillä astutettavana.


      • kekekekekeee
        A-Mon kirjoitti:

        Ai, omien vahvuuksieni esilletuominen on elitististä, sitäkö meinaat? Voi anteeksi, kysyisin vaan kuinka monta kertaa sinä olet haukkunut ajattelijoita kavereidesi kanssa? Niin, mitä filosofialla tekee, eihän se ole ollut muutakuin osana siinä että valtiot ovat luopuneet valtionuskonnoista ja tiede ja kulttuuri on päässyt joskus ihan oikeasti kehittymään. Ei minulla ole mitään kenenkään ammattia/elämäntyötä vastaan, oli sitten siivooja tai lääkäri, mutta en takuulla ole hiljaa jos läyhäleukaiset juntit haukkuvat filosofeja tai taiteilijoita ilman minkäänlaisia perusteluita.

        jos saa kysyä niin minkä ikäne oot?


      • A-Mon
        kehuit miten kirjoitti:

        Sivistynyt keskustelija olet,nyt haistatat jo paskoja.Hyi sinua.Enpä tiedä siitä keskustelusta,mutta kolme naista on tälläkin viikolla kylään pyytänyt.Miksiköhän useampi nainen rakastellessa jopa huutaa, ja sen jälkeen tulee kummat kouristukset.Jotkut ovat sanoneet kuolevansa,jokunen on huutanut saatanaa avuksi,niin hyvää niillä tekee.Se on sitä metsien filosofiaa.Vaikka en ole puhunut linnunlaulusta enkä auringonnoususta.Kysyvät he milloinka taas tavataan.Jos sinulla olisi vaimo voisit käyttää meillä astutettavana.

        Sinä olet varsinainen keskustelunero varmaan, kun et keksi muuta kuin "astun sun vaimos, höhöö" *karjalalippiksestä tippuu öljyä*. Minua vain vituttaa tuommoset miehuuttaan todistelevat "miehiset miehet", joiden täytyy pitää naisia ali-ihmisinä (niinkuin sinäkin äsken teit kun esineellistit oletetun vaimoni mällirätiksi) että tuntevat itsensä joksikin. Minulla on idea. Jos ikinä alkaa epäilyttämään että oletko mies niin katso löydätkö peniksen "sieltä alhaalta". Jos löydät, niin olet mies! Simppeliä, eikä tarvi edes mennä tappelemaan nakkikioskille.


      • A-Mon
        kehuit miten kirjoitti:

        Sivistynyt keskustelija olet,nyt haistatat jo paskoja.Hyi sinua.Enpä tiedä siitä keskustelusta,mutta kolme naista on tälläkin viikolla kylään pyytänyt.Miksiköhän useampi nainen rakastellessa jopa huutaa, ja sen jälkeen tulee kummat kouristukset.Jotkut ovat sanoneet kuolevansa,jokunen on huutanut saatanaa avuksi,niin hyvää niillä tekee.Se on sitä metsien filosofiaa.Vaikka en ole puhunut linnunlaulusta enkä auringonnoususta.Kysyvät he milloinka taas tavataan.Jos sinulla olisi vaimo voisit käyttää meillä astutettavana.

        Naisella orgasmin teeskenteleminen on kumminkin aika helppoa, mutta jos on perillä asioista (niinkuin allekirjoittanut) ne pystyy erottamaan. Yksi merkki on naisen alapään kosteuden merkittävä lisääntyminen (vaikea tarkistaa, mutta mahdollista). Ai miksikö naisesi teeskentelisi orgasmin kun nait häntä puoliveltolla etusormen paksuisella mulkullasi intohimoiset kaksi minuuttia ennen kuin laukeat? No, useimmat naiset nyt vaan ei kehtaa sanoa suoraan että ootpa paska sängyssä. Mutta eipä ne voi muuta tehdä kuin tyytyä sinuun, koska kyseessä ovat nelikymppiset yksinhuoltajaäidit joilla ei ole enää toivoa saada muutakaan kuin amista joka luulee että filosofia tarkoittaa linnunlaulusta ja auringonnoususta keskustelemista. Sanon sen vielä uudestaan koska sinunlaisesi tyypit vituttaa minua niin paljon: Haista paska! Sovinisti, natsi, ääliö, idiootti, jälkeenjäänyt amisjumputtaja, velttomulkku!


      • juspefasf
        A-Mon kirjoitti:

        No, luen (ja ymmärrän lukemani useimmissa tapauksissa) ja pohdin filosofiaa, olen loistava englannissa ja muissakin kielissä joita jaksaisin lukea, osaan perustella mielipiteeni järkevästi, tiedän monien monien sivistyssanojen merkityksen ja osaan käyttää niitä oikeissa paikoissa, minusta jääkiekko ja formulat ovat tylsää katsottavaa ja turhaa pullistelua miehiltä joilla on huono itsetunto ja eivät ole tyytyväisiä peniksensä kokoon et cetera. Eli kai minua voisi kutsua älyköksi..

        Varo ettet tukehu vesi sateella ku vittu puhut hetikö amerikan omistaja.. nokka pystös.. voin luvata tienaan enenmän ku sä.


      • A-Mon
        juspefasf kirjoitti:

        Varo ettet tukehu vesi sateella ku vittu puhut hetikö amerikan omistaja.. nokka pystös.. voin luvata tienaan enenmän ku sä.

        Ehkä tienaatkin, mitä vitun väliä? Tekeekö se sinusta paremman ihmisen? En ole ikään väittänyt olevani miljonääri, vain että olen sivistyneempi ja erittäin luultavasti parempi ihmisenäkin kuin esimerkiksi sinä.


      • muuten
        A-Mon kirjoitti:

        Naisella orgasmin teeskenteleminen on kumminkin aika helppoa, mutta jos on perillä asioista (niinkuin allekirjoittanut) ne pystyy erottamaan. Yksi merkki on naisen alapään kosteuden merkittävä lisääntyminen (vaikea tarkistaa, mutta mahdollista). Ai miksikö naisesi teeskentelisi orgasmin kun nait häntä puoliveltolla etusormen paksuisella mulkullasi intohimoiset kaksi minuuttia ennen kuin laukeat? No, useimmat naiset nyt vaan ei kehtaa sanoa suoraan että ootpa paska sängyssä. Mutta eipä ne voi muuta tehdä kuin tyytyä sinuun, koska kyseessä ovat nelikymppiset yksinhuoltajaäidit joilla ei ole enää toivoa saada muutakaan kuin amista joka luulee että filosofia tarkoittaa linnunlaulusta ja auringonnoususta keskustelemista. Sanon sen vielä uudestaan koska sinunlaisesi tyypit vituttaa minua niin paljon: Haista paska! Sovinisti, natsi, ääliö, idiootti, jälkeenjäänyt amisjumputtaja, velttomulkku!

        tartte kenenkää tyytyä mihinkään!!!

        Mutta eipä ne voi muuta tehdä kuin tyytyä sinuun, koska kyseessä ovat nelikymppiset yksinhuoltajaäidit joilla ei ole enää toivoa saada muutakaan kuin amista joka luulee että filosofia tarkoittaa linnunlaulusta ja auringonnoususta keskustelemista.

        Tuo lause kertoo sinusta ihan kaiken.
        Mutäpä jos nukkuisit yösi niinkuin kiltit pojat yleensä.


      • aamonnilla
        A-Mon kirjoitti:

        Naisella orgasmin teeskenteleminen on kumminkin aika helppoa, mutta jos on perillä asioista (niinkuin allekirjoittanut) ne pystyy erottamaan. Yksi merkki on naisen alapään kosteuden merkittävä lisääntyminen (vaikea tarkistaa, mutta mahdollista). Ai miksikö naisesi teeskentelisi orgasmin kun nait häntä puoliveltolla etusormen paksuisella mulkullasi intohimoiset kaksi minuuttia ennen kuin laukeat? No, useimmat naiset nyt vaan ei kehtaa sanoa suoraan että ootpa paska sängyssä. Mutta eipä ne voi muuta tehdä kuin tyytyä sinuun, koska kyseessä ovat nelikymppiset yksinhuoltajaäidit joilla ei ole enää toivoa saada muutakaan kuin amista joka luulee että filosofia tarkoittaa linnunlaulusta ja auringonnoususta keskustelemista. Sanon sen vielä uudestaan koska sinunlaisesi tyypit vituttaa minua niin paljon: Haista paska! Sovinisti, natsi, ääliö, idiootti, jälkeenjäänyt amisjumputtaja, velttomulkku!

        ei seiso, impotentti.


      • A-Mon
        aamonnilla kirjoitti:

        ei seiso, impotentti.

        Et sitten taaskaan keksinyt mitään reteämpää kuin kutsua minua impotentiksi. No, sinähän oletkin idiootti. Onko se niin helvetin vaikea tajuta että 80% naisista saa orgasmin klitoriksen kautta ja lopuilla sen hyväileminen nainnin aikana ainakin auttaa. Keskity siihen äläkä yritä pelkästään painaa pohjaan (sinun tuppikullillasi sekin on tosin vaikeaa).


      • olisit työssä
        A-Mon kirjoitti:

        Et sitten taaskaan keksinyt mitään reteämpää kuin kutsua minua impotentiksi. No, sinähän oletkin idiootti. Onko se niin helvetin vaikea tajuta että 80% naisista saa orgasmin klitoriksen kautta ja lopuilla sen hyväileminen nainnin aikana ainakin auttaa. Keskity siihen äläkä yritä pelkästään painaa pohjaan (sinun tuppikullillasi sekin on tosin vaikeaa).

        Niin kuin me muutkin miehet.Kieltäni toki käytän minäkin,en paskan lässyttämiseen,vaan siihen klitoriksen hyväilyyn.Minä oikeana miehenä tiedän kyllä mistä naiset pitää.Mitä kaluuni tulee siitä olen saanut aina NAISILTA pelkkää kiitosta.Kyllä se vaan niin on että metsien mies kun rakastelee, niin eipä sen käsittelyn jälkeen nainen tiedä onko yö vai päivä.Meillä kun sitä kuntoa riittää. Niin että sinä "puppelipoika" hus hus pois pois näiltä miesten palstoilta.


      • A-Mon
        olisit työssä kirjoitti:

        Niin kuin me muutkin miehet.Kieltäni toki käytän minäkin,en paskan lässyttämiseen,vaan siihen klitoriksen hyväilyyn.Minä oikeana miehenä tiedän kyllä mistä naiset pitää.Mitä kaluuni tulee siitä olen saanut aina NAISILTA pelkkää kiitosta.Kyllä se vaan niin on että metsien mies kun rakastelee, niin eipä sen käsittelyn jälkeen nainen tiedä onko yö vai päivä.Meillä kun sitä kuntoa riittää. Niin että sinä "puppelipoika" hus hus pois pois näiltä miesten palstoilta.

        Nyt sinä vihjaat että olen homo. Toistan taas että oletpa vitun nerokas keskustelija (tuo oli muuten sarkasmia, jos et tajunnut. Jos et tajunnut sanan "sarkasmi" merkitystä, niin tsekkaa sanakirja. Jos et tiedä mikä on sanakirja niin toivo on mennyt). Kummasti minäkin olen saanut NAISILTA kiitosta, vaikka käytän aivojani enemmän kuin lihaksiani. Ai niin, unohdin mainita että tunneside naiseen ja hellyys auttaa myös hommissa paljon. Mutta sinulta nekin saa jättää pois laskuista. Olet kosketuksessa naiseen sängyn ulkopuolella vain silloin kun hakkaat niitä, helvetin punaniska.


      • en toki ole
        A-Mon kirjoitti:

        Nyt sinä vihjaat että olen homo. Toistan taas että oletpa vitun nerokas keskustelija (tuo oli muuten sarkasmia, jos et tajunnut. Jos et tajunnut sanan "sarkasmi" merkitystä, niin tsekkaa sanakirja. Jos et tiedä mikä on sanakirja niin toivo on mennyt). Kummasti minäkin olen saanut NAISILTA kiitosta, vaikka käytän aivojani enemmän kuin lihaksiani. Ai niin, unohdin mainita että tunneside naiseen ja hellyys auttaa myös hommissa paljon. Mutta sinulta nekin saa jättää pois laskuista. Olet kosketuksessa naiseen sängyn ulkopuolella vain silloin kun hakkaat niitä, helvetin punaniska.

        Mikään metsien mies.Olen ollut valtion virkamies pian 20v.Kiusoitteli kannasi,kun huomasin ensimmäisistä viesteistäsi miten helvetin tyhmä olet.Huomaan että pelkällä koulutuksella ei saada sitä MAALAISJÄEKEÄ.Mieti toki miten ylimielinen olet muita kohtaan.Kun oikein tarkkaan ajattelet itse et ole mitään.Minä säälin sinua,tiedän missä mennään.


      • A-Mon
        en toki ole kirjoitti:

        Mikään metsien mies.Olen ollut valtion virkamies pian 20v.Kiusoitteli kannasi,kun huomasin ensimmäisistä viesteistäsi miten helvetin tyhmä olet.Huomaan että pelkällä koulutuksella ei saada sitä MAALAISJÄEKEÄ.Mieti toki miten ylimielinen olet muita kohtaan.Kun oikein tarkkaan ajattelet itse et ole mitään.Minä säälin sinua,tiedän missä mennään.

        Sinäkö et ollut ylimielinen äsken? Sama mikä olet, painotan edelleen että minulla ei ole mitään kenenkään ammattia/elämäntyötä vastaan, olisi vain kiva joskus nähdä että amiksilla itsellään olisi edes joskus järkeä pitää turpansa kiinni asioista joista ei tiedä mitään. En minäkään mene autokorjaamoille höhöttämään lippis päässä ja hoe "Käytä sitä jakoavainta siihen mutteriin, höhöö" tai jotain muuta vitun kemmasta. Ja mitä koulutukseen tulee niin ilmeisesti sillä ei opita myöskään oikolukemaan tekstiä. On naurettavan näköistä kun isolla kirjoitettu sana on kirjoitettu väärin. MAALAISJÄEKEÄ? Voisit myöskin käyttää välilyöntiä pisteen ja pilkun jälkeen, se tekee tekstistä miellyttävämmän lukea.


      • riitakumppanisi
        A-Mon kirjoitti:

        Sinäkö et ollut ylimielinen äsken? Sama mikä olet, painotan edelleen että minulla ei ole mitään kenenkään ammattia/elämäntyötä vastaan, olisi vain kiva joskus nähdä että amiksilla itsellään olisi edes joskus järkeä pitää turpansa kiinni asioista joista ei tiedä mitään. En minäkään mene autokorjaamoille höhöttämään lippis päässä ja hoe "Käytä sitä jakoavainta siihen mutteriin, höhöö" tai jotain muuta vitun kemmasta. Ja mitä koulutukseen tulee niin ilmeisesti sillä ei opita myöskään oikolukemaan tekstiä. On naurettavan näköistä kun isolla kirjoitettu sana on kirjoitettu väärin. MAALAISJÄEKEÄ? Voisit myöskin käyttää välilyöntiä pisteen ja pilkun jälkeen, se tekee tekstistä miellyttävämmän lukea.

        Pilkunnussioita.Olen suurpiirteinen.Minulle ei pilkut ja pisteet elämässä merkkaa mitään.Asiaan mollasit heti amislaiset,minusta he tekevät moni tosi tärkeätä työtä.Heistä löytyy sitä kädentaitoa,joka tulee arvoon arvoon amaattomaan.Ne ovat asioita joita pitää myös arvostaa.Ajattele asioita vähän laajemmin.Nyt olen ottanut pienet naukut,älä seuraavassa viestissä huomauta jos jokin pilkku puuttuu.


      • A-Mon
        riitakumppanisi kirjoitti:

        Pilkunnussioita.Olen suurpiirteinen.Minulle ei pilkut ja pisteet elämässä merkkaa mitään.Asiaan mollasit heti amislaiset,minusta he tekevät moni tosi tärkeätä työtä.Heistä löytyy sitä kädentaitoa,joka tulee arvoon arvoon amaattomaan.Ne ovat asioita joita pitää myös arvostaa.Ajattele asioita vähän laajemmin.Nyt olen ottanut pienet naukut,älä seuraavassa viestissä huomauta jos jokin pilkku puuttuu.

        Pointtini on edelleen se, että en minäkään mene neuvomaan heitä saatika haukkumaan heitä heidän työssään, mutta monet heistä ei tästä "säännöstä" välitä. Enkä haukkuessanikaan yleensä vedä heidän ammattia siihen mukaan, vain sen että he ovat kapeakatseisia idiootteja. Tämä metsä
        valitettavasti vastaa niin kuin sinne huudetaan. Lisään vielä, että yleensä kun puhun amiksista, tarkoitan niitä ääliöitä joilla roikkuu 200 wunderbaumia taustapeilistä, shoppailevat Biltemassa, pitävät kaljalippistä ja ihastelevat bassopönttöjä jotka ovat ihan aitoa oikeaa mustaa muovia. Että näin.


      • kekekekekekeee
        A-Mon kirjoitti:

        Nyt sinä vihjaat että olen homo. Toistan taas että oletpa vitun nerokas keskustelija (tuo oli muuten sarkasmia, jos et tajunnut. Jos et tajunnut sanan "sarkasmi" merkitystä, niin tsekkaa sanakirja. Jos et tiedä mikä on sanakirja niin toivo on mennyt). Kummasti minäkin olen saanut NAISILTA kiitosta, vaikka käytän aivojani enemmän kuin lihaksiani. Ai niin, unohdin mainita että tunneside naiseen ja hellyys auttaa myös hommissa paljon. Mutta sinulta nekin saa jättää pois laskuista. Olet kosketuksessa naiseen sängyn ulkopuolella vain silloin kun hakkaat niitä, helvetin punaniska.

        sulle o näköjää pinttyny päähä tuo oletus että kaikki äijät hakkaa naisia? mistä oot saannu tuon käsityksen? en tiä mite teillä sielä misä lie asut o mutta ei meillä täälä pohojanmaalla yleensä nii asiat oo!!!


      • A-Mon
        kekekekekekeee kirjoitti:

        sulle o näköjää pinttyny päähä tuo oletus että kaikki äijät hakkaa naisia? mistä oot saannu tuon käsityksen? en tiä mite teillä sielä misä lie asut o mutta ei meillä täälä pohojanmaalla yleensä nii asiat oo!!!

        NO VOI ANTEEKSI, NYYH NYYH! Minun käsitykseni mukaan "pohojanmaalla" naisia vasta hakataankin. Pittää ol herranpeleko, suatana! (tai miten sitten puhuttekin) Anteeksi että yleistän mutta valehtelisin jos sanoisin ettei se ole lainkaan ongelma Suomessa.


      • hammerer
        A-Mon kirjoitti:

        NO VOI ANTEEKSI, NYYH NYYH! Minun käsitykseni mukaan "pohojanmaalla" naisia vasta hakataankin. Pittää ol herranpeleko, suatana! (tai miten sitten puhuttekin) Anteeksi että yleistän mutta valehtelisin jos sanoisin ettei se ole lainkaan ongelma Suomessa.

        Jep, mutta suomessa on myös paljon tapauksia, joissa nainen pahoinpitelee miestään. Taidat Amonni kuulua tuohon ryhmään. Emäntä hakkaa jatkuvasti, varsinkin jos et tyydytä häntä sängyssä. Pakkohan siinä on oppia nussimaan ettei aina olisi taiteilijapiirissä mustalla silmällä.
        Etkä kovin sivistynyt lie, kun et pohjanmaan murteesta mitään tiedä, tai pohjanmaasta yleensäkään.


      • A-Mon
        hammerer kirjoitti:

        Jep, mutta suomessa on myös paljon tapauksia, joissa nainen pahoinpitelee miestään. Taidat Amonni kuulua tuohon ryhmään. Emäntä hakkaa jatkuvasti, varsinkin jos et tyydytä häntä sängyssä. Pakkohan siinä on oppia nussimaan ettei aina olisi taiteilijapiirissä mustalla silmällä.
        Etkä kovin sivistynyt lie, kun et pohjanmaan murteesta mitään tiedä, tai pohjanmaasta yleensäkään.

        Ai, koska en hakkaa niin olen hakattu? Sinulla on aika mustavalkoinen maailmankuva. Sinun mielestäsi on vissiin olemassa vain kyllä ja ei ilman ehkää, hyvä ja paha ilman välimuotoja et cetera. Sinä olet varmasti hyvin älykäs, profiloit ihmisiä muutaman viestin perusteella ja kerrot mukamas yksityiskohtaisia tietoja elämästäni niiden perusteella. Koska en ole väkivaltainen punaniska niin olen tohvelisankari? Vitun ääliö. Mitä pohjanmaan murteeseen tulee niin minua ei edes kiinnosta vaikka puhuisivat takaperin, olin väsynyt/vittuuntunut ja kehittelin jotain sen perusteella mitä muistin vanhoista suomifilmeistä joita olen ikäväkseni joskus joutunut vilkaisemaan. Että näin.


    • mittaajiahan

      Konekuskit ovat pippelin mittauksesta kiinnostu-
      neita uusavuttomia. Äitihän se oli huomannut
      miten sexy ammatti hänen mussukalla oli.
      Säälin äitiä ja poikaa.

      • kekekekekee

        mikäs joutomulukku sinä sitte oot? et vaan taia kehata sanua omaa ammattias


    • pekesdf

      tämä johtuuu siitä koska metsäkoneen kuljettajat ovat lodi monstereiden jälkeläiseä he tekevät sen takia metsä hommia että voivat kerätä puita tarpeeksi ja rakentaa tikapuut taivaasen koska heidän täytyy käydä kysymässä jumalalta neuvoa erittäin kiperään pulmaan että miksi aina kun he syövät makkarakastiketta heillä tulee toisesta silmästä avaruus pölyä

      • kekkekekekekeke

        vittu sää oot viisas!!!!!!!!


    • peikko-tytteli

      kaikki miehet on tavallaan ihania,niissä on jokaisessa oltava pakosta jotain hyvää.
      okei, silti nuo on ihania ja sopivia fantasioihin.
      Onko suurin osa naisistä oikeesti jotenkin herkkänä uniformuihin tai jotenkin rassaaviin rasvareihin? olipa taas hyvin sanottu :]

    • Henkka

      Itse olen metsäkoneenkuljettaja ja en häpeä kertoa kenellekkään omaa ammattia.
      Eikä kaikki konekuskit ole rasvakäsi isomaha juntteja.
      Itse ainakin pidän kunnostani huolta harrastamalla fyysistä liikuntaa pari kertaa viikossa.
      parturis käyn kerran kuukaudessa.

      • Orvokki 52

        Just niin, kaikki metsäkoneenkuljettajat eivät ole samasta muotista tehtyjä,kuten ei ilmeisesti minkään muunkaan ammatin. Itse tunnen erään aivan ihanan metsien miehen(sanan varsinaisessa merkityksessä)En voisi millään kuvitella seurustelevani jonkun "ravattimiehen"kanssa.Tämä minun oma metsäkoneenkuljettaja on vaan niin IHANA... Hellä,siisti ja komea, eikä mikään rasvamaha.


      • Sinitaivas

        Just niin, kaikki metsäkoneenkuljettajat eivät ole samasta muotista tehtyjä,kuten ei ilmeisesti minkään muunkaan ammatin. Itse tunnen erään aivan ihanan metsien miehen(sanan varsinaisessa merkityksessä)En voisi millään kuvitella seurustelevani jonkun "ravattimiehen"kanssa.Tämä minun oma metsäkoneenkuljettaja on vaan niin IHANA... Hellä,siisti ja komea, eikä mikään rasvamaha.


    • Nam!

      entäs metsurit pullistavine lihaksineen tai asfaltti-miehet tai kravattikaulaiset bussikuski pojat! Nam!

      • puhut

        taas vähän mutta asiaa.


    • stella-78

      siihen ammatti sinänsä vaikutta?

      • lurpsss

        vaikuttaa tietenkin ^o)
        Vertaa konttori rottaa ja vaikka jotain raksamiestä, kumpi iskis näin silmällisesti?


      • Salla_
        lurpsss kirjoitti:

        vaikuttaa tietenkin ^o)
        Vertaa konttori rottaa ja vaikka jotain raksamiestä, kumpi iskis näin silmällisesti?

        Nyt puhut vähän mutta täyttä asiaa. Kyllä raksamies on tosimies. Tekee ainakin ruumiillista duunia, eikä ole mikään konttorineiti. Ja varsinkin toi mun oma meisselin heiluttaja on...etten sanois, aika seksikäs tapaus


    • Oma on!

      Mullapas onkin oma (31v)metsäkoneen kuljettaja ja sillä Ponsse asu! On oikeesti munaa....

      • äly hoi!

        että sinulla ja monella muulla tämän sivun kirjoittelija naisella on ponsse-asu fetissi.Ei siihen metsätyökoneita tarvita,vaan likaiset haalarit päälle ja ei muutaku mirriä pamputtamaan.Jotkut saa kicksejä nahasta,lateksista kumista ym.Ja nämä likaisista haalareista.Ei mitn uutta taivaan alla.


    • metsäkoneyrittäjän vaimo

      täti oli kyllä oikeassa kuljettajien seksikkyydestä.. onhan motokuski hävittäjä lentäjän jälkeen seuraava sorminäppäryydessä...
      Sopii semmoisten moukkien jotka ei arvosta metsäkoneenkuljettajien ammattia mennä katsomaan
      mitä pojat siellä metsässä puuhaavat(ei edes taitas moto käynnistyä).Jos ei metsäkoneenkuljettajia olis Suomi seisahtuisi
      -ei rakennettaisi taloja puut loppuisivat
      -ei tehtäisi paperia
      -ym..
      Siis arvostetaan metsien miehiä ja kehtutaan seksikkääksi kun sitä he ovat, kokemusta on.

      • jarr

        Itseasiassa motokuski on ykkönen..


      • kokemusta,,,,
        jarr kirjoitti:

        Itseasiassa motokuski on ykkönen..

        oot tosi oikeessa.Ei mikään helppo homma ei joka poijasta ooo...


    • Ponsseni mun

      Kaikki metsäkonekuskithan on tunnetusti puskarunkkareita,ainakin ne kymmenkunta ketä tunnen... ;)

    • palkkaako vielä tarttis saada?

      Muuta en siit duunista tiedä. Kuin et helvetin huonosti palkattu. Työn vaativuuteen nähden...ja on muuten varma juttu...

      • Kone_Mies

        Kattokaa profiili. Kuvassa näkyy ammatikseen traktoria ajava ja vasta metsuriksi valmistunut itä-suomalainen.


    • Elsssssa

      Meikäläisen sänkyä lämmittää pöllikuski ja voin kertoa kaikille asiasta vähemmän tietäville, että hyvin lämmittääkin. Opiskelee nyt kolmatta vuotta ja tulee paljon pyörittyä sen opiskelupaikalla. Kyllä siellä on järjestään kaikki poijjaat hyvännäköisiä, kohteliaita, siistejä ja hyväkuntoisia. Myönnettäköön, että joskus on hermoja raastavaa kuunnella tuntien löpötystä aiheesta, josta mitään ei tiedä (tänään viimeks jostain hemmetin rasvanipoista), mutta kyllä se onki sitten sen arvoista. Ja kyllä kaikki mehtäkuskit on kaikki niin omistautuneita työlleen , vaikka se palkka ei mitään huipputasoa olekaan. Mutta eipä siellä metässä olekaan kukaan niskaan hengittelemässä ja töihin saa mennä niin aikaisin tai myöhään kuin siltä tuntuu. Ja hommat hoituu ilman, että koneenomistajan tarvii kytätä.
      Parempaa miestä ei vois toivoa, perkeleen hyvän näköinen ja kihloissa onnellisesti ollaan. Helsingin hienohelmat vois siis olla löpisemästä asioista, joista ei mitään tiedä.

    • ..jj..

      Täti on oikeassa nykyajan metsäkonekuskit ovat nuoria, koska vanhukset eivät jaksa kulkea metsässä ja EI ne metsäkoenkuskit VOI OLLA tukevia koska siinä taritaan myös todella kovaa ylesikuntoa. Ja naisten kannattaa mennä ponssen hyttiin jos näkevät koska sinne voi mahtua JOPA 4 ihmistä samaan aikaan : )) eli tilaa on tehdä kaiken Näköstä... :D

      • ovakin

        Taitaa olla vähemmistön sivusto . Ritareita lienee kaik?


      • äbibööö
        ovakin kirjoitti:

        Taitaa olla vähemmistön sivusto . Ritareita lienee kaik?

        mukavasti on ainahi keskustelua.
        täytyy myöntää että luulin a-monia ensin naiseksi, kunnes hän mainitsi oman naisensa tyydyttämisen. toki en voi tietää hänen sukupuoltaan vielä tästäkään koska en tiedä hänen seksuaalista suuntautumisestaan.

        konkoilkaapas nuoret naiset tänne pohjoseen, täällä ois puoli konekoulua sinkkuna.

        täytyy vielä mainita tuosta a-monin kirjotuksesta, että melko kummallisesti ensinnäkin lähti, ja vielä kummallisemmin jatku... onnea ja menestystä vaan sulle "taiteilijana"

        tästä konemiesten palkkauksesta täytyy vielä sanoa, että kaveri on ajamassa 11€/h palkkaa, ja 14 €pvä ruokaraha. tosin täytyy mainita että kaveri on oppisopimuksella.

        mikäli ammatti on mielestänne seksikäs, niin tänne saa tulla!

        PS. ponssen hytti on näistä kolmesta merkistä tilavin (timberjack, valmet, ponsse) muttta kylläpähän sitä on tuonne timberin hyttiinki soviteltu ihtemme 187cm pitkänä. toim. huom. "takapenkille"

        saapi kait nuita mennä kokeilemaan, ja se joka ei oo ennen tuommosta härveliä nähnykkään ja saapi sen liikkeelle ilman ohjeita, nin kannattaa hakea kouluun.
        tästä pitäs hipsiä motova ajamaan ens vuonna, tässä vielä ajokonelinjalla mennään.

        tänne sopii opiskelemmaan.


    • metsän poika

      Vautsi, siinä on tekemisen meininkiä, kun neito hoitelee metsää isolla koneella. tulee mieleen, että tuon kun saisi omakseen, ai kummanko?

    • oijdiddj

      Sen seksikkäämpää kun paskalta haiseva metsäkuski kassajonossa joka on hautonut pierujaan istuimella tuntikausia.

      • KAUPUNKILAISHINTIT!!

        Asiahan on niin että: Ennemmin maalaisjuntti kuin kaupunkilaishintti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • tuleva metsuri

      Pyh! Perinteinen metsuri on miljoona kertaa seksikkäämpi kuin joku moton kopissa mahaa kasvattava dorka, joka ei ranteiden liikuttelua enempää fyysistä duunia tee. Metsuri kaataa puut omin käsin plus karsii, pätkii ja lappaa tukit pinoon. Siinä jos missä kunto kasvaa. Varsinkin nuoret metsurit ovat todella hyväkroppaisia ja metsurin univormu kypärineen ja vöineen 100x paremman näköisiä kuin jontikkamiehen rievut. Itse olen metsurin alaa opiskelemassa ja helvetin ylpeä siitä. Kaiken lisäksi olen nainen.

    • junttieinari666

      Ponssepojat vetää vaseliinituubiin, kun ei muuta saa.Antakkee

    • juristi.

      Tuntuvat nämä metsien miehet olevan aika yksinkertaisia.

    • Opisk. metsuriksi

      "Metsuri kaataa puut omin käsin plus karsii, pätkii ja lappaa tukit pinoon".

    • Anonyymi

      Myös Khomtasu kuskit lomailevat Gay-Man saarilla

    • Anonyymi

      Näppäräsormisia?

    • Anonyymi

      Hyvä provo

    • Anonyymi

      Mitään lätsäpekka mopokuskeja vaan paskalle ja 2 tahdille haiseva pusikoiden raivooja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe