Heippa!Kertokaas joitan hyviä paikkoja minne mennä lasten kanssa nyt kesänä..viime vuonna käytiin muuten Kiteen eläinpuistossa ja suosittelen..majoitustakin löytyy lähiseudulta ihan kiitettävästi,ihanat järvet ym.ei oikein välitetä mistään huvipuistoista ym.härveleistä ,,vaan kunnon koko perheen ajanviettopaikoista.
Lomasuomi
10
5352
Vastaukset
- Kahden lapsen äitee
tuolla os. http://www.tenavakesa.fi
Me ainakin löydettiin sieltä kivoja paikkoja. - riippuu lasten iästä
Voin suositella Ähtärin eläinpuistoa ja itse mennään tänä kesänä Ranuan eläinpuistoon tutustumaan.
Mennään myös Kuopioon, jossa avautuu uusi perhepuisto Hoksopoli.
Särkänniemessä on paitsi se huvipuisto myös delfinaario ja kotieläinpuisto ja planetaario.
Vaasalandia ja vesipuisto Tropiclandia ovat kivoja paikkoja.
Hesassa on paljonkin tekemistä ja Heureka osuu sinnepäin myös.
Oulussa on tietomaa, maatilamatkailukohteita on lukuisia ympäri Suomea.
Lapissa on mahis tutustua Husky-koiriin useissa paikoissa, joissa koiravaljakkomatkailua.
On koskenlaskua, vesipuistoja, automuseota, veturimuseota, panssarimuseota,museota jos mitä.
Heinolassa papukaijatalo, Tervakosken Puuhamaa, Naantalin muumimaa.
Kannattaa klikkailla netistä tietoa kunnan tai kaupungin osalta, jonne haluaa suunnata. Tietoa löytyy sieltä myös alueen tapahtumista.
Jos haluaa olla rauhassa jossain ja lapsille tekemistä, niin suosittelen jotain maatilamatkailukohdetta. Hyvää kesää!- jokokävitte
Miten on, joko kävitte Hoksopolissa ??
Oltais menossa maatalousnäyttelyyn Kuopioon viikon päästä, matka on niin pitkä, että pitää majoittua Kuopioon, ajattelin pistäytyä samalla lasten kanssa (8,12 ja 14) Hoksopolissa; suositteletko tuonikäisille ??
- Tauno perheineen
Eräs tosi hyvä paikka on Naantalissa Väskin seikkailusaari. Riittää puuhaa koko päiväksi ja merimatkakin on ihana merirosvolaivalla. Ottakaa mukaan uimapuvut (siellä on saunakin) ja eväät. Saari oli positiivinen yllätys meille.
Mutta varatkaa majoitus Naantalista ajoissa jos aiotte yöpyä, ainakin viime kesänä oli majapaikka tiukassa. - paras.
Vaasaan kannattaa mennä. Siellä on se leirintäalue jossa on kaikenlaista toimintaa lapsille ja Wasalandia ja Tropiclandia vieressä. Saa ostettua sellasen paketin, jossa on yöpymiset leirintäalueella ja liput koko perheelle kumpaankin puistoon.
- osata mennä
lomalle ilman nettiä?
Suomessa vain taivas kattona lomien suhteen. Jos olet vähänkin fiksu niin käytä lastesi kanssa mielikuvitusta!
Vai uusavuttomatkö ne kyselee mitä voi tehdä ja minne matkata!- käyttäytykää
tälläinen, että AINA, siis ihan aina, joku heittää jonkun tyhmän haukkuvan kommentin perään, jos joku kysyy/vastaa jotain asiallista? Ihme paikka. En IKINÄ itse kysyisi edes täällä mitään siksi. EI kannata edes lukea tätä v...uilua eli en tiedä, miksi tänne nyt eksyinkin....
- heistä
käyttäytykää kirjoitti:
tälläinen, että AINA, siis ihan aina, joku heittää jonkun tyhmän haukkuvan kommentin perään, jos joku kysyy/vastaa jotain asiallista? Ihme paikka. En IKINÄ itse kysyisi edes täällä mitään siksi. EI kannata edes lukea tätä v...uilua eli en tiedä, miksi tänne nyt eksyinkin....
aina löytyy näitä henkisesti pahoivoipia ihmisiä jotka eivät osaa hakea apua omiin ongelmiinsa vaan purkavat niitä muihin.
- lomasuomi1
www.lomasuomi.fi - osoitteesta löytyy perheelle tekemistä aina huvipuistoista eläintiloihin. Kesän LomaSuomi -lehti ilmestyy jälleen toukokuussa, josta saa hyvin vinkkejä ja tarjouksia kesälomalle.
- -Kerberos-
http://www.marmai.fi/uutiset/lomasuomea uhkaa yha havio/a2178231
http://toolboxtravel.fi/uutiset/comma-group-oy-lopettaa-toimintansa
Ei taida LomaSuomi enää ilmestyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078