Pythagorion / Hydrele Beach

ensikertalainen

Heippa,

peräänkuulutan kokemuksia Pythagorionin Hydrele Beach -hotellista???

Sekä luonnollisesti koko Pythagorionista yleensä.

Vinkkejä vastaanotetaan, myös mahdolliset "miinukset".

Etukäteen kiitollisena

15

8451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samokseen ihastunut

      Hydrele Beachista ei ole omakohtaista kokemusta. Kyselin viime syyskuussa siellä asuneilta mitä pitivät ja vastaus oli, että ihan mukava hotelli.
      Lentokentän läheisyydessä sijaitsee. Itse olen asunut Doryssa Bayssa ja Proteas Bayssa. Pythagorion on viehättävä kylä, jossa huvipursisatama. Kaikkea löytyy. Samoksen kaupunki on n. 12 km päässä. Valikoimat vielä laajemmat. Siis hyvät ostosmahdollisuudet. Kokkarin kylässä kannattaa käydä. Paljon kiertäneenä pidän Samosta paikkana, josta löytyy vielä sitä aitoa saarien kreikkalaisuutta. Syksyllä jälleen Samokselle.

      • 2fast4u

        vai että syksyllä Samokselle. Kyllä sinne ittelläkin tekis mieli, mutta eipä taida päästä kun vasta ensi vuoden puolella.
        Olin itse lokakuussa -06 Hydrelessä ja oikein mainio hotelli, varsinkin se bungalowien puoli. Ovat nimittäin siinä hotlan vieressä puutarhassa. Ainoa miinus lentokentän läheisyys, asia joka ei meitä haitannut koko loman aikana. Muuten olen Pythasta ja Samoksesta samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
        HB:stä tosin hiukan matkaa Pytikseen, mutta ei liikaa, pari kilometriä. Ranta on ihan siinä vieressä ja baarikin sopivasti rannalla. Ja kun tein yli palaa, pääsee pienehkölle, mutta mukavalle HB:n allasalueelle.


      • ensikertalainen
        2fast4u kirjoitti:

        vai että syksyllä Samokselle. Kyllä sinne ittelläkin tekis mieli, mutta eipä taida päästä kun vasta ensi vuoden puolella.
        Olin itse lokakuussa -06 Hydrelessä ja oikein mainio hotelli, varsinkin se bungalowien puoli. Ovat nimittäin siinä hotlan vieressä puutarhassa. Ainoa miinus lentokentän läheisyys, asia joka ei meitä haitannut koko loman aikana. Muuten olen Pythasta ja Samoksesta samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
        HB:stä tosin hiukan matkaa Pytikseen, mutta ei liikaa, pari kilometriä. Ranta on ihan siinä vieressä ja baarikin sopivasti rannalla. Ja kun tein yli palaa, pääsee pienehkölle, mutta mukavalle HB:n allasalueelle.

        Kiitän kovasti vastauksistanne. Aitous ja historiallisuus olivat nimenomaan päätöksen takana. Lentokentän läheisyys ei ole ongelma, siihen on totuttu jo mm. Aruballa. Oikeastaan koneita on ihan mukava katsella. Ja ihmetellä sitä ihmismäärää joka taivaalla lentelee... ;)

        Vielä kysyisin - olisiko kuntosaleista tietoa (sitä joku muukin on peräänkuuluttanut ilmeisen huonolla menestyksellä), hotellilla ei tainnut olla omaa?

        Kiitos vielä ja aurinkoista perjantaipäivää!!


      • 2fast4u
        ensikertalainen kirjoitti:

        Kiitän kovasti vastauksistanne. Aitous ja historiallisuus olivat nimenomaan päätöksen takana. Lentokentän läheisyys ei ole ongelma, siihen on totuttu jo mm. Aruballa. Oikeastaan koneita on ihan mukava katsella. Ja ihmetellä sitä ihmismäärää joka taivaalla lentelee... ;)

        Vielä kysyisin - olisiko kuntosaleista tietoa (sitä joku muukin on peräänkuuluttanut ilmeisen huonolla menestyksellä), hotellilla ei tainnut olla omaa?

        Kiitos vielä ja aurinkoista perjantaipäivää!!

        HB:ssä näytti olevan ns. kuntosali, pari kolme laitetta siinä näytti olevan, oliskohan ollut juoksumattoa ja kuntopyörää. Saunakin oli, mutta hinta oli muistaakseni 15-20 euroa/0,5 tuntia, joten jätettiin väliin. Kampaajakin taitaa sopimuksesta tulla allasalueelle ja sen baarista saa maittavaa evästä ja hyviä juomia.
        Aivan siinä lähellä on nähtävyyksinä ainakin hotellillekin näkyvä luostari ja vanha vedenjakeluun tarkoitettu tunneli, nimet vaan on taas hukassa.


      • ensikertalainen
        2fast4u kirjoitti:

        HB:ssä näytti olevan ns. kuntosali, pari kolme laitetta siinä näytti olevan, oliskohan ollut juoksumattoa ja kuntopyörää. Saunakin oli, mutta hinta oli muistaakseni 15-20 euroa/0,5 tuntia, joten jätettiin väliin. Kampaajakin taitaa sopimuksesta tulla allasalueelle ja sen baarista saa maittavaa evästä ja hyviä juomia.
        Aivan siinä lähellä on nähtävyyksinä ainakin hotellillekin näkyvä luostari ja vanha vedenjakeluun tarkoitettu tunneli, nimet vaan on taas hukassa.

        Kiitos taas lisäinfosta.
        Mitenköhän autonvuokraus - onko aihetta tehdä se jo Suomesta käsin, lienevät kysyttyjä? Teiden kunto, ovatko sellaisessa kunnossa, että m-pyörillä voi liikkua?

        Maanantain jatkoa!!


      • -HB-
        ensikertalainen kirjoitti:

        Kiitos taas lisäinfosta.
        Mitenköhän autonvuokraus - onko aihetta tehdä se jo Suomesta käsin, lienevät kysyttyjä? Teiden kunto, ovatko sellaisessa kunnossa, että m-pyörillä voi liikkua?

        Maanantain jatkoa!!

        vuokrata auto itse hotellilta, tulee halvemmaksi mitä matkatoimistot tajoaa. Ilmastoitu Peugeot 302, 35 euroa aamusta-iltaan. Tiet on todella hyvässä kunnossa, ja liikenne rauhallista.


      • ensikertalainen
        -HB- kirjoitti:

        vuokrata auto itse hotellilta, tulee halvemmaksi mitä matkatoimistot tajoaa. Ilmastoitu Peugeot 302, 35 euroa aamusta-iltaan. Tiet on todella hyvässä kunnossa, ja liikenne rauhallista.

        Hyvä tietää, kiitos!!!

        Tasan kolme viikkoa lähtöön... :)


      • Taaskokemusta
        ensikertalainen kirjoitti:

        Hyvä tietää, kiitos!!!

        Tasan kolme viikkoa lähtöön... :)

        Matkatoimiston autoista menee provikat niille oppaille :)


    • floristi1

      Hei, tulin just tänään Pythagorianista, Hydrela beachistä, voin vain lämpimästi suositella hotellia, lentomelusta huolimatta. Olin tällä kertaa reissussa lasten kanssa 6v ja 14v ja todella tykättiin, on aivan varma, että lähdemme ensi vuonna samaan paikkaan ja hotelliin uudestaan, Miehen ja lasten kanssa. Ja henkilökunta oli aivan ihanaa...ym. Mukavaa matkaa.

      • tylsä1

        Millainen majoitus teillä oli?


    • Kokemustaon1232

      Huono valinta! Kaikki maksaa extraa, oikea ryöstöpaikka. Viemärit haisevat ja melu hirvittävä monesta syystä. Ei vähin meluntuoja tuo lentokenttä vieressä. Turkki lähellä, pakolaiset seilaa merellä joten rannikkovartiosto ym koko ajan valppaana.
      Osa henkilökunnasta töykeitä, alkuperäis Kreikkalaiset ystävällisiä.

      en suosittele

      • infoisitko

        Niin,mikä pointti sulla on. Henkilökunta töykeä,oliko syy peilissäsi? Huono loma? Hotellin syy?
        Oliko mitään hyvää kyseisessä hotellissa? Mistä maksoit ja miksi?


    • eevaLe

      <<<<<<<joo se ruokalan ewe vai mikä ie suomalaislähtöinen kuitenkin on syvältä

    • VUONNA2017

      Päivittäisikö joku HB:n tilannetta. Onko yhä kiva paikka.

    • jepujeees

      Loma 2017

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe