Olen siis tavannut mukavan miehen. Mies kertonut et kerran kuussa ainakin vetää perseet. Nyt mies hävinnyt päiviksi jonnekin. En saa millään miestä kiinni. Eikä mies anna kuulua itsestään mitään. Mistä mä voin tietää että olenko tavannut "juopon"? Häviääkö putki päällä oleva tosta nopin vaan jonnekin.? Helpatkaa joku tyhmää.
Mistä huomaa
7
872
Vastaukset
on kaksi syytä: hyvä syy ja todellinen syy - alkoholi. Juopon JOKAINEN katoaminen, myöhästyminen tai yleensä outo käytös tai outo tai selittämätön tapahtuma liittyy alkoholiin. Alkoholistin läheisen kannattaa pitää tämä mielessään; juopon selityksien kuunteleminen ja uskominen on itsensä pettämistä.
Miehesi on juomassa jossakin. Putki päällä-oleva häviää todellakin noin vain tuosta jonnekin.
Lue Raimo O. Kojon kirja "Eroon viinasta" jossa on runsaasti asiaa myös juopon perheenjäsenille, niin tiedät juopostasi paljon enemmän - ja itsestäsi myös.- jompikumpi/molemmat
Ihminen häviää pimentoon kun hänellä on putki päällä, joko alkoholi tai huumeet.Tää on koettu ja nähty monta kertaa. JÄTÄ KOKO TYYPPI! Älä mene siihen tuskaiseen leikkiin mukaan, ei hän muutu, et ole ikinä hänelle ykkönen, rakkaus ei muuta mitään, vaan aina ensin hänellä menee Alkoholi / Huumeet - kumpaa sitten käyttääkin ja kaikki muu unohtuu, lupaukset, kauniit sanat...
- Holistic
Kun mies avoimesti kertoo "kerran kuussa ainakin vetävänsä perseet", on kyseessä alkoholisti. Ja vieläpä melko pitkälle edennyt sairaudessaan, sillä mikäli hän olisi "aloitteleva" juoppo yrittäisi hän vielä kaikin tavoin salata juomisensa. Hän kuvittelisi jopa, että voisi niin halutessaan vielä lopettaakin juomisensa.
Pitemmälle edennyt alkoholisti on joutunut myöntämään itselleen, ettei ilman viinaa pärjää kuin tietyn jakson, yleensä (max) pari viikkoa. Sitten on viimeistään saatava juoda kunnolla.
Tällainen alkoholisti ei enää yritä salata juomistaan kokonaan, hän vain vähättelee sitä rajusti, ja valehtelee kroonisesti.
Tiedätkö mitä ns. normaali, ihan oikeasti "mukava mies" tekisi juuri nyt.
Hän olisi sinun luonasi kertomassa sinulle, mitä kivaa voisitte yhdessä tehdä. Hänen ei tarvitse "kadota maan alle", välttääkseen avaamasta ovea tai vastaamista puhelimeen.
Tiedän kokemuksesta, että kun putki on päällä ja kun sen aiheuttamaa krapulaa sairastetaan, ei silloin olla tavoitettavissa. - ....
ja on huikka päällänsä niin tunnistaa heti, että on monot ns. lintassa ja kun kysyt, että mikä on vointi, niin alkaa heti valehtelemaan.
- alcoholistic
Oikein päätelty.
Mistä tietää, että juoppo valehtelee?
No, tietenkin siitä kun se aukaisee suunsa.
- zaza
Itse olen alkoholistin kans naimisissa,tosin raittiin alkoholistin kanssa,on ollut raittiina yli kaksi vuotta...sinuna tarkkailisin häntä jonkin aikaa... =)
- zaza
...Mieheni kyllä sanoi heti alussa että hän on alkoholisti,mutta enhän minä uskonu. Hyvä näin. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592