No just, kaukopään koulu on 1.8 lähtien Virasojan koulu, kaukopään toimipiste. Siis mitä helvettiä?
Muutos muka vain hallinnollinen!
Muutama vuosi eteenpäin ja...
Hyvä oli tiedotteen jakamisajankohta, koulu pian loppu ja saavat olla rauhassa "turhilta kyselyiltä"!
Virasojan koulu, PAH!
kaukopään koulu
32
2995
Vastaukset
- lopetus
Koulunjohtaja ei jaksanut kai enää. Vaan siirty opettajaksi.
- vanha rouva
Onhan se varmaan hyvä, että toimintoja järkeistetään. Hallintomenot vähenevät. Kuluthan ovat pois veronmaksajilta. Teppanalan koulu on ollut Savikannan toimipiste, vai oliko se toisinpäin... Ja koulu on toiminnassa, ainakin vielä.
Mielestäni kaupungissa ei kannata ylläpitää sellaisia kouluja, joissa ei ole riittävää oppilasmäärää koulun tiloihin nähden.
Lauantaina menen Teppanalan koulun kevätjuhlaan katsomaan, kun lapsenlapseni esiintyy. Pääsee kesätunnelmaan, kun lauletaan Suvivirsi !!!
Hyvää kesälomaa kaikille koululaisille. - on kaukopään
vanha rouva kirjoitti:
Onhan se varmaan hyvä, että toimintoja järkeistetään. Hallintomenot vähenevät. Kuluthan ovat pois veronmaksajilta. Teppanalan koulu on ollut Savikannan toimipiste, vai oliko se toisinpäin... Ja koulu on toiminnassa, ainakin vielä.
Mielestäni kaupungissa ei kannata ylläpitää sellaisia kouluja, joissa ei ole riittävää oppilasmäärää koulun tiloihin nähden.
Lauantaina menen Teppanalan koulun kevätjuhlaan katsomaan, kun lapsenlapseni esiintyy. Pääsee kesätunnelmaan, kun lauletaan Suvivirsi !!!
Hyvää kesälomaa kaikille koululaisille.koulussa,ja kyllä siellä oppilaita on. Joten kannattaisiko vanhan rouvan ottaa ensin selvää asioista. Ennenkuin alkaa kirjoitella. Tai käydä vain kuuntelemassa sitä suvivirttä. Savikanssa vai teppanalanssa vai toimipidteessä,toivottavasti tiedät mihin menet,etteivät kerkiä lurauttaa sitä kesätunnelmaa ennenkuin kerkeät perille.
Hyvää kesäälomaa kaikille koululaisille minunkin puolestani. Samalla toivon että jokainen saisi käydä koulunsa tutussa ja lähellä olevassa koulussa,vaikka "vanha rouva" kuinka haluaisi järkeistää teidät toisellepuolelle kaupunkia isoihin yksiköihin. - joskus lukenut
vanha rouva kirjoitti:
Hyvää kesälomaa kaikille koululaisille.tyhmempiäkin viestejä,mutta en muista missä. Ilmeisesti vanhalle rouvalle on sama miten pitkälle lapsenlapsensa kyyditetään saamaan oppia. Itse istuin kaukopäässä kuuntelemassa suvivirttä. Niin paljon porukkaa ettei kaikki mahtumeet edes sisään. Ja vanha rouva pistäisi 140 oppilasta johonkin muualle. Voi vittu ei voi muuta sanoa. Mutta vanha viisaushan jo sanoo,"hulluja ei tarvitse kyntää eikä kylvää,niitä kasavaa muutenkin." Kuten olette huomanneet.
- oudolta
Itse kävin ala-asteen Kaukopään koulussa ja oppilaita oli noin 300.. Populaa oli. Eikös siellä sitten enää oikein oppilaita ole, vai mistä tuo muutos? "mihin tää maailma on menossa"?
- anssi.
Jotkut poliitikot ihmettelevät, ettei kouluihin saisi puuttua vaikka opiskelijat ovat vähentyneet yhden koulun verran. Ei muisteta kumminkaan, että meiltä on lopetettu Honkaharjun koulu kokonaan ja Siitolasta myös. Hallintomenoista parhaat säästöt tulevat lautakuntia vähentämällä. Kolme super lautakuntaa. Meillä on kaupungissa outo tilanne. On muka löysää tilaa ja sitten, kun yllättäen tulee remontin takia tarvis muutamasta luokkatilasta, niin niitä ei meinaa löytyä mistään.
- imatralainen_äippä
Näin Imatralla "järkeistetään" toimintoja, koulupuoli on vedetty niin kireälle ettei muita vaihtoehtoja juurikaan ole. Kaupunkilaisten pitäisi nyt nousta vastustamaan kaupungin säästöjä, oikea aika on just nyt kun uutta budjettia valmistellaan.
Jollei kukaan vastusta, toiminta jatkuu entisellään. Eli viestiä vaan päättäjille, ehkäpä muutosta syntyy. - koululaine
mä oon kaukopäänkoulussa ja mä oon 3luokalla
- LisäysEdelliseen
Oon karttakeppinä kaukopään koulus
- sweetmsp
Mäki oon oon 2lk
- Ommaasi
Ite oon nyt 4lk
- Terho1111
Onnekeksi on yksityisiä kouluja. Ei tarvitse näiden kaupungin puoluekusipäiden kotkotuksista välittää!
- sweetmsp
Kaukopään koulu on ihan kiva mun muksu on siellä
- puskutraktori_tilattu
no ei ole kauan, se puretaan ja kakarat niskalle. suuremmassa karjalaumassa on parempi.
- Demarilinjaus
No linjahan on Imatralla tällä hetkellä linja lopettaa kaikki pienet koulut, lukekaa Etelä-Saimaasta juttu:
http://www.esaimaa.fi/Online/2016/04/20/Mitä vikaa on pienissä lähikouluissa, Imatran hyvinvointijohtaja Hanna-Kaisa Ellonen/2016520636047/4
Ja johan kiinni on laitettu Sienimäen, Honkaharjun, Teppanalan, Itä-Siitolan, Savikannan ja Virasojan koulut. Mansikkalan koulu ollaan siirtämässä Ukonniemeen ja ilmeisesti Virasojan lisäksi tuo Kaukopään koulu siirretään sinne Niskan yhteiskoulun tai Kuusirinteen teollisuushallin tiloihin?- ju87ju
ette oo ymmärtäneet homman juonta. lapset pitää saaha suuriin sisäilmahomehalleihin kiusattaviksi. kaikki pienet koulut kiinni, jos ei saada muute rakennusta pilattuu.
- Anonyymi
Ei ole mansikkalan koulu ukonniemessä älä puhu paskaa.
- demarirata
Nyt pitää saada rahaa uuteen jäärataan ukoskaan.
- TaTam
Siksi siis lopetaan hyvä opetus hyvissä ja pienissä kouluissa, varsinkin jos on rakennus ilman sisäilmaongelmiakin? Kaupungin YH tamppaa vielä tasaiseksi?
- VIRTSA_OJANKOULU
Vanhemmat ottakaa lapsenne POIS kaukopään koulusta jos koulun nimi muuttuu NIIN MINÄKIN TEEN.
- Anonyymi
Tää pro kaukopää vois ostaa koulun vaikka sanotaan eurolla ja alkaa pyörittää tätä kultakaivosta.
Varmaan tilat ois vuokralla välittömästi koska imatralla pulaa vuokratiloista.
Vai olisiko mukavampi pyörittää tätä veronmaksajien rahoilla...?- Anonyymi
Onhan siinä asuntoja mistä tulis vuokratuloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä asuntoja mistä tulis vuokratuloja.
Ja vielä laatukämppiä vesistönäkymällä!
Koulu myytävä proo kaukopäälle eurolla!!
Näi säilyy arvokas kultuuriperintökohde!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä laatukämppiä vesistönäkymällä!
Koulu myytävä proo kaukopäälle eurolla!!
Näi säilyy arvokas kultuuriperintökohde!!!kuka hemmetti tuonne jumalan selän taakse tulis yrittämää tai asumaa!??
- Anonyymi
Ja uussimalla lämmityskoneiston saadaan lämmityskulut alle kolmannekseen nykyiisestä nii!
- Anonyymi
Joku antaa ne varmaan ilmaseks.👍
- Anonyymi
Tai jos veronmaksajat.....
- Anonyymi
Taitaa olla jo homeessa koko liiteri.
- Anonyymi
Sitten kun sulaa.👌
- Anonyymi
Mitra myykää tuo mökki nyt niille nin
pääsevät toteuttamaan visioitaa!! - Anonyymi
No ehottomasti kannattais. Pääsis vielä jälkinäytöksenä käräjöimään purkamiskustannuksista.
- Anonyymi
ketää 2025 tääl?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2642326Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151092
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13942Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57841Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.281794Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50781