Onko kukaan käynyt ihan viime aikoina Agadirissa ja yöpynyt Sofia-hotellissa?
Marokko & Agadir/hotelli Sofia
4
828
Vastaukset
- Htl Sofia
Hei! Oletko varma hotellin nimestä, Sofia? Mielestäni Agadirissa ei ole Sofiaa. Muistatko sijainnista mitään erityistä? Minkä lähellä hotelli sijaitsi? Jonkin hotellin, kaupan, ravintolan, kauppahallin, kaupunginosan kadun lähellä? Autan mielelläni.
- mutten ole enää...
Siinä oli vastapäätä ilotalo. :D Ja lähellä tanskalainen ravintola ja kauppa. Vähän matkan päässä taisi olla myös joku leipomo ja torin tapainen aukio, jonka ympärillä liikkeitä.
- hehheh:))
Meni maat sekaisin... Olin Bulgariassa sen nimisessä hotellissa. Agadirissa oli siis Soraya. Olisin vain mielenkiinnosta kysynyt, että vieläkö siinä vieressä on se sama kauppa toiminnassa :D
- SorayaAgadir
hehheh:)) kirjoitti:
Meni maat sekaisin... Olin Bulgariassa sen nimisessä hotellissa. Agadirissa oli siis Soraya. Olisin vain mielenkiinnosta kysynyt, että vieläkö siinä vieressä on se sama kauppa toiminnassa :D
Kauppa on...mutta ilotalo ei...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980